2022-10-28, 06:12
Medlem
NiccoJs avatar
Svennis är klädd för sjukhusvistelse i senaste programmet. Får nog fett på sylen av medtävlande efter programmet.
Citera
2022-10-28, 12:59
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Får nog fett på sylen av medtävlande efter programmet.

Har han verkligen den dragningskraften fortfarande? Är han välhängd som en flashbackare?
Citera
2022-10-28, 16:24
Medlem
Varför har Fredrik börjat med det märkliga året 1992, 1997 osv. Vad är det för märkligt med de åren?
Citera
2022-10-28, 19:30
Medlem
Citat:
Svennis är klädd för sjukhusvistelse i senaste programmet. Får nog fett på sylen av medtävlande efter programmet.

Ja han och Lina hade matchande klädsel, verkar trivas med Lina.

För övrigt ansåg Emma Knyckare att man inte alls kan lära sig något på Flashback, ”absolut inte!”.
Citera
2022-10-28, 21:26
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Gissningen är bättre, men den är strategiskt sämre eftersom det är så stor risk att gissa fel. Hur större spann man väljer, desto större chans har man att gissa rätt, men ökar också risken att förlora mot ett mindre spann av motståndarna. Det gäller att göra smarta avvägningar och känna till ungefär vad ens motståndare kan och tänker svara. Jag tycker det är ett ganska genomtänkt och intressant delmoment.

Det är dock lite luddigt, jag förstår vad man försöker göra men ärligt känns det som att lägga ut spannet enbart är i relation till motståndarlaget. Man ska på något vis anta vad motståndarlaget kommer göra och därefter dra sin egna gissning hur stort spann det är värt att chansa typ. Skulle man köra 0-100 spann på alla frågor känns det som man skulle få mer poäng för att motståndarlaget istället försöker pricka litet spann och missar helt på de frågor de inte riktigt kan.
Citera
2022-10-28, 22:07
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Har han verkligen den dragningskraften fortfarande? Är han välhängd som en flashbackare?
Jo han lär ha ett tredje ben. Om han fick dunka Ulrika Johnsson när han var på topp borde en nedåtgående kurva vara i höjd med denna Tomsgård idag. (när han är klädd för sjukhus eller fängelse i kostym kan han få de flesta).
Citera
2022-10-28, 22:11
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Har han svara nån fråga på hela programmet? Det känns inte som att han har bidragit med nått överhuvudtaget.
Jag som inte trodde det kunde komma nån sämre än Janne Josefsson men Svennis har fan tagit priset på att vara den sämsta deltagaren hittills.
Senast redigerad av ostervalla 2022-10-28 kl. 22:16.
Citera
2022-10-28, 22:15
Medlem
ostervallas avatar
Det här har säkert tagits upp i tråden förr (orkar inte gå bak och läsa) men är det nån mer än jag som stör sig otroligt mycket på hur Fillip och Fredrik gnuggar händerna i början av varje program? jag tål inte ens att se det längre, jag spolar alltid förbi..
Citera
2022-10-28, 22:20
Medlem
ostervallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Ja han och Lina hade matchande klädsel, verkar trivas med Lina.

För övrigt ansåg Emma Knyckare att man inte alls kan lära sig något på Flashback, ”absolut inte!”.
Ja hon skulle ha fått sliddjurs frågan, den hade hon nog kunnat
Citera
2022-10-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostervalla
Det här har säkert tagits upp i tråden förr (orkar inte gå bak och läsa) men är det nån mer än jag som stör sig otroligt mycket på hur Fillip och Fredrik gnuggar händerna i början av varje program? jag tål inte ens att se det längre, jag spolar alltid förbi..

Håller med. Stör mig också på att de alltid kör med samma inövade gester och samma fraser då de olika momenten skall presenteras.
De säger precis detsamma, alltid. Tröttsamt.
Skall det vara så svårt med lite variation, de som skall vara så ekvilibristiska?

Citat:
Ja hon skulle ha fått sliddjurs frågan, den hade hon nog kunnat

Den hade hon tagit alla dar i veckan! Tack vare FB
Citera
2022-10-29, 17:54
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Har han svara nån fråga på hela programmet? Det känns inte som att han har bidragit med nått överhuvudtaget.
Jag som inte trodde det kunde komma nån sämre än Janne Josefsson men Svennis har fan tagit priset på att vara den sämsta deltagaren hittills.

Janne är urblåst men har i alla fall nån slags personlighet. Svennis hade man kunnat byta ut mot en knulldocka i buren och ingen hade märkt nåt. Han bidrar med noll och intet
Citera
2022-10-29, 18:08
Medlem
Citat:
Han kunde iaf jabba och smokinglirare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in