2018-12-17, 16:07
Medlem
Kozitass avatar
SVT publicerar filmer som ger en inblick – i livet för svenska IS-familjer.

I en film avlossar en mamma ett hagelgevär samtidigt som babyjoller hörs i bakgrunden.

– Nu ska vi titta på när mamma ”gör jihad”, säger kvinnan som filmar.

I en annan sekvens skryter en IS-terrorist för sin son om hur han har skjutit ihjäl en ”otrogen”.

– Jag sköt han här, kulan gick ut här, säger han i SVT:s film, samtidigt som han pekar på sin hals och nacke.

https://www.expressen.se/nyheter/pappan-skryter-om-sitt-dodande-for-sin-son-/

Vad är det här för människor egentligen allvarligt talat vad fan har hon på sig för nåt det ser ju helt sjukt ut att ett barn ska bevittna sin mor som självaste spöket laban........

Helvete........
Citera
2018-12-17, 16:19
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas

I en film avlossar en mamma ett hagelgevär samtidigt som babyjoller hörs i bakgrunden.

I en annan sekvens skryter en IS-terrorist för sin son om hur han har skjutit ihjäl en ”otrogen”.

– Jag sköt han här, kulan gick ut här, säger han i SVT:s film, samtidigt som han pekar på sin hals och nacke.

Vad är det här för människor egentligen allvarligt talat vad fan har hon på sig för nåt det ser ju helt sjukt ut att ett barn ska bevittna sin mor som självaste spöket laban........

Helvete........

Vapenträning är aldrig fel.
Felet att snarast att svenska kvinnor inte vapentränar med exempelvis hagelgevär. Svenska kvinnor lär behöva det både för att försvara sig själva och sin barn mot övergrepp.

I ett helt annat land, USA hör det inte till ovanligheterna att kvinnor vapentränar även med shotguns.
Jag ser inget fel i det sistnämnda, gör du ?
Citera
2018-12-17, 16:25
Medlem
Satan vilken tuff kille i andra klippet! Han sköt en snajper rätt i nacken!
Citera
2018-12-17, 16:31
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Vapenträning är aldrig fel.
Felet att snarast att svenska kvinnor inte vapentränar med exempelvis hagelgevär. Svenska kvinnor lär behöva det både för att försvara sig själva och sin barn mot övergrepp.

I ett helt annat land, USA hör det inte till ovanligheterna att kvinnor vapentränar även med shotguns.
Jag ser inget fel i det sistnämnda, gör du ?
Men du är inte det sistnämnda samma sak som det vi diskuterar, eller hur?
Citera
2018-12-17, 16:37
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Men du är inte det sistnämnda samma sak som det vi diskuterar, eller hur?

Exakt så !
Jag vill bara undanröja dubbelmoraliska vinklingar som ev. säger att det är fel att en kvinna som bekänner sig till Islam vapentränar, medan det är helt OK om en kvinna som bekänner sig till Judendom gör samma vapenträning.

I min värld är det ingen skillnad, då båda kvinnorna hypotetiskt sett mycket väl kan vara mina fiender såväl som allierade.
Senast redigerad av holmium 2018-12-17 kl. 16:39.
Citera
2018-12-17, 16:48
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Exakt så !
Jag vill bara undanröja dubbelmoraliska vinklingar som ev. säger att det är fel att en kvinna som bekänner sig till Islam vapentränar, medan det är helt OK om en kvinna som bekänner sig till Judendom gör samma vapenträning.

I min värld är det ingen skillnad, då båda kvinnorna hypotetiskt sett mycket väl kan vara mina fiender såväl som allierade.

Säg till nästa gång du ser judiska kvinnor filma sig själva medans dom skär halsen utav otrogna eller länka gärna 8 artiklar där judiska kvinnor kört över människor med lastbil. Folk som dig önskar jag hamna under islams kniv.
Citera
2018-12-17, 17:10
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Säg till nästa gång du ser judiska kvinnor filma sig själva medans dom skär halsen utav otrogna eller länka gärna 8 artiklar där judiska kvinnor kört över människor med lastbil. Folk som dig önskar jag hamna under islams kniv.

Här har vi en kvinnlig judisk terrorist:

On 16 April 1947 the Irgun placed a bomb at the Colonial Office. The woman arrested for planting the bomb, alias “Esther,” was identified as a Jewess claiming French nationality by the Scotland Yard unit investigating Jewish terrorist activities.

Islamsk terrorism var ett okänt fenomen under 1800- och 1900-talet istället var det sionistisk terrorism som var världens plågoris. Med känd dubbelmoral anses antagligen denna judiska terrorism "som en berättigad frihetskamp", medan nutida uppror mot judisk ockupation, bojkott av judiska varor och företag samt kritik av judiska banker och NGOér enbart är "terrorism"......
Citera
2018-12-17, 17:15
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas

Helvete........

Dold propaganda från Islamisterna på SVT att lära sig skjuta otrogna. SVT förnekar sig inte då det gäller att framställa oss Svenskar som idioter som skall avrättas av den nya inflyttade befolkningen.
Citera
2018-12-17, 18:24
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Exakt så !

Skilj på terrorister och ett folk som försöker försvara sej mot dem. Fan vad korkat!
Citera
2018-12-17, 18:31
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Skilj på terrorister och ett folk som försöker försvara sej mot dem. Fan vad korkat!

Vet du vad betraktarens perspektiv är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in