Tiden går ju och frågan i TS är ju från 2018. Och frågan är ju om de inte börjar närma sig varandra rent påsättningsmässigt? Annie har ju alltid varit mindre attraktiv, men tiden börja ju ta ut sin rätt på Ebba, men det är väl ingen överraskning att någon skulle bli snyggar ju mer år som går. Dock har det kommit in en darkhorse i svensk politik, min avatar. Snygg? Egentligen inte, men hon har något levande över sig i alla fall som gör henne i mina ögon i alla fall lite småsexig.