Citat:
Ursprungligen postat av
Terpentino
Malmö tingsrätt har beslutat att dessa 4 ska överlämnas enligt en europeisk arresteringsorder.
A*hmad A*bdul K*arim, 940624
R*ami El M*ohamad, 921123
Y*vonne N*ilsson, 541016
P*erparim V*ejseli, 861117
[b]Jag undrar lite vad Y*vonne har hittat på för att vara så eftertraktad...
Inte vet jag, hon kanske inte har gjort något större brott, men desto viktigare som vittne tex...
Citat:
Ursprungligen postat av
Holgerssons
Kollar man på google maps så ser man tydligt Fadi's Sportsbar & Restaurant på den adressen. Luktar pengatvätt.
Jo, precis som Taxi 23 i Fuengirola, fast det finns inga jätteutrymmen att tvätta pengar i dessa bolag. Polisen ser ju om omsättningen är orimligt hög för en sådan restaurang/taxibolag
Citat:
Ursprungligen postat av
CliviaMiniata
På register utdraget står det i korthet att F Mekky är ensam ägare till ett företag i restaurang branchen i Spanien. De andra två herrarna är solidariska administratörer, vad det betyder i spansk affärsjuridik har jag ingen aning om. Dessutom står adressen till företaget och reg.nr. och sådant administrativt. Samt kapitalet 3000 euro.
Verkar som om F startat firman i för att....ja, nu får ni gissa.
Kapitalet är väl det som företaget ska startas med. Det säger inget om hur mycket det omsatt
Nog synd om ägaren till fastigheten där restaurangen finns, det brukar dröja lång tid att kasta ut någon hyresgäst i spansk byråkrati
Citat:
Ursprungligen postat av
Oz123
Det är flera som sett AM runt Möllan, menar du att de har sett ett litet spöke eller?
Det finns ju många som sett tex Elvis, och en del tror på jultomten också ?