2018-11-15, 10:41
Medlem
Farh*n *hmed

*=a

Detta är den avlidna! Verkar vara oskyldig och ha vart på väg hem från sin parkering när han blivit beskjuten
Citera
2018-11-15, 10:48
Medlem
Pågår nu en insamling för att täcka ev kostnader för begravning osv. Här finns bild på BO

https://minfil.com/e3ddlbl7be/0A8CF0A0-E788-4ED7-934B-0094F0AD5F7E_jpeg
Citera
2018-11-15, 10:53
Medlem
coclss avatar
Åkte förbi Eriksbo i morse och såg att det stog fyra fem polisbilar och minst en piket på vägen mellan parkeringarna. Kan det ha något med detta att göra? BO var hemmahörande i nordost enligt inlägg i tråden har jag för mig.
Citera
2018-11-15, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Då hade det nog stått 25 års åldern då han är 94 istället för 20. De brukar avrunda så.
20-årsåldern omfattar åren som börjar med "tjugo", dvs 20 till 29 år. (Twenty something på engelska.)
Citera
2018-11-15, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Då hade det nog stått 25 års åldern då han är 94 istället för 20. De brukar avrunda så. Jag har hört att det är en kille född 99 som heter Ahmed.. oklart vem det är. Unga som dör nu för tiden

Du verkar ha haft bra källor hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Ska vara skriven i nordöstra Gbg, enligt GP.

Tack
Citera
2018-11-15, 11:22
Medlem
Bajshudingar som dödar andra bajshudingar, inget förvånande här inte. Sverige har nog världens töntigaste gäng någonsin.
Citera
2018-11-15, 11:26
Medlem
Ser inte speciellt kriminell ut dock..

Brukar skyltas hejvilt med manbag å märkeskläderna i den åldern?

Tror ju dock att man inte avrättar en helt oskyldig såsätt
Citera
2018-11-15, 11:27
Medlem
Det går helt stört bra för våra invandrare, de verkligen bara njuter och frodas i deras vistelse här. Ta in fler vetja!

F*n ta alla vänsterdragna naiva och veka j*vlar! Hoppas de får uppleva vad de skapat, var och en av dem!
Citera
2018-11-15, 11:33
Medlem
Kan gå i god för att denna killen inte var någon kriminell typ. Det var ett tag sedan vi umgicks men han har aldrig varit en konfliktbenägen eller kriminell ''ortenkille''. Vi har både jobbat tillsammans, tränat och umgåtts ihop generellt tillsammans med andra vänner. Spelade mycket fotboll tillsammans under tidiga upp till sena tonår.
Citera
2018-11-15, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alemal8
Kan gå i god för att denna killen inte var någon kriminell typ. Det var ett tag sedan vi umgicks men han har aldrig varit en konfliktbenägen eller kriminell ''ortenkille''. Vi har både jobbat tillsammans, tränat och umgåtts ihop generellt tillsammans med andra vänner. Spelade mycket fotboll tillsammans under tidiga upp till sena tonår.

Jäkla märkligt det finns många invandrare som röstar på SD va?
Citera
2018-11-15, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocls
Åkte förbi Eriksbo i morse och såg att det stog fyra fem polisbilar och minst en piket på vägen mellan parkeringarna. Kan det ha något med detta att göra? BO var hemmahörande i nordost enligt inlägg i tråden har jag för mig.
Om de va vid rest mittemot Bondegärdet menar du? Vanlig kontroll av körkort o rattfylla va de bara. Rutinkontroll.
Citera
2018-11-15, 11:48
Bannlyst
Enligt mig verkar han inte kriminell. Han facebook har inte många likes eller orten grabbar öht.

Verkar bara som att det för andra gången detta året är någon som har prickat fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in