Va i bali förra året och hittade i dem flesta butikerna en Smirnoff ice green apple, den va otroligt god och dracks mer eller mindre varje kväll där borta.
Har tyvärr inte hittat den i sverige, och har inte hittat något hemsida som säljer den heller, är det någon här som har någon aning om vart man kan hitta denna goda dryck?
Va i bali förra året och hittade i dem flesta butikerna en Smirnoff ice green apple, den va otroligt god och dracks mer eller mindre varje kväll där borta.
Har tyvärr inte hittat den i sverige, och har inte hittat något hemsida som säljer den heller, är det någon här som har någon aning om vart man kan hitta denna goda dryck?
Systembolaget, beställ till din butik, var skulle det annars säljas i Sverige tänkte du?
Blir dyra alkoläsk det.
Citat:
Om du är intresserad av en vara som inte finns i Systembolagets sortiment kan du göra en förfrågan om privatimport. För att vi ska kunna gå vidare med din förfrågan behöver vi veta vem som säljer drycken.
Nedan finns mer information om hur det går till och om fraktpriser. Frakt för varor utanför Sverige kostar minst 1396 kr.
Senast redigerad av nilltre 2018-11-25 kl. 15:36.
Va på bolaget för ett tag sedan och dem hade ingen aning om vad jag pratade om, dem hade aldrig hört talas om den så vet inte hur jag ska beställa därifrån förutom privatimport som tidigare i tråden nämndes kostar extremt mkt. Och även då vet jag inte riktigt vart ifrån då om det va möjligt skulle dem redan ha den ifall dem köper ifrån smirnoff?
Om du bor i Skåne så har dem den i köpenhamn/Helsingör, bara att bulk köpa isåfall till ett billigt pris också, Annars säljer Ahmeds livs i göteborg, Stockholm är jag tyvärr inte familjär med ifall du bor mer mot de hållet.