2020-01-31, 01:46
Medlem
Ochotnyryads avatar
Å herre gud vad rolig denna pod är! Upptäckt den nyligen och lyssnar nu igenom alla avsnitt.
Vad får de allt ifrån?
Tack Jonas och jakob för alla skratt senaste veckan🌸🌸🌸🌸
Citera
2020-01-31, 20:41
Medlem
vemjeligs avatar
Kraftigt bra podcast, sitter och lyssnar i bilen på dagarna och kör ibland ihjäl mig. Har dock hört från Vicky att Jonas inte alls har micropenis utan en yoktopenis.
Citera
2020-02-09, 12:34
Medlem
aina08s avatar
Kanon podd. Lyssnar på varje avsnitt (av någon anledning blir det oftast när ja sitter och skiter haha).
Kul med aktuella händelser varvat med historiska referenser och skvaller.
Bäst är när man snackar om det förbjudna från miljövänstern mm som inga andra vågar prata om.
Dock kan det bli lite tjatigt ibland med Zoloft, micropenis och div andra skämt som repeteras lite för ofta.
Citera
2020-02-24, 18:20
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Kan ni inte spela "New kid in town" med The Eagles för Bosse Hansson i ett podavsnitt? Grym podd gubbar.
Citera
2020-03-14, 14:29
Medlem
En mkt bra pod men Jonas skall nog inte ge sig in diskussioner angående USA:s globslistsvins nedmontering och plundring av av världen

Det var ju trots allt USA:s förtjänst att Shaen avsattes och Khomeini installerades 1979 och som efter att gubben slängt ut USA började kratta manegen för den diktatoriska teokrati som vi kan bevittna idag

Likaså i Afghanistan

USA har ju trots allt varit i krig de senaste 250 åren. Hur många krig har Iran varit inblandade i??

...och att göra Israel som inte gör någonting annat än att förmå USA att bomba Iran till offer är skrattretande och att det är Hisbollah som orsakat kaoset i Jemen (!!??) som USA:s kompisar Saudiarbien har orsakat

Saudiarabien är ju även skyldig till den extrema islamism dvs Whabbism som nu sprider sig som en löpeld över världen

Så läs gärna på om du ämnar att ge dig in världspolitiken

USA och Israel är roten till allt ont!

Thats a fact och Ryssland och Iran är de sista utposterna som oligarkerna i väst har som mål att plundra
Citera
2020-03-25, 19:05
Medlem
Tycker Jonas ofta tar parti för Israel!?
Citera
2020-03-27, 22:51
Medlem
Ollonets avatar
Lyssnar på avsnitt 61 och ni säger att lillen Eklund åker på stryk av Stefan Tangstad .Men det var Frank Bruno han förlorade EM titeln till .Stefan lusekoftan åkte på nock av lillen.Räcker det inte med att Steffo Thörnkvist den store mobbaren pissade på lillen.Förövrigt är ni jävligt roliga och man får lite vibbar av pippirull och svarte orm.
Senast redigerad av Ollonet 2020-03-27 kl. 23:04.
Citera
2020-04-24, 00:50
Medlem
Hivmannnens avatar
Så jävla bra podd, har hört alla avsnitt! Många av dom ett flertal gånger!
Citera
2020-05-27, 11:59
Medlem
Ochotnyryads avatar
Nej men detta måste vara det roligaste avsnittet hittills! Gud vad jag skrattade!

Tack Jonas för att du lyssnar lite mer på vad jakob säger så att det blir lite mer dialog.

Ni är båda sååååå kul! Förgyller onsdagarnas hundpromenad 👍🌸
Citera
2020-06-04, 02:01
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ochotnyryad
Nej men detta måste vara det roligaste avsnittet hittills! Gud vad jag skrattade!

Tack Jonas för att du lyssnar lite mer på vad jakob säger så att det blir lite mer dialog.

Ni är båda sååååå kul! Förgyller onsdagarnas hundpromenad 👍🌸
Har du hört deras senaste avsnitt?
Sjukt bra pod sitter och garva läppen av mig.

Svar till en kommentar ovanför om att USA och Israel är all ondska, skulle nog säga att Bosse Hansson är värre.
Citera
2020-06-04, 16:47
Medlem
Tack för en bra podd! Lyssnar på varje avsnitt två gånger av obetydlig anledning!
Citera
2020-06-05, 22:12
Medlem
Ochotnyryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Har du hört deras senaste avsnitt?
Sjukt bra pod sitter och garva läppen av mig.

Svar till en kommentar ovanför om att USA och Israel är all ondska, skulle nog säga att Bosse Hansson är värre.

Nej men det måste jag ju genast göra!😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in