2022-03-19, 10:16
Moderator
Dr Kings avatar
En som däremot är betydligt smartare än man skulle kunna tro är ju Dominika. Man kan ju lätt få för sig att hon bara är en som kn*ll*t sig till sina positioner inkl. giftermålet med Helikopter-Anders men hon visar på ganska stor bredd i sina kunskaper.

Även Mårten Palme imponerar med sina kunskaper. Man skulle kunna tro att han var en torr professorstyp som bara kan saker inom sitt smala forskningsområde men han kan en hel del.

De får gärna återkomma nästa säsong på samma sätt som man hoppas att man aldrig behöver se Marianne och Claes i programmet någon kommande säsong.
Citera
2022-03-19, 16:30
Medlem
peterZiipens avatar
Christer "dunderdase" Lindarw ratar Olof Lundhs medverkan i Alla mot Alla på Insta. 500 kommentarer där två läger krigar. Ganska underhållande. En del kändisar har hoppat in i diskussionerna, bl a Wikingsson:

https://www.instagram.com/p/CbGhJU3MTky/
Citera
2022-03-19, 16:33
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Christer "dunderdase" Lindarw ratar Olof Lundhs medverkan i Alla mot Alla på Insta. 500 kommentarer där två läger krigar. Ganska underhållande. En del kändisar har hoppat in i diskussionerna, bl a Wikingsson:

https://www.instagram.com/p/CbGhJU3MTky/

Alltid hatat Olof men tycker han verkar helt okej efter sett honom i det här programmet
Citera
2022-03-19, 18:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Hennes personlighet vet jag inte så mycket om, svårt att veta hur den är baserat på tv. Men jag tycker inte att hon är speciellt underhållande heller som du menar. Vad är det som är så roligt med henne? Hon är bara förvirrad. Men visst smaken är väl som baken.

Som du säger så måste man hitta folk som både är smarta och roliga, dvs kan leverera i frågesporten men ändå gör content i tv. Jag menar att Marianne inte uppfyller något utav detta och därav är jag helt ifrågasättande till hennes medverkan.

Okej det finns kanske inte så mycket att beundras över, man tänker ju att hon ska ha en viss touch av Birgit Nilsson och vara lite avslappnad högdraget sofistikerad med en viss komisk aura, men i Alla Mot Alla så verkar hon mest dryg och oengagerad, en nitlott av F&F.

Jag tror inte det är Marianne som person eller hennes bristande kunskap som är problemet, utan som du syftat på hennes total avsaknad av engagemang och vinnarskalle. Vad vore Olof och Ebba utan sina vinnarskallar liksom.
Citera
2022-03-19, 18:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Alltid hatat Olof men tycker han verkar helt okej efter sett honom i det här programmet
Det kan enbart sluta med att Dunderdasen får vara med och visa upp den i nästa säsong, gärna ihop med Claes Malmbergs dunderdase
Citera
2022-03-19, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Okej det finns kanske inte så mycket att beundras över, man tänker ju att hon ska ha en viss touch av Birgit Nilsson och vara lite avslappnad högdraget sofistikerad med en viss komisk aura, men i Alla Mot Alla så verkar hon mest dryg och oengagerad, en nitlott av F&F.

Jag tror inte det är Marianne som person eller hennes bristande kunskap som är problemet, utan som du syftat på hennes total avsaknad av engagemang och vinnarskalle. Vad vore Olof och Ebba utan sina vinnarskallar liksom.

Ja precis, känns som att hon inte ens vill vara där, och än mindre vinna tävlingen. Jag fattar att det är ett program avsett för humor och att ha roligt att titta på men personligen vill jag iallafall att deltagarna ska vara tävlingsinriktade och medvetenhet med sin medverkan. Olof och Ebba är helt perfekta för detta program, de är roliga, har sin ”touch” i programmet och har en bra vinnarmentalitet.

Varför ska jag bry mig och titta på exempelvis Marianne när hon knappt ens bryr sig?
Citera
2022-03-21, 12:17
Avslutad
Haha förlåt men kan inte släppa detta. Marianne är fan efterbliven. 7 partier i regeringen? Alltså wow
Citera
2022-03-21, 12:56
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Haha förlåt men kan inte släppa detta. Marianne är fan efterbliven. 7 partier i regeringen? Alltså wow

Inte sett det avsnittet, men tar för givet att hon blandade ihop riksdag och regering(?). Sju partier hade iofs varit fel då oxå, hehe.
Citera
2022-03-21, 13:29
Avslutad
Nån som vet vilka som är med i grupp 2
Citera
2022-03-21, 13:38
Avslutad
Citat:
Inte sett det avsnittet, men tar för givet att hon blandade ihop riksdag och regering(?). Sju partier hade iofs varit fel då oxå, hehe.

Jaha, jag kollar på Discovery, de kanske är några avsnitt före tvn. Men haha, helt sjukt. Om hon nu trodde frågan var riksdagen så är det fan allmänbildning att veta hur många partier det är i riksdagen också. En 15-åring kan det. Men inget förvånar mig längre med Marianne, jag blir tvärtom förvånad när hon kan svaret på en fråga.
Citera
2022-03-21, 14:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Måste vara ett av de taskigaste störningsljudet någonsin i matchen mellan Betner/Bea & Ebba/Olof (för båda parter)

Ja det var jäkligt onödigt, inte roligt någonstans.
Citera
2022-03-21, 15:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det är lite förbjudet att spojla dagens avsnitt före TV-utsändningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in