Citat:
Ursprungligen postat av
lilmayo
Nja varför inte om man har ett litet garderobrums som man använder som ”vind” o håller låst

Det är klart att man försöker dölja det så bra det går, men man blir immun mot lukten så när kolfiltret börjar bli dåligt så är man den sista som märker det. Sen om man bor i ett hyreshus så kan lukten ta många intressant vägar innan den dyker upp på ett ställe där den inte ska vara.
Beställ aldrig hem varor till din adress, nyttja nån kompis som själv inte röker
Har odlat ett flertal gånger och själv tycker jag det värsta är när det ringer på dörren och ingen har ringt innan och sagt att dom är på väg.
Alla har nyfikna grannar och har dom sett där bära upp 3 stora säckar med blomjord eller kokos så är dom börja prata, sen köper du nått helt orelaterat till din bruksodligen typ en ny bil, då surnar dom till. Dom har redan misstänkt dig knarktillverkning och nu flashar du med cashen som dom tror att du tjänar på dödsknark.
Vet själv en kille som torskade på ett väldigt liknande sätt.
Sen är dom små damerna otroligt vackra och det är en väldigt givande hobby så det blir lätt att man visar dom för sina vänner efter att man delat på en holk eller två. Dom blir sjukimponerad och några veckor senare på en annan fest så snackar dom om den grymma odlingen utan att tänka på vem som hör. och så rullar det be i ett par månader Och tillslut så står polisen utanför.
Jag fick 3 månader för ett låstföråd med bra filters, jag hade odlingen tillsynsmans med han jag delade lägenheten med hans hoppysar var röka och snacka skit, så jag var inte direkt förvånad när polisen knackade på, trots en bra set up.
Det är lika roligt som det ser ut, och eget röka smackar mycket bättre än köperöka men att verkligen hälla käften är inte så lätt som det låter.
Även om du tror att du lyckats så vet du ju inte vem det är som ringer på dörren.