Är det någon som vet hur mycket 50 mg metadon per dygn sänker testot? När börjar det sänkas? Har stått på metadon i två månader. När ska man ta upp det med läkaren? Mitt testo innan laro låg på 19.8 nmol/l vilket inte alls är för lite har jag förstått det som. Hade aldrig problem att bygga muskler, tvärtom. Men nu med metadon känns det helt meningslöst att träna för man läst hur mycket det sänker testot, mördar testot bokstavligen. Får jag nebido av vården? De borde ju förstå det själva?
När tycker ni jag ska ta mitt nästa testo prov, (jämförelseprov,) för att se hur mycket metadonet faktiskt sänkt testot? Hade alltså 19.8 nmol/l innan behandlingen. Hört att det är de som äter hög dos metadon som ska oroa sig, och jag som äter 50 äter ju relativt lågt. Men endå.