2018-12-21, 20:39
Medlem
Vilken jävla fråga. Enda som är fjolligt är att inte kunna hantera alkohol.
Citera
2018-12-21, 20:41
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Ja alltså, jag tycker inte att Baileys är nån omanlig bögdricka, men det verkar som en del andra tycker det...

Om man sitter och smuttar på den i baren så är det lite fjollstämpel men vid bordet tillsammans med kaffe och tårta är det accepterat. Appletini är en helt annan sak.
Citera
2018-12-21, 20:41
Medlem
PTSD-av-AFs avatar
Citat:
Ja alltså, jag tycker inte att Baileys är nån omanlig bögdricka, men det verkar som en del andra tycker det...

Tycker man illa om Bailys så kanske man är en av dom som lämmnar en pizza på trottoaren neråt stan efter helgerna, eller de som tror att Regeringskansliet är en pissoar. Nåväl ni får gärna pissa där men...
Citera
2018-12-21, 20:42
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Som en avec helt djävla okej.
Beställa i baren, bögdricka!

Detta.

Baileys har ett syfte och det är att ha som avec till riktigt snorstarkt kaffe.

Och personligen undrar jag om det ens kan användas till något annat, har aldrig spekulerat i om det är bögigt eller inte men Baileys är väl inget man dricker "bara så där"

Kan inte alls tänka mig att bli full på detta, det känns nästan som slöseri.
Citera
2018-12-21, 20:44
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Baileys är perfekt när man röker en cigarr.
Är man så klen att man inte känner sig omanlig pga vad man dricker så ska man inte dricka alkohol alls.
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
Vilken jävla fråga. Enda som är fjolligt är att inte kunna hantera alkohol.
Anledningen till att jag frågar är vad jag har hört andra säga, t.ex. det här i en tråd om en neger som blev dömd för homosexualitet p.g.a. att han drack Baileys :
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Vad dillar du om? Det är domen som är bisarr, att Baileys är en fjollig bögdrink är en självklarhet.
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Det är gott även utan vodka, men lik förbannat är det fjolldricka.
(FB) Drack Baileys - dömdes till fem år för homosexualitet
Citera
2018-12-21, 20:45
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Om man sitter och smuttar på den i baren så är det lite fjollstämpel men vid bordet tillsammans med kaffe och tårta är det accepterat. Appletini är en helt annan sak.

Tycker bara detta låter extremt suspekt
Citera
2018-12-21, 20:47
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Problemet med Baileys är att det är groteskt sött. Kan inte dricka mer än en shot innan jag känner att diabetesen kryper på.
Citera
2018-12-21, 20:48
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Detta.

Baileys har ett syfte och det är att ha som avec till riktigt snorstarkt kaffe.

Och personligen undrar jag om det ens kan användas till något annat, har aldrig spekulerat i om det är bögigt eller inte men Baileys är väl inget man dricker "bara så där"

Kan inte alls tänka mig att bli full på detta, det känns nästan som slöseri.
Det finns väl andra skäl till att dricka än att man vill bli full - det är bara omogna tonåringar som vill bli fulla...
Citera
2018-12-21, 20:55
Medlem
megacoolmans avatar
Explorer + Baileys = Krister Pettersson eller Dräparen, torde vara en ganska icke-homofil förfriskning.
Citera
2018-12-21, 20:55
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Anledningen till att jag frågar är vad jag har hört andra säga, t.ex. det här i en tråd om en neger som blev dömd för homosexualitet p.g.a. att han drack Baileys :

(FB) Drack Baileys - dömdes till fem år för homosexualitet

Det ser mörkt ut i Kameruns domstol

Haha vilken grej
Citera
2018-12-21, 20:58
Medlem
Pershagen76s avatar
Det är helt enkelt så att om du inte kan dricka det du vill utan att bry dig om vad andra tycker, ja då är du ingen man.

Jag var på en årlig kick-off i ett afrikans land för några år sedan och vi stod vid strandbaren och skålade ett antal grabbar (jag som enda Europe), alla dricker öl utom jag som tar ett glas rosé.

- (Vår VD) That's a manly drink (mitt namn)
- (Jag) The fact that I can order one makes me a real man
Citera
2018-12-21, 20:59
Medlem
hippilis avatar
Blandad med wisky är en traktorfylla man mår som en skördetröska hela dagen efter men var en som drack det som det var fast riktigt kallt och även skakat flaskan så den blev skummig och se på faen det var riktigt gött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in