2018-11-18, 03:03
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As654321As
De kan stämma de du säger 100 procent sant

..bor i Bergsjön o köper gräs från dem hela tiden från en killen runt 17 18 år gamal somalien han själv berättar när vi rökte tillsammans tuffade han sig han la ej märke vad han pratar om att dem vill ta över Hisingen zon att dem vil döda några i Hisingen starta en krig med dem

Nån av soumah Bröder bor ju där För dem är med i Bergsjön gängen..många som säger att dem är i krig nu med varandra dem vill ta över Hisingen...en kompis till mig sa från backa att han såg 6 7 killar satt i en jepp Mercedes svart med norsk nummer plåtar..han kände alla dem som han gick med i skolan med ivingagymnasiet Kortedala och grundskola i utmarkskolan

..vid backa o körde runt två sväng sen stannade dem vid en hus kollade nåt

Källa på det?

..nä jag skojar hehe

För mig låter det inte logiskt att bergsjöbarnen utan anledning skulle vilja starta nåt,endast pga mark. Oftast startar de nåt sånt pga nåns övertramp, och sen passar på ännu mer. Om man säger så
Citera
2018-11-18, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonsogubben
Ifall B-falangen slutit fred med Norra så har dom sjunkt jävligt lågt. Skulle kalla det för hederslös, med tanke på allting dom gjort.
B-falangen är dom som har kört hårt mot norra ! Men nu är det så att norra och b-falangen har gemensamt intresse mot a-falangen så detta har nog inte ber*t nått att säga till om detta är ett rent tillfälle att utnyttja norra mot a -falangen
Citera
2018-11-18, 12:00
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Sorry. Missade det. Tack.

Nej. Jag tror inte en sekund på någon ny ”lasermantyp”. Men media har knappt uppmärksammat mord och dubbelmord i berikarmiljö på senare tid.

Det här mordet är knappt en notis.

Det känns som om att det ska tystas ner så mycket det går med alla skjutningar i Stockholm, GBG och Uppsala mm.

En obehaglig tanke om att man håller inne med dessa mord för att inte göda SD i ett eventuellt extra val som dyker allt närmare.

Därför vill man bara förekomma om det snart börjar spekuleras om en misstänkt laserman.

Kanske långsökt. Men den här skjutningen känns perfekt för att leda in på det spåret😉
Håller med.

Tidsfråga innan vi får den förste färgade Lasermannen!
Citera
2018-11-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av As654321As
De kan stämma de du säger 100 procent sant

..bor i Bergsjön o köper gräs från dem hela tiden från en killen runt 17 18 år gamal somalien han själv berättar när vi rökte tillsammans tuffade han sig han la ej märke vad han pratar om att dem vill ta över Hisingen zon att dem vil döda några i Hisingen starta en krig med dem

Nån av soumah Bröder bor ju där För dem är med i Bergsjön gängen..många som säger att dem är i krig nu med varandra dem vill ta över Hisingen...en kompis till mig sa från backa att han såg 6 7 killar satt i en jepp Mercedes svart med norsk nummer plåtar..han kände alla dem som han gick med i skolan med ivingagymnasiet Kortedala och grundskola i utmarkskolan

..vid backa o körde runt två sväng sen stannade dem vid en hus kollade nåt

Låter som det var M-falangen han såg
Citera
2018-11-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ifall B-falangen slutit fred med Norra så har dom sjunkt jävligt lågt. Skulle kalla det för hederslös, med tanke på allting dom gjort.

Vad har norra gjort bot B Falangen?
Det har precis varit tvärtom & skulle nog kunna tro att norra skulle vilja ha hjälp ifrån södra B me tanken på att de har styrka.

Många som inte vet detta.

Edd*e
i = *

Hade skickat upp småkids till norras yngre och försökt gå ihop för att slå ut sina värsta fiender Kastrat*.

Sen säger du om heder & massa skit?

Ingen kommer att sluta fred med eddi*

Finns bara en utväg för killen. Döden.
Då kommer biskop bli lugnare. Han själv finns aldrig i orten eftersom han vet konsekvenserna. Finns endast runt stan områden med kids.
Pinsam
Citera
2018-11-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zazz08
B-falangen är dom som har kört hårt mot norra ! Men nu är det så att norra och b-falangen har gemensamt intresse mot a-falangen så detta har nog inte ber*t nått att säga till om detta är ett rent tillfälle att utnyttja norra mot a -falangen

Exakt, värre saker har hänt än att dessa kanske skulle slutit fred ! Folk glömmer att det var B-falangen som sköt i Norra varrannan vecka där under 2014! Det är Norra som borde vara mer sura egentligen. Om det är som det stämmer har ju B - falangen gjort något bra , och om det hjälper att få bort Eddie har alla vunnit på det .. är inte B3rat ute nu dessutom ?
Citera
2018-11-18, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Exakt, värre saker har hänt än att dessa kanske skulle slutit fred ! Folk glömmer att det var B-falangen som sköt i Norra varrannan vecka där under 2014! Det är Norra som borde vara mer sura egentligen. Om det är som det stämmer har ju B - falangen gjort något bra , och om det hjälper att få bort Eddie har alla vunnit på det .. är inte B3rat ute nu dessutom ?
Ja vi har exemplet när backas yngre gick ihop med vårvädersligan och fick bort selm^n från backa , det slutade med att båda ledande selm^n blev mördade ! Och b-falangen är starkare jämfört med norra , a - falangen lurar ner folk från Stockholm , det visade sig att deras torped var barnvåldtäkts man ! Men b-falangen använder nog norra flitigt för att få bort jo*e en gång för alla !
Citera
2018-11-18, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Med all respekt. Det här pratat om "oskyldig". Oskyldig enligt vem? Det räcker väl att du har ovänner för åka dit?

Att en av dom som blev klippta i hallonbergen va målet den gången egentligen dom trodde han var en av dem
Citera
2018-11-18, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haltbb22
Vad har norra gjort bot B Falangen?
Det har precis varit tvärtom & skulle nog kunna tro att norra skulle vilja ha hjälp ifrån södra B me tanken på att de har styrka.

Många som inte vet detta.

Edd*e
i = *

Hade skickat upp småkids till norras yngre och försökt gå ihop för att slå ut sina värsta fiender Kastrat*.

Sen säger du om heder & massa skit?

Ingen kommer att sluta fred med eddi*

Finns bara en utväg för killen. Döden.
Då kommer biskop bli lugnare. Han själv finns aldrig i orten eftersom han vet konsekvenserna. Finns endast runt stan områden med kids.
Pinsam

Jag håller med! Jobe måste bort och det kommer garanterat bli lugnt efter detta. Om B-falangen och norra har gått ihop, fine men då se till och avsluta kräket snart. Annars kommer B-falangen att ryka. Den stora frågan är ju när ber*t kommer ut, undra vilken sida han skulle ställa sig vid. Då man läst i tidigare fup att han älskar job* mer än sin egna bror. Pinsamt!
Citera
2018-11-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Jag vet inte vad jag ska tro, därför jag håller mig kall och bollar olika teorier. En sak är säker: a.alhag har skaffat sig ovänner i norra

Tillhör även a falangen

Jag skulle inte bli förvånad om folk har växlat de två

Han var dock god vän med ar*p som tydligt var med i norra, bytte han sida må tro?
Senast redigerad av Picasso224 2018-11-18 kl. 20:39.
Citera
2018-11-18, 20:42
Medlem
Förstår inte varför folk skriver att norra endast är somalier, så är inte fallet, sett fler araber än somalier vilket är otroligt ironiskt.

Edit: Ni som tycker att samarbetet mellan albanerna och norra är lågt har ju ingen koll alls. Norra har mer att vara arga över än södra.
Senast redigerad av Picasso224 2018-11-18 kl. 20:53.
Citera
2018-11-18, 21:19
Medlem
Citat:
Jag håller med! Jobe måste bort och det kommer garanterat bli lugnt efter detta. Om B-falangen och norra har gått ihop, fine men då se till och avsluta kräket snart. Annars kommer B-falangen att ryka. Den stora frågan är ju när ber*t kommer ut, undra vilken sida han skulle ställa sig vid. Då man läst i tidigare fup att han älskar job* mer än sin egna bror. Pinsamt!
Svårt att tro att b-falangen kommer ryka då a-falangen har enbart lyckats med att hota kvinnor och ge sig på utomstående människor ! E.jo*e gömmer sig och ja tror inte bler*m och adr*an lägger tid på att jaga småttingarna runt jo*e tror dom vill åt enbart edd*e för den*in och resten av familjen är enkla kort ! Och tror inte ber*t går emot sin bror för jo*e och då jo*e har gått emot hans familj tror ja han kommer lägga energi på att ta edd*e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in