2018-12-26, 19:32
Medlem
All info om att AMIR MEKKY befinner sig i Malmö är falskt!
Citera
2018-12-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KOPKILLER

Du är tydligt involverad i den kriminella världen antar jag? Med tanke på du dementerar alla uppgifter som någon lämnar ut.
Citera
2018-12-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KOPKILLER
Det är flera som sett AM runt Möllan, menar du att de har sett ett litet spöke eller?
Citera
2018-12-26, 21:48
Medlem
Fatima93s avatar
Det där är bara en av få ställen mekky äger. Mekky driver flera restauranger och byggnadsfirmor 20 tals om jag inte minns helt fel runt om i världen, där han som ni säkert redan räknat ut tvättar alla sina miljoner, så allt blir legit helt enkelt.

Mekky är inte dum. Så mycket cash han tjänar så fattar även han att han måste tvätta dom och göra det till riktiga pengar så han inte kan åka fast för det, eller om någon undrar vart han får alla sina miljoner ifrån.

Och vi är snart inne på nya året, och fortfarande inget gripande av mekky.

Mannen myten legenden.
Citera
2018-12-26, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Terpentino
Malmö tingsrätt har beslutat att dessa 4 ska överlämnas enligt en europeisk arresteringsorder.

A*hmad A*bdul K*arim, 940624
R*ami El M*ohamad, 921123
Y*vonne N*ilsson, 541016
P*erparim V*ejseli, 861117

Jag undrar lite vad Y*vonne har hittat på för att vara så eftertraktad...

förvånar mig var tämligen säker på att svenska myndigheter skulle kämpa med näbbar och klor för att skydda sina små älskade oskyldiga muslimer vilka diplomatiska relationer man sargar är skitsamma berikare har alltid högsta prio

konstigt att svenska rättsväsende bedömde att utlämning till ett ordentligt rättssystem var korrekt var helt säker på att dessa kriminella muslimer skulle bli dömda till någon form av tvångsintagning på fritidsgården i kvarteret.
Citera
2018-12-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terpentino
Malmö tingsrätt har beslutat att dessa 4 ska överlämnas enligt en europeisk arresteringsorder.

A*hmad A*bdul K*arim, 940624
R*ami El M*ohamad, 921123
Y*vonne N*ilsson, 541016
P*erparim V*ejseli, 861117

[b]Jag undrar lite vad Y*vonne har hittat på för att vara så eftertraktad...

Inte vet jag, hon kanske inte har gjort något större brott, men desto viktigare som vittne tex...

Citat:
Ursprungligen postat av Holgerssons
Kollar man på google maps så ser man tydligt Fadi's Sportsbar & Restaurant på den adressen. Luktar pengatvätt.
Jo, precis som Taxi 23 i Fuengirola, fast det finns inga jätteutrymmen att tvätta pengar i dessa bolag. Polisen ser ju om omsättningen är orimligt hög för en sådan restaurang/taxibolag
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
På register utdraget står det i korthet att F Mekky är ensam ägare till ett företag i restaurang branchen i Spanien. De andra två herrarna är solidariska administratörer, vad det betyder i spansk affärsjuridik har jag ingen aning om. Dessutom står adressen till företaget och reg.nr. och sådant administrativt. Samt kapitalet 3000 euro.
Verkar som om F startat firman i för att....ja, nu får ni gissa.
Kapitalet är väl det som företaget ska startas med. Det säger inget om hur mycket det omsatt

Nog synd om ägaren till fastigheten där restaurangen finns, det brukar dröja lång tid att kasta ut någon hyresgäst i spansk byråkrati
Citat:
Ursprungligen postat av Oz123
Det är flera som sett AM runt Möllan, menar du att de har sett ett litet spöke eller?
Det finns ju många som sett tex Elvis, och en del tror på jultomten också ?
Citera
2018-12-26, 22:51
Medlem
Den här F*di alh*jeh som är Mekkys parner i restaurangen Dev1b3 i Marbella tycks ju höra till en kriminellt belastad släkt från Uppsala. Det innebär inte nödvändigtvis att han är kriminell själv.

Någon som känner till folket i Uppsala kan kanske förklara hur han är besläktad med tex Salim som sköts julen 2011 och när och varför han flyttade till Spanien.

Man kan ju notera att den person som dömdes för mordet på Salim av TR men sedan friades av HR även var misstänkt för mordet på Nermin i Malmö. Tillsammans med en person som häktats i ärendet denna tråd handlar om, om jag minns rätt.
Citera
2018-12-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatima93
Det där är bara en av få ställen mekky äger. Mekky driver flera restauranger och byggnadsfirmor 20 tals om jag inte minns helt fel runt om i världen, där han som ni säkert redan räknat ut tvättar alla sina miljoner, så allt blir legit helt enkelt.

Mekky är inte dum. Så mycket cash han tjänar så fattar även han att han måste tvätta dom och göra det till riktiga pengar så han inte kan åka fast för det, eller om någon undrar vart han får alla sina miljoner ifrån.

Mannen myten legenden.

Och det var därför de beslagtog "hans" klocka värd 2.5 mille? Säkert köpt med hans rena vita pengar
Ja han är ff efterlyst i knappt 2 mån inte alls länge och garanterat har folk golat han så det där med vänskap och respekt för AM existerar inte
Citera
2018-12-27, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pannkaka.
Och det var därför de beslagtog "hans" klocka värd 2.5 mille? Säkert köpt med hans rena vita pengar
Ja han är ff efterlyst i knappt 2 mån inte alls länge och garanterat har folk golat han så det där med vänskap och respekt för AM existerar inte

klocka värd 2.5 mille?
Citera
2018-12-27, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
klocka värd 2.5 mille?

De va flera klockor om jag minns rätt
Citera
2018-12-27, 12:15
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
På register utdraget står det i korthet att F Mekky är ensam ägare till ett företag i restaurang branchen i Spanien. De andra två herrarna är solidariska administratörer, vad det betyder i spansk affärsjuridik har jag ingen aning om. Dessutom står adressen till företaget och reg.nr. och sådant administrativt. Samt kapitalet 3000 euro.
Verkar som om F startat firman i för att....ja, nu får ni gissa.
Fattigt insatskapital 3000 €. Eller är det så fördelaktigt och enkelt att driva företag som nysvensk och kriminell i Spanien.
Citera
2018-12-27, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fatima93

Mannen myten legenden.

Jaha vad trevligt, vilken serie? ...Är MEKKY din pappa eller har vi alla missat något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in