2019-02-10, 15:50
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Men Maja hade grymt glid på slutet när hon gled i kapp och ifrån Falla. Kan hon ha varit så fräck att hon snodde Idas av Niemi perfekt vallade skidor - trots att de var i samma lag!? Maja verkar ju schyst och reko men det är kanske bara en fasad ...

Nie mina skidor, lär ha ekat inne på det numera folktomma stadion.
Citera
2019-02-10, 16:49
Medlem
HungalaBungalas avatar
Konspirationen är så djupt rotad att Niemi kommer valla laget Ida-Maja hela vägen till guld om ingen stoppar honom.
Citera
2019-02-10, 17:40
Medlem
carljoakims avatar
Det jag inte fattar är varför det här med Ida inte kom fram när Anna Haag var med i laget. Jag undrar vad som kommer komma fram när Ida slutar?

Framför allt vad händer när Grip/Nieme avgår. Kommer Hanna Falk att vinna allt under en säsong då?

Hur överlägsna är egentligen de svenska damerna då de alltid kör felvallat.
Citera
2019-02-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carljoakim
Framför allt vad händer när Grip/Nieme avgår. Kommer Hanna Falk att vinna allt under en säsong då?

Nej. Hon har ingen vinnarskalle som räcker i de stora sammanhangen. Hon är precis som våra kulstötare inom friidrotten som vinner små tävlingar på hemmaplan men när det gäller på världsnivå, då har de inte skalle nog att vara med och tävla bland de bästa.
Citera
2019-03-05, 23:11
Moderator
Hjv9s avatar
Snubblade över det här klippet på Youtube som jag tror passar in i denna tråd: https://www.youtube.com/watch?v=thq8nD8sY_I
Citera
2024-12-12, 15:24
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Visste ikke at denne tråden fantes. Med tanke på gjentagende innlegg om at Bystrøm er en norsk agent, at de svenske smørerne kommer til å gjøre alt for å sabotere for de svenske i VC og VM framover mm. mm. mm. , er det vel på tide å gjennopplive denne tråd som en fågel Fenix.
Jo flere alternative tråder til de reelle skitrådene vi har, jo enklere blir det å sortere ut innlegg fra de med alternative tankeverdener fra dem.
Citera
2024-12-21, 10:31
Avslutad
Jag hade helt glömt av att Pelle Jönsson och Anna Svaag var bästis med förbundskapten Grip och att Bästglida Ingemarsdotter var ihop med vallachef Niemi. Hur kunde man låta detta jäv och svågeri få ske?

Vad för släktskap eller relation har Calle Sågspån med nuvarande ledning tro? Det är värt att grävas i alla fall.
Senast redigerad av billigost 2024-12-21 kl. 10:35.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in