2006-02-24, 19:34
Medlem
Un Perros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jfrank
Ja, vi kom så här långt, insåg sen att inlägget var lite halv idiotiskt. Släpp skiten.

Men jag ska försöka förtydliga mig varför jag skrev det. Flashback är medialt känt och har funnits i flera år, och i flera former, såsom Usenet och irc, även om det senare inte har en direkt koppling. Och nu är forumet så pass stort som det är.

Vad jag tänkte på var, kan moderator med en tydlig partisk linje skada forumets ändamål? Men det är ganska uppenbart efter en viss tankegång, Nej. Hela poängen med forumet är yttrandefriheten och möjligheten att diskutera allt mellan himmel och jord, och det är precis orsaken varför flashback är så medialt känt som det är.

När jag först anlände här så trodde jag att forumets moderatorer representerade forumet, senare förstod jag att så inte var fallet. En god moderator är helt opartisk i sitt modererande, och sedan så bryr jag mig överhuvudtaget inte om vad deras personliga åsikter är. Men visst, en person som Pluxor vore inte alltför trevligt om han var moderator.

Vilket även du verkar ha insett.
Citera
2006-02-24, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mesharry
Är det TD du tänker på? Den enögda AIK:aren som moddade sport
skulle tippa på att det är IDF han menar?
Citera
2006-02-24, 20:48
Medlem
illums avatar
Bra idé, förbjud moderatorerna från att tycka någonting...

Någon som vill bli moderator? ........... damm blåser förbi ...........
Hallå, någon som vill moderera gratis? ................................................
en hårnål kraschar mot golvet med en ljudlig smäll ...............
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in