2023-09-08, 21:11
Medlem
Ebba Busch Thor alla dagar i veckan hon är MILF till skillnad från Annie Lööf. Det värsta med henne är nog hennes sjukt jobbiga röst, men bortsett från det hittar man nog inte direkt mer saker som är attraktivt hos den kvinnan. (Sedan är det politiska kanske något helt annat) Så bara för att partiets ledare är snygg behöver inte deras politik vara bra för vårt land
Senast redigerad av IFuckedMyStepmom 2023-09-08 kl. 21:22.
Citera
2023-10-17, 16:13
Medlem
Annie. Söt snäll = mysig
Ebba. Vacker bitch=sexig
Citera
2025-08-21, 12:57
Avstängd
Elm17s avatar
Hur är detta seriöst en fråga? Ebba Busch 8 utav 7 dagar i vecka.

Ebba förgyller riksdagen med hennes skönhet.
Citera
2025-08-22, 08:47
Bannlyst
Annie Lööf, såklart. Frågan är vem som är sexigast, inte vem som för den bästa politiken.

Ebba må ha ett vackert ansikte, men hennes kropp ser ut som en utpyst ballong. Annie har dessutom bekräftats bära stringtrosor av Sveriges Radio.
Citera
2025-08-29, 03:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AndersDreine
Vilken tjej är finast; Ebba eller Annie?
Personligen kan jag tycka att rödtotten Annie Lööf ser kåtare ut än Ebba men vem som är sexigast är jämnare skägg. Ebba har slät och fin hy och ser snäv ut. Jag kan inte bestämma mig. Vad tycker ni? Vad hade ni lagt för respektive?

Ebba: http://chef.se/wp-content/uploads/2017/01/ebba5.jpg
Annie: https://gfx.omni.se/images/e919a90d-69e6-47f0-baf4-0b6eea74cf4f?w=640
Båda: http://static.metro.se/cf4/019/annieebba-LARGE.jpg

Annie går bort direkt, bara vetskapen om hur hon är gör henne stört ful, narcisst som kosan är.
Citera
2026-01-17, 14:43
Medlem
halaltarzans avatar
Tiden går ju och frågan i TS är ju från 2018. Och frågan är ju om de inte börjar närma sig varandra rent påsättningsmässigt? Annie har ju alltid varit mindre attraktiv, men tiden börja ju ta ut sin rätt på Ebba, men det är väl ingen överraskning att någon skulle bli snyggar ju mer år som går. Dock har det kommit in en darkhorse i svensk politik, min avatar. Snygg? Egentligen inte, men hon har något levande över sig i alla fall som gör henne i mina ögon i alla fall lite småsexig.
Citera
2026-01-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tiden går ju och frågan i TS är ju från 2018. Och frågan är ju om de inte börjar närma sig varandra rent påsättningsmässigt? Annie har ju alltid varit mindre attraktiv, men tiden börja ju ta ut sin rätt på Ebba, men det är väl ingen överraskning att någon skulle bli snyggar ju mer år som går. Dock har det kommit in en darkhorse i svensk politik, min avatar. Snygg? Egentligen inte, men hon har något levande över sig i alla fall som gör henne i mina ögon i alla fall lite småsexig.

Din avatar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in