2019-02-26, 15:15
Medlem
bjornebarns avatar
Varför startar alltid mina nya trådar med 19 visningar? Jag har svårt att tänka mig att så många hinner se mina trådar inom några sekunder, dessutom är det aldrig 18, eller 20, eller någonting annat, utan alltid just 19.
Citera
2019-02-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornebarn
Varför startar alltid mina nya trådar med 19 visningar? Jag har svårt att tänka mig att så många hinner se mina trådar inom några sekunder, dessutom är det aldrig 18, eller 20, eller någonting annat, utan alltid just 19.
Har också märkt att det är sådär, med andra tal också.
Citera
2019-02-26, 15:35
Medlem
Den här tråden har 2 visningar?
Citera
2019-02-26, 15:58
Moderator
^Eazs avatar
(FB) Varför är antalet visningar så otroligt synkade, hur uppdateras de? /(mod)
Citera
2019-03-01, 09:22
Bannlyst
Det är ju uppenbart att flashback fejkar siffrorna, troligen för dom drivit bort så många användare.
Citera
2019-03-01, 12:44
Bannlyst
Är ju ganska skamligt att vi inte får se hur många som faktiskt tittar i trådarna tycker jag. Hadde ju hellre vetat sanningen än att ha illusionen att hundratals läser.
Citera
2019-03-02, 09:57
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turtleexpress
Är ju ganska skamligt att vi inte får se hur många som faktiskt tittar i trådarna tycker jag. Hadde ju hellre vetat sanningen än att ha illusionen att hundratals läser.

När det kommer upp till hundratals har, vad jag sett, ingen klagat på felaktig statistik. Den "illusionen" finns alltså inte.

Det är ju enbart vid trådstarter det framkommit att det finns någon form av hickup på 19 osv. Om det sedan är 10, 20 eller 30 istället är ju rätt egalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in