Citat:
Ursprungligen postat av
Sladdaren
Iofs sant att även yngre svenskar skulle kunna tänkas offra sig för att pula i planen att försöka roffa åt sig rubbet av hennes glansiga tillgångar. Hon är uppenbarligen i gränslandet till demens och tänker inte klart längre, om hon ens gjorde det innan ang bedömningsförmåga kapacitet.
Man brukar säga att kärleken är blind och i detta fall är det ett extrem fall på det hehe
Jo sosse hjärntvätts indoktorering verkar ha fastnat som en gegga på hjärnan hos många där deras liv styrs av politiker i kostym som säger hur dom ska vara, leva och agera i sitt pvt liv. Mycket märkligt beteende
Personligen tror jag det är ett spirituellt problem (om du är ateist så sparka inte bakut direkt, läs vad jag skriver först

).
Lögner verkar vara prio bland dessa grupper, att ljuga är ett stort spirituellt problem.
Något är generalknas i en sådan person.
Jag brukar säga att Sverige är Ichabod, att Äran är borta, landet är nu en spirituell ödemark då den absoluta majoriteten är ateister och den spirituella delen av befolkningen är muslimer dvs. djävulsbarn, den spirituella komponenten är ingenting som är bra för en nation, bara titta på muslimers handel och vandel så ser man varför de är djävulsbarn (eller om vi döper om det ill riktigt usla människor för att prata sekulärt). Så de två dominerande spirituella föroeningarna i Sverige är två som bara kan skapa ödemark.
Det blir sedan den "gegga" som finns i de drabbade varelsernas väsen, därav att det blir jävligt segtänkt för de.
Tycker synd om hennes barn om hon har några som då måste kriga med den här främlingen om arvet när hon avlider inom något år eller två. Men det kanske slutar som för batikhäxan i Värmland som ströps till döds av sin hazarälskare samtidigt som han tog henne i tvåan utan glidmedel eller vad det var mot tantens vilja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mad monk
Jag är ok med det här om båda flyttar och slutar ta bidrag från Sverige. Lycka till.
Jag är med på den också, alla dessa svenskar med sina utländska älskare kan alla flytta till sina utländska älskares länder istället, skulle vara klart bättre för Sverige.