Citat:
Hur är det att leva i Bizarro World? Är det mycket förtidspension, lådvin och receptbelagda nervtabletter? 
Det här kommer givetvis inte att leda någonstans. Trump kommer inte att bli impeachad, eller avsatt, eller ens förlora nästkommande presidentval oavsett om den senildementa gamla häxan Hillary tänder svarta ljus och försöker frambesvärja alla andar i hela sin kappsäck. Tvärtom kommer han att vinna med bred marginal eftersom DNCs sinsemellan käbblande fåntrattar varierar mellan att vara bindgalna kommunister och bara bindgalna. Det blir fyra nya år för The Donald och därigenom även fyra nya år av vansinniga konspirationsteorier från den sjukpensionerade kadern av Flashbackautister som har suttit här sedan 2016 och spridit sin dynga. Sedär något för er att se fram emot. Ni kommer att kunna få hata vildsint hela vägen till 2024. Värmer inte det i själen?
Det egentligen enda alternativet till fyra nya år med Trump som jag ser som rimligt är att den djupa staten inte låter Trump vinna ännu en gång och därför helt enkelt mördar honom genom den sedvanliga "galningen", dvs nån random patsy som får ta skulden för kulan som NSA bekostat. Det har ju som bekant hänt förr. Det skulle inte förvåna mig om det kommer att åtminstone bli försök åt det hållet när det närmar sig valdagen och opinionsundersökningarna pekar åt fel håll. Ska jag spekulera så kommer skulden att läggas på nån knepig högernationalist som kommer att utmålas som "besviken" på Trump. Då slår man två flugor i en smäll och får bort Trump samtidigt som man bygger på sagorna om "hotet från nazisterna".
Vi får se. Men att Hillary på något vis skulle vara en seriös kandidat står bortom all rimlighet. Hon är fyra år äldre, fyra resor bittrare, ännu mer härjad och rynkig av sina sena nätter vid det svarta altaret och dessutom framstår Hillary som en av de som främst skyddades av Epsteins "Hillary-cide". Att någon utom hennes vanliga entourage av bittra haggor i fyrtioårsålder skulle rösta på henne är otänkbart. Dessutom kommer Bernie och AOC att dränera henne på yngre vänstervridna kvinnoröster. Jag förutspår ett gigantiskt misslyckande, med pukor och trumpeter. Kanske kan hon ramla ihop framför kamerorna ännu en gång?