Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-14, 19:40
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjillevippen90
Cryptosvenne, för att lägga en order på Alqo i Cryptobridge är det väl bara att fylla i antal och pris rutorna och sen vänta på att det ev. genomförs va?


ja, klicka på priset på en buy order så flyttas den upp i rutan, så ändrar du där efter. Sen klickar du på din btc balance så köper han max.

Fantastiskt billigt nu, va en igår, misstänker en som vart bannad från discord kanalen som satte in 130k stycken å sålde igår.
Citera
2018-12-14, 22:55
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
ja, klicka på priset på en buy order så flyttas den upp i rutan, så ändrar du där efter. Sen klickar du på din btc balance så köper han max.

Fantastiskt billigt nu, va en igår, misstänker en som vart bannad från discord kanalen som satte in 130k stycken å sålde igår.

Var det det han blev bannad för eller var det nåt annat? I buy listan är det ganska små ordrar som görs, ingenting över ett par 1000 alqo som görs, finns det någon anledning till att folk inte gör större köp?
Citera
2018-12-15, 02:41
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjillevippen90
Var det det han blev bannad för eller var det nåt annat? I buy listan är det ganska små ordrar som görs, ingenting över ett par 1000 alqo som görs, finns det någon anledning till att folk inte gör större köp?


Han blev bannad för att han leta på varenda litet fel, klagade nonstop varenda dag, beskyllde teamet för diverse saker etc etc, han fick va kvar längre än han borde.

Stora ordrar kommer å går. Problemet med att lägga stora ordrar brukar vara att folk kommer och lägger sig över en själv varpå man kanske inte får det man vill om det sticker iväg uppåt, men oftast är det bara ha tålamod å ligga kvar tills nån säljer
Citera
2018-12-15, 14:56
  #28
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjillevippen90
Tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Har ångrat mig sen igår, det är bara gå allin på Alqo efter att ha pratat med ceo'n idag. Dom håller på att bygga det största kryptoekosystemet i europa. Kommer bli massivt.
Verkligen! Bara 70% ner på en månad, detta blir nog hur bra som helst. Massivt!
Citera
2018-12-15, 16:35
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Verkligen! Bara 70% ner på en månad, detta blir nog hur bra som helst. Massivt!


Ligger på exakt samma satoshi pris nu som när jag skrev mitt första Alqo inlägg här serru, då ändå med både en btc krasch och lite gruff i communityt som ledde till selloff. Köp inte om du inte vill
Citera
2018-12-15, 20:52
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjillevippen90
Var det det han blev bannad för eller var det nåt annat? I buy listan är det ganska små ordrar som görs, ingenting över ett par 1000 alqo som görs, finns det någon anledning till att folk inte gör större köp?

Har du inte hunnit köpa än så kan du vänta litegrann, han verkar inte sålt klart än och har en säljorder på 100k nu, dessutom blockhalvering igen om två veckor, då kan det gå ner igen, plus att många tror att btc kan döna ner i 2500$, men det vetman ju inte
Citera
2018-12-16, 11:26
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Har du inte hunnit köpa än så kan du vänta litegrann, han verkar inte sålt klart än och har en säljorder på 100k nu, dessutom blockhalvering igen om två veckor, då kan det gå ner igen, plus att många tror att btc kan döna ner i 2500$, men det vetman ju inte

Jag har avvaktat än så länge
Citera
2018-12-16, 15:35
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjillevippen90
Jag har avvaktat än så länge

Shit va upp 22% ett tag idag, jag ska hålla tyst ja
Citera
2018-12-29, 20:29
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Shit va upp 22% ett tag idag, jag ska hålla tyst ja


Ceo'n ska till tyskland två veckor och vara med lead developern om 15 dagar, får anta att det är för att dom ska släppa betan då. Innan det skulle jag rekommendera att köpa.

Block capital är i farten å ska gräva lite i XLQ nu å, kan ta fart om dom shillar den. Dom verkar också vara inne i Elastos.
https://twitter.com/blockinvestor/st...07019121098752
https://www.blockcapital.fund/


Sen är det en som köpt högt och förlorat pengar, kallat teamet för nazis, blivit bannad från discord och säger sig ska släppa nå fud om bitfineon, gör han det så lär det säkert rasa lite oavsett om det är sant eller inte men det skulle han släppa för 3h sen å än har inget kommit fram.
https://imgur.com/a/EaW6MLG
Citera
2019-05-21, 19:19
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Ceo'n ska till tyskland två veckor och vara med lead developern om 15 dagar, får anta att det är för att dom ska släppa betan då. Innan det skulle jag rekommendera att köpa.

Block capital är i farten å ska gräva lite i XLQ nu å, kan ta fart om dom shillar den. Dom verkar också vara inne i Elastos.
https://twitter.com/blockinvestor/st...07019121098752
https://www.blockcapital.fund/


Sen är det en som köpt högt och förlorat pengar, kallat teamet för nazis, blivit bannad från discord och säger sig ska släppa nå fud om bitfineon, gör han det så lär det säkert rasa lite oavsett om det är sant eller inte men det skulle han släppa för 3h sen å än har inget kommit fram.
https://imgur.com/a/EaW6MLG

Hej igen Cryptosvenne! Hoppas allt är bra med dig

Jag tog nyss en titt på Bitfineon Beta och tänkte se vad du själv tycker om det man kan se. I min åsikt ser hemsidan nästan *väldigt* dålig ut. Själva UI är väldigt simpel, på vissa ställen osymmetrisk och enkla detaljer som ger en känsla av gediget arbete saknas, t.ex: när man vill lägga en buy order, rutan där man ska skriva in summan för köpet har en nolla som inte försvinner när man börjar knappa in, alltså rutan säger "0", man klickar för att t.ex. fylla i "100 EUR" och till skillnad från t.ex Coinbase Pro och Binance så blir resultatet "0100 EUR". Småsaker man tycker de borde ha rett ut tills nu...

Vad tycker du? Några andra som har tankar?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback