2023-04-21, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Så kan de va, Spanien brukar vilja ta åt sig äran för att lösa brott gjorda av utlänningar på deras mark. Men pga stundande strejk i Spanien kan de va att dom helt enkelt kommit överens med Sverige om att åtala han är ist.

Men är det en deal mellan gm och åklagare som det sägs i media, har gm dragit vinstlotten. Förstår ibte hur man kan få så mkt straffrabatt bara för att man erkänner.

Finns ingen stans i världen där du erkänner delaktighet i 2 mord som en ledare i ett gäng och får så kort straff . Man blir per automatik dömd för anstiftan till 2 mord
efter ett sådan erkännande och det är värre en att själva utföra morden, aldrig hört talas om något liknande det luktar från långa håll att dom har bytt ut extremt värdefull information mot kortare straff extremt kortare straff, dom som inte förstår detta här måste vara helt jävla efterblivna, vännerna får 30 år för 2 sketna sprängningar och ni tror 2 brutala mord ska ge kortare straff med ett erkännande 😂😂🤡🤡🤦🤦
Senast redigerad av Kamelknullare 2023-04-21 kl. 12:02.
Citera
2023-04-21, 14:16
Avslutad
Vem tror ni han väljer som advokat när han kommer hit? Vem är Malmös bästa advokat?
Citera
2023-04-21, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trorintejagvet
det jag kan säga om han är att han är hjärnan, inte alls som sin bror, tvärtom! lugnet själv och fett sjyst och trevlig, misstolka mig rätt, Amir är också lugn och trevlig, men med ett hetare temperament , vilket Fakhry kontrollerar på ett helt annat sätt.
Därför undrar jag varför han inte tar över som Malmö…
Citera
2023-04-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 424lacak
Därför undrar jag varför han inte tar över som Malmö…

Hahaha vilken värld lever du i vem ska ta över?? ingen kan ta över ett skit i malmö, så fort dom kommer upp sig skrämmer lite folk kommer en större idiot och klipper dom, så har det hela tiden varit , det kommer aldrig finnas någon som kan ta över så bara, vi lever inte i 90 talet där jugge maffian styrde och detta här är nya tider , vem fan vill leva sånt ruttet liv helt ärligt leva ruttna i fängelse eller graven för visa vem som har störst bollar 😂😂 runka hela livet i en cell
medans folk fruar flickvänner blir röv knullade någon man ska uppfostra ens barn om man har Fyfan, istället för att njuta av semester sola bada köra fetta bilar och mm, få ett ruttet namn och leva i lyx i få år innan man e körd, svenskarna är.inte dumma visar på statistiken att vårt folk är nog världens dummaste befolkningen måste jag erkänna tror insest i blodet gör allt detta skit vi blir utskrattade 🤦
Senast redigerad av Zzzomalia 2023-04-21 kl. 16:12.
Citera
2023-04-21, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelknullare
Finns ingen stans i världen där du erkänner delaktighet i 2 mord som en ledare i ett gäng och får så kort straff . Man blir per automatik dömd för anstiftan till 2 mord
efter ett sådan erkännande och det är värre en att själva utföra morden, aldrig hört talas om något liknande det luktar från långa håll att dom har bytt ut extremt värdefull information mot kortare straff extremt kortare straff, dom som inte förstår detta här måste vara helt jävla efterblivna, vännerna får 30 år för 2 sketna sprängningar och ni tror 2 brutala mord ska ge kortare straff med ett erkännande 😂😂🤡🤡🤦🤦

Ja de helt sjukt, måste va som du säger att information har utbytts. Spanien är ju kända för va hårda med straff och gillar att låsa in andra länders kriminella för att visa var skåpet ska stå.

Frågan är om dom AM kmr ligga lågt i Sverige eller om dom kmr sätta igång med nya brott i Sverige?
Citera
2023-04-21, 18:30
Medlem
Misstänker också att de antingen golat eller gett värdefull information eventuellt kanske till och med mutat domaren eller något. För de här straffen är väldigt skumma…
Citera
2023-04-21, 20:36
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis990
Misstänker också att de antingen golat eller gett värdefull information eventuellt kanske till och med mutat domaren eller något. För de här straffen är väldigt skumma…

Vilka straff då?
Citera
2023-04-21, 20:40
Medlem
Citat:

Tror att någon skrev tidigare att AM golat elr nåt, inte säker så ta mig ej på orden😀
Citera
2023-04-21, 20:59
Medlem
Citat:

Aldrig golat eller gett någon myndighet information. Inte Mekky och hans inre krets. Finns inte en chans. Men straffen är skumma som fan håller med.
Citera
2023-04-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingvonfrdo
Tror att någon skrev tidigare att AM golat elr nåt, inte säker så ta mig ej på orden😀

Fake News, ingen har sagt det. Om någon har sagt det så vet dom inte vad dom pratar om. Jag tror inte det finns en chans att han hade pratat med myndigheter, gett tips och information finns absolut ingen chans till att just han och hans krets gör sånt. Om någon säger annat kan dom ta fram bevis, finns inte och kommer inte finnas.
Citera
2023-04-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Fake News, ingen har sagt det. Om någon har sagt det så vet dom inte vad dom pratar om. Jag tror inte det finns en chans att han hade pratat med myndigheter, gett tips och information finns absolut ingen chans till att just han och hans krets gör sånt. Om någon säger annat kan dom ta fram bevis, finns inte och kommer inte finnas.

Som sagt ingen aning kolla tbx några sidor i tråden där har någon nämt det.
Citera
2023-04-21, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingvonfrdo
Som sagt ingen aning kolla tbx några sidor i tråden där har någon nämt det.

Gått tillbaka 7 sidor inte hittat. Har du sidnummer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in