2023-12-08, 21:13
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronbe
Angående Arne Hegerfors och Kamerun, så har han ju själv berättat i en intervju att han faktiskt sa så och att det inte var menat som rasistiskt, och inte en Göteborgs-vits. Så den kommentaren är ingen myt.
Nej. Stämmer inte. Och han sa inte exakt.
Citera
2023-12-11, 18:38
Medlem
Crapmagics avatar
Vad säger det egentligen om Alla mot alla redaktionen att ett av alternativen
till vad Roy och Roger är för varandra, skulle kunna vara älskare?

Broke Mack Mountain

Broke Back Macken
Citera
2023-12-11, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronbe
Angående Arne Hegerfors och Kamerun, så har han ju själv berättat i en intervju att han faktiskt sa så och att det inte var menat som rasistiskt, och inte en Göteborgs-vits. Så den kommentaren är ingen myt.

Tänk att det fortfarande finns folk som tror att han sa det fast det bevisats gång på gång att han aldrig gjorde det.

Mandela-effekten är uppenbarligen väldigt stark.
Citera
2023-12-11, 19:51
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1

Mandela-effekten är uppenbarligen väldigt stark.
T.o.m Arne själv är ju övertygad om att han sagt det,
En AI skulle kunna ta fram det där citatet så att det låter troligt! eller att vi lurar Arne att säga det för första gången! i en intervju där han ska återge om han sagt det eller inte, och sedan klipper ut det ur sitt sammanhang, jag är övertygad om att jag hört det återges i radio, men det kan ju vara så att Arne sagt det men när sladden till mikrofonen inte var i, och att citatet inte är direkt, men andemeningen var det

Jag kunde inte bry mig mindre om Flashbacks eget debunkande.
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-11 kl. 20:01.
Citera
2023-12-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
En AI skulle kunna ta fram det där citatet så att det låter troligt! eller att vi lurar Arne att säga det för första gången! i en intervju där han ska återge om han sagt det eller inte, och sedan klipper ut det ur sitt sammanhang, jag är övertygad om att jag hört det återges i radio, men det kan ju vara så att Arne sagt det men när sladden till mikrofonen inte var i, och att citatet inte är direkt, men andemeningen var det

Han kan ju inte komma ihåg alla miljoner saker han sagt som kommentator. När var och varannan kommer fram till honom och säger "Jag kommer ihåg när du sa det där om att det ser märkts ut på Kameruns avbytarbänk, det var så jävla kul" så tror han ju på det själv till slut.

Dessutom tror jag inte han skäms över det, utan han önskar nog själv att han sagt det eftersom det är ganska lustigt och Sveriges mest kända och legendariska citat genom tiderna, som dock inte ens existerar.
Citera
2023-12-11, 22:50
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Nej!! Otroligt detta. Arne säger ju att inte kommer ihåg det samtidigt och har fått det återberättat för sig. Helt oväsentligt vad han är "övertygad" om.
Citatet blev för övrigt inte känt förrän flera år efter. Inte knyst om det där i mellan.
Citera
2023-12-11, 23:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej!! Otroligt detta. Arne säger ju att inte kommer ihåg det samtidigt och har fått det återberättat för sig. Helt oväsentligt vad han är "övertygad" om.
Citatet blev för övrigt inte känt förrän flera år efter. Inte knyst om det där i mellan.
Jaja sluta tjata nu

Fan vad dåliga lagen var som gissa på Jonas Sjösteth istället för Lars Ohly.
när dom sa jobbat på SJ så kom jag direkt!

Viktigt bildval! i Nilecity förövrigt när det skulle återges i kanal5's ruta, redaktionen
känner sig vänsterproggiga

Filip och Fredrik vill att vi minns! den landsförvisade artisten Erik Lullenhag, förmodligen har hans tidsrelevanta flyktingpatos impat på redaktionen!

Raggar tittare till Drag Race

Allt som redaktionen tycker är viktigt kommer som frågor, det skiljer F&F mot På Spåret
som arbetar i tittarens tjänst
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-12 kl. 00:25.
Citera
2023-12-12, 02:04
Medlem
64 avsnitt på en säsong. Inte konstigt att programmet håller så låg kvalitet nu.
Citera
2023-12-12, 11:36
Medlem
drinksareonmes avatar
Dagens avsnitt.

Citera
2023-12-12, 22:19
Medlem
Crapmagics avatar
Äntligen sevärda lag men vad hjälper det?

Ländsman - Landsfiskal (same same)

Sluta upprepa Dorime jingeln till Olyckoljulet, den monotona latinska skitlåten var kass redan när den kom år 2000 typ (1996)
Ska man måsta sitta och muta med fjärrkontrollen efter varje fråga?

Sluta upprepa Tipex, tipex, tipex, tippe tippe tippex, tipp, tipp X
Man blir enbart frestad att bli en barnagare när man hör det

Mitt liv utan Tomas Ledin ses som meningslöst - Andres Lokko
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-12 kl. 23:03.
Citera
2023-12-13, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Dagens avsnitt.

Där var J/J tillbaka i gammalt gott slag ja. Blir spännande att följa frampå!
Citera
2023-12-13, 06:10
Medlem
Citat:
Äntligen sevärda lag men vad hjälper det?

Ländsman - Landsfiskal (same same)

Sluta upprepa Dorime jingeln till Olyckoljulet, den monotona latinska skitlåten var kass redan när den kom år 2000 typ (1996)
Ska man måsta sitta och muta med fjärrkontrollen efter varje fråga?

Sluta upprepa Tipex, tipex, tipex, tippe tippe tippex, tipp, tipp X
Man blir enbart frestad att bli en barnagare när man hör det

Mitt liv utan Tomas Ledin ses som meningslöst - Andres Lokko
Vad fan är ländsman? Det heter/hette länsman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in