2019-01-20, 15:50
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
4-0, ingenting talar för något annat än att Trump vinner detta. Men det måste ju göras också.

... och Ronnies högsta break var 21!
2019-01-20, 16:36
Medlem
Millediablos avatar
Trumps verktygslåda innehåller alla dom rätta verktygen, nu behöver Ronnie komma in i ett stim.
2019-01-20, 17:03
Medlem
liddens avatar
7-1 till Trump och O'Sullivan under 80% pot success. Tror ingen såg det komma.
2019-01-20, 17:08
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Det är long overdue att Trump vinner lite stora titlar.
2019-01-20, 17:12
Medlem
kompjuters avatar
Kim i all ära men det vore välgörande om han kniper igen när studion sänder.
2019-01-20, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Det är long overdue att Trump vinner lite stora titlar.
Verkligen. Egentligen lite svårt att förstå vad det beror på. Han är ju inte direkt typen som får gummiarm. Snarare bara att han varit i "dålig form" i de stora turneringarna. (Vilket iofs kanske berott på press utifrån.)

Att han reser runt med sin bror ser jag som mycket positiv. Det verkar ju som att han har lyckats få till bättre träning sedan den förändringen.

Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Kim i all ära men det vore välgörande om han kniper igen när studion sänder.
Ja, det är störande. Han har dock generellt sett varit bättre nu än under UK då jag tyckte han pratade över mycket mer.
2019-01-20, 18:12
Medlem
Mattelols avatar
Det blev en stressig fredag men missade endast de två första framen i Selby - Trump. Var grym stämning i Ally Pally men har man inte premium seats så slår TV:n en läktarplats då man inte ser vinklar speciellt bra. Men häftigt att man fick vara där.

Jag lade en hundring på Mark Williams som vinnare i VM och den här gången blev det en hundring på Trump. Står sig detta så kommer man ha anledning att skryta lite.
2019-01-20, 21:48
Medlem
Millediablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Det blev en stressig fredag men missade endast de två första framen i Selby - Trump. Var grym stämning i Ally Pally men har man inte premium seats så slår TV:n en läktarplats då man inte ser vinklar speciellt bra. Men häftigt att man fick vara där.

Jag lade en hundring på Mark Williams som vinnare i VM och den här gången blev det en hundring på Trump. Står sig detta så kommer man ha anledning att skryta lite.
Grattis! Till både dig och Judd.
2019-01-20, 21:55
Medlem
Millediablos avatar
Gav Ronnie iväg silvret till random tant i publiken?
2019-01-20, 21:59
Medlem
Yeeeeaaajjj Judd Trump är bäst tjoohooo vinn mera titlar
2019-01-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
Gav Ronnie iväg silvret till random tant i publiken?
Ja, det hördes i intervjun att han inte tyckte det här var roligt alls. Han spelar inte för att komma tvåa.

Stort grattis till Trump! Det blir intressant att se hur han fortsätter härifrån.
2019-01-20, 22:12
Medlem
9797s avatar
Välförtjänt seger för Trump som spelade säkert och stabilt utan att glänsa tycker jag. Men på det stora hela en trist final utan någon nerv överhuvudtaget. Ska iaf bli spännande att se vad Trump kan åstadkomma i april. Ronnie har väl 9 kvar nu, vet inte hur hans spelschema ser ut fram till VM men jag gissar att han sparar det tusende till the Crucible.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in