2018-12-01, 21:55
Medlem
Kvinnan gripen.
Citera
2018-12-01, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag vet en pundare/missbrukare här i Lund som har hotat folk med spruta tidigare så det kan ju vara hon. I Lund har det i många år varit en fredlig klick missbrukare som sköter sitt (med små och få incidenter som påverkar allmänheten) de sitter på torget eller i gränden och lever i sin värld, stör ingen även om det kan vara högljutt ibland.
Men detta är som ovanstående skrev säkert ett fall där någon behöver en fix illa kvickt
Det är obehagligt.Jag bor bara 500 meter fr St Södergatan. Går enbart ut i sällskap när det är mörkt. Nu hjälper inte ens det. Hon måste varit desperat som gav sig på tre pers.
Citera
2018-12-01, 21:59
Medlem
Citat:
Kvinnan gripen.
Gött!
Citera
2018-12-01, 22:00
Medlem
Citat:
Kvinnan gripen.

Citat:
Uppdatering kl. 21.45: Kvinnan, som misstänks vara förövare, är gripen en kort bit från brottsplatsen. Gripandet skedde vid kl. 21.15.

Polisen upprättar anmälan om rån.
Källa: https://polisen.se/aktuellt/polisens-nyheter/
Citera
2018-12-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Källa: https://polisen.se/aktuellt/polisens-nyheter/
Då lär hon inte hunnit få i sig något. Blir jobbigt I arresten tills hon kommer ut.
Citera
2018-12-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Gött!

Japp! Är det hon jag misstänker så är det en mycket obehaglig typ.
Jag bor inte i centrala Lund och i den delen av Lund jag bor i går jag inte ut själv just pga att jag blev utsatt för ett överfall/våldtäktsförsök när jag skulle till jobbet en kväll.

Men Lunds A-lagare eller ”stammisar” i missbrukarvärlden tycker jag är väldigt harmlösa. Vet inte om det ändrats senaste år?
Citera
2018-12-01, 22:24
Medlem
Citat:
Japp! Är det hon jag misstänker så är det en mycket obehaglig typ.
Jag bor inte i centrala Lund och i den delen av Lund jag bor i går jag inte ut själv just pga att jag blev utsatt för ett överfall/våldtäktsförsök när jag skulle till jobbet en kväll.

Men Lunds A-lagare eller ”stammisar” i missbrukarvärlden tycker jag är väldigt harmlösa. Vet inte om det ändrats senaste år?
De som sitter vid Botulfsplatsen är harmlösa. De i Bytaregränd kan vara jobbiga dock. Tror det är olika sorters missbtuk.

Nå. En borta från gatan och får nu en ofrivillig avvänjning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in