Citat:
Ursprungligen postat av
knurellub
Syrran, tycker du själv att hennes läppar ser ut som ett arsle, och det har du kanske rätt i, men att stava enda med ä blir ARSLE.
Rättade du precis mig? Jag skrev Ä istället för E men mina ögon gick in i varandra när jag läste ditt inlägg. Avslutar med , på en fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av
GNOMDS
Svar Ja.
Misstänkta personer kan släppas om dom inte kan påverka fortsatt brottsutredning.Tex att fiffla med bevis eller påverka vittnen. det finns personer som har blivit släppta i väntan på rättegång som har stuckit till utlandet och gömt sig.Undra om hon drar till Norge och håller sig undan ?
Nej, hon kommer inte rymma någonstans. Det är klart att hon inte har något med det och göra. Hon är en tjej som gillar gangster livet och hänger med såna typer. Killen tar på sig allt. Hört det från flera som vet lite av hennes bakgrund.
Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Du förstår det där med att "bli dömd" är någonting som kräver domstolsförhandlingar? Långt kvar dit ännu. Att bli släppt från häktning är inte detsamma som att ha frikänts av domstol eller att åklagaren kommit fram till att det inte finns skäl att gå vidare med ärendet.
I detta fall har man bara kommit fram till att hon inte kan påverka utredningen och att det inte finns signifikant risk att hon skall rymma eller snabbt ut och tillverka ny bomb. Alltså behöver hon inte vara inlåst under utredningen.
Jo men det är i hennes rum sprängämnen varit. Jag menar måste man verkliga bevisa att det faktiskt är hennes?