2019-08-15, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Okej, jo som en trigger er det selvsagt mulig. Man har jo feks hørt historier om kvinnfolk som har blitt slått helseløse for at de har spist potetgull (bråker) når gubben ser på TV... De skulle jo ut å reise denne dagen og en del mennesker får litt reisefeber ved slike anledninger, verisuremannen etc. Det finns flere tenkelige spenningsfaktorer som kan ha utløst dette kvelden før hun ble meldt savnet. (Da jeg tror ugjerningen skjedde)

Ja, det er det jeg mener.
Ved mange slike faktorer, så kanskje han mister kontrollen.
Hun hadde vel nettopp fått denne hunden.
Jeg vet mange eksempler på at en hund har drevet folk til vanvidd.
Kjenner ikke rasen Whippet, men dem er tynn og langbeint, så dem er kanskje veldig energiske og litt klin kokos. Ser ikke for meg at dem er rolig og lat som en saintbernardshund.
Jeg skreiv drapsmotiv, men jeg mener selvsagt utløserfaktor/motiv, altså om dette gjorde at han drepte henne på kvelden eller om han bestilte et drap.
Senast redigerad av Kirkemo 2019-08-15 kl. 18:49.
Citera
2019-08-15, 19:31
Medlem
Villmorells avatar
Whippet er vel det mildeste dådyr du kan ha av en hund. Liten av størrelse og myk av natur.
Citera
2019-08-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villmorell
Whippet er vel det mildeste dådyr du kan ha av en hund. Liten av størrelse og myk av natur.
Ja, nu går det på tomgång här. Ut och jogga i stället! Presskonferans kommer nog en eller annan dag!
Citera
2019-08-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirkemo
Det har jeg aldri sagt.
Jeg får gjenta: Prøver å finne fram til et drapsmotiv, eller hva som evt kan ha gjordt at Tom har bestillt et drap.
Ser man etter drapsmotiv så går man seg vill for det kan være hva som helst, småting som ingen kan forestille seg.
Senast redigerad av Bondevik 2019-08-15 kl. 19:53.
Citera
2019-08-15, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Ser man etter drapsmotiv så går man seg vill for det kan være hva som helst, småting som ingen kan forestille seg.

Ja, det kan være småting som gnager, og får det til å svartne i hodet på han.
Det kan være mat hun lager som han ikke tåler lukten av, og som hun ikke vil slutte å lage. Det kan være et tvprogram som han er luta lei av å se, og som hun ikke vil slutte å se på, musikk etc.
Nå henger vel begrepene utløserfaktor og motiv veldig tett sammen.
Citera
2019-08-15, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villmorell

Ja, dem blir vel ikke brukt som vakthund, men løpshund. Man kan se at den har samme kroppsfasong som greyhound.
Citera
2019-08-15, 20:58
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ja, det kan være småting som gnager, og får det til å svartne i hodet på han.
Det kan være mat hun lager som han ikke tåler lukten av, og som hun ikke vil slutte å lage. Det kan være et tvprogram som han er luta lei av å se, og som hun ikke vil slutte å se på, musikk etc.
Nå henger vel begrepene utløserfaktor og motiv veldig tett sammen.

hehe du har et poeng: https://www.youtube.com/watch?v=E4wEyiFZanA
Citera
2019-08-15, 21:01
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Oj!
Så nærmere på kartet etter å ha lest ditt innlegg, og du har rett i at området ligger i en dal.
Lot meg narre av det utsiktsbildet på kommuenens side - falsk markedsføring!

Ingen mulighet for tilknytning til el / vann og kloakk.
Verdien av 2,5 mål tomt som nesten ingen etterspør ligger nok nærmere 0 enn kr.500.000.

Dr sniff: Casa del Falkevik på fastlandet i Spania blir av særdeles beskjeden størrelse og beliggenhet ...

Jeg tar dissens på denne og taler Bondevik midt i mot. Skjønner at det er lett å komme i utakt med samfunnsutviklingen når hverdagen er såpass skjermet som den er nede på Oslosenteret.

Fred være med deg, men det lille jordstykket oppe på Biri er ikke verdt mellom kr 0,- og 250'

Var vi ikke akkurat gjennom en liten runde hvor det ble gjort noen betenkninger om at fakta foretrekkes når fakta finnes tilgjengelig, fremfor en stikke en finger i været?

Filnavnet er "Sur gammel gubbe gnåler", nå også på grunn av Æ, Ø og Å!

https://minfil.com/e2g3h23dn6/Sur_gammel_gubbe_gn_ler_pdf
Citera
2019-08-15, 21:22
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Ja, at det er ulike oppfatninger og evt splittelse blant adv Holdens fire klienter, er noe jeg har tenkt på en stund. Tror du kan være inne på noe her.

Disse tre salgene fra Tryms side (eller i Tryms navn) som dr sniff har dokumentert, er interessante.

Det var for noen måneder siden noen i forumet som mente at sønnen har lagt ut "koder" på Facebook-siden sin. Profilbilde ... "Drep ikke en sangfugl ..." ... osv ... Muligens søkt, men kan det være at han forsøker å fortelle noe uten å måtte tyste på noen?
Citera
2019-08-15, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Det var for noen måneder siden noen i forumet som mente at sønnen har lagt ut "koder" på Facebook-siden sin. Profilbilde ... "Drep ikke en sangfugl ..." ... osv ... Muligens søkt, men kan det være at han forsøker å fortelle noe uten å måtte tyste på noen?

Hm, det hørtes mystisk ut, var det lenge siden?
Han har et bilde nedover på siden av en hund, muligens Anne`s, og det er en som har spurt om det er hans, men han har ikke skrevet noe svar der.
Citera
2019-08-15, 21:41
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Hm, det hørtes mystisk ut, var det lenge siden?
Han har et bilde nedover på siden av en hund, muligens Anne`s, og det er en som har spurt om det er hans, men han har ikke skrevet noe svar der.

Ja, i vår. Tror det var AmunRa, som skrev om dette.
Står noe her: (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Citera
2019-08-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Hva kan astrofysikken fortelle oss om disse datoene?

Astrofysikken har heldigvis ingen påvirkning på leilighetssalg Mitt poeng var at hvis han ville selge disse leilighetene for å finansiere de ønskede 10 mill, måtte han vite at noen ønsket 10 mill allerede FØR hun ble kidnappet, da de ble lagt ut for salg september/ november 2018. Men, kanskje det er flere som kan spå i stjernene?
Men den PDF- filen hadde noen andre opplysninger som var mer interessante, nemlig noen fødselsdatoer som er sjekket ut nå. Det var spesielt EN som skilte seg ut...skal sette ham under lupen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in