Vore kul om swecan kom igång igen. Finns liksom ingen vettig plats för oss svenska cannabismänniskor (communityn) att samlas på nu. Om jag inte missat nån discord-server eller nåt.
Gud vad avlägset det känns med stora legalisera demonstrationer på Hötorget som då.
Cinderellan nån hade med sig. Asså herregud. Eller när vi var på Tantoberget och grillade, jag blev så bäng att jag somnade i rökens riktning och bara låg där och led i flera timmar innan nån märkte.
Dags att skaffa en användare och se om det är något att ha, för precis som du säger OdCaBo, svårt att hitta vettiga ställen med likasinnade att diskutera med. Var dessvärre ett barn i forumets glansdagar, men man vill ju ändå ta del av all kunskap av de som gått före.
Dags att skaffa en användare och se om det är något att ha
Verkar som att det mest är en aktiv användare, som skulle kunna vara ansvarig för https://ganja.nu/ om man ser till namn och bild. Detta verkar dock mer vara ett samlingsställe för nyheter snarare än ett diskussionsforum, men kanske något att hålla ögonen på.
Minns att jag åkte ut till någon snubbe som hade ett litet företag på Hisingen, han sålde lågenergilampor för paprikaodling. 250w som i verkligheten var 150? Han var lagom paranoid. Sålde växtnäring också. Resultatet blev sådär.
Icmag tror jag några fortfarande hänger på.
Senast redigerad av Septh 2024-11-20 kl. 18:27.
Anledning: Fel
Hängde en del på Swecan runt -03 och -04. Rökte inte så mycket själv eller odlade men hade ett intresse. Vissa användarnamn kommer man ju ihåg. Vet att jag stämde träff med några i närområdet en gång men de blev nojjiga och dök aldrig upp, där gick jag och väntade.😆