2019-10-20, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hillary frikänd enligt dina kriterier, så crooooked Hillary inser vi är bara ett ord helt utan betydelse.
Hur är det att leva i Bizarro World? Är det mycket förtidspension, lådvin och receptbelagda nervtabletter?

Det här kommer givetvis inte att leda någonstans. Trump kommer inte att bli impeachad, eller avsatt, eller ens förlora nästkommande presidentval oavsett om den senildementa gamla häxan Hillary tänder svarta ljus och försöker frambesvärja alla andar i hela sin kappsäck. Tvärtom kommer han att vinna med bred marginal eftersom DNCs sinsemellan käbblande fåntrattar varierar mellan att vara bindgalna kommunister och bara bindgalna. Det blir fyra nya år för The Donald och därigenom även fyra nya år av vansinniga konspirationsteorier från den sjukpensionerade kadern av Flashbackautister som har suttit här sedan 2016 och spridit sin dynga. Sedär något för er att se fram emot. Ni kommer att kunna få hata vildsint hela vägen till 2024. Värmer inte det i själen?

Det egentligen enda alternativet till fyra nya år med Trump som jag ser som rimligt är att den djupa staten inte låter Trump vinna ännu en gång och därför helt enkelt mördar honom genom den sedvanliga "galningen", dvs nån random patsy som får ta skulden för kulan som NSA bekostat. Det har ju som bekant hänt förr. Det skulle inte förvåna mig om det kommer att åtminstone bli försök åt det hållet när det närmar sig valdagen och opinionsundersökningarna pekar åt fel håll. Ska jag spekulera så kommer skulden att läggas på nån knepig högernationalist som kommer att utmålas som "besviken" på Trump. Då slår man två flugor i en smäll och får bort Trump samtidigt som man bygger på sagorna om "hotet från nazisterna".

Vi får se. Men att Hillary på något vis skulle vara en seriös kandidat står bortom all rimlighet. Hon är fyra år äldre, fyra resor bittrare, ännu mer härjad och rynkig av sina sena nätter vid det svarta altaret och dessutom framstår Hillary som en av de som främst skyddades av Epsteins "Hillary-cide". Att någon utom hennes vanliga entourage av bittra haggor i fyrtioårsålder skulle rösta på henne är otänkbart. Dessutom kommer Bernie och AOC att dränera henne på yngre vänstervridna kvinnoröster. Jag förutspår ett gigantiskt misslyckande, med pukor och trumpeter. Kanske kan hon ramla ihop framför kamerorna ännu en gång?
Citera
2019-10-20, 13:40
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Hur är det att leva i Bizarro World? Är det mycket förtidspension, lådvin och receptbelagda nervtabletter?

Det här kommer givetvis inte att leda någonstans. Trump kommer inte att bli impeachad, eller avsatt, eller ens förlora nästkommande presidentval oavsett om den senildementa gamla häxan Hillary tänder svarta ljus och försöker frambesvärja alla andar i hela sin kappsäck. Tvärtom kommer han att vinna med bred marginal eftersom DNCs sinsemellan käbblande fåntrattar varierar mellan att vara bindgalna kommunister och bara bindgalna. Det blir fyra nya år för The Donald och därigenom även fyra nya år av vansinniga konspirationsteorier från den sjukpensionerade kadern av Flashbackautister som har suttit här sedan 2016 och spridit sin dynga. Sedär något för er att se fram emot. Ni kommer att kunna få hata vildsint hela vägen till 2024. Värmer inte det i själen?

Det egentligen enda alternativet till fyra nya år med Trump som jag ser som rimligt är att den djupa staten inte låter Trump vinna ännu en gång och därför helt enkelt mördar honom genom den sedvanliga "galningen", dvs nån random patsy som får ta skulden för kulan som NSA bekostat. Det har ju som bekant hänt förr. Det skulle inte förvåna mig om det kommer att åtminstone bli försök åt det hållet när det närmar sig valdagen och opinionsundersökningarna pekar åt fel håll. Ska jag spekulera så kommer skulden att läggas på nån knepig högernationalist som kommer att utmålas som "besviken" på Trump. Då slår man två flugor i en smäll och får bort Trump samtidigt som man bygger på sagorna om "hotet från nazisterna".

Vi får se. Men att Hillary på något vis skulle vara en seriös kandidat står bortom all rimlighet. Hon är fyra år äldre, fyra resor bittrare, ännu mer härjad och rynkig av sina sena nätter vid det svarta altaret och dessutom framstår Hillary som en av de som främst skyddades av Epsteins "Hillary-cide". Att någon utom hennes vanliga entourage av bittra haggor i fyrtioårsålder skulle rösta på henne är otänkbart. Dessutom kommer Bernie och AOC att dränera henne på yngre vänstervridna kvinnoröster. Jag förutspår ett gigantiskt misslyckande, med pukor och trumpeter. Kanske kan hon ramla ihop framför kamerorna ännu en gång?
Ingen bryr sig ens om Hillary?

Och trumpen är helt ointressant för Hillary, så vad är det vi pratar om här?
För inte är det Hillary, den saken är EXTREMT uppenbar.
Citera
2019-10-20, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ingen bryr sig ens om Hillary?

Och trumpen är helt ointressant för Hillary, så vad är det vi pratar om här?
För inte är det Hillary, den saken är EXTREMT uppenbar.
Vad vi pratar om? Om Hillarys så kallade kandidatur, naturligtvis. Hela mitt inlägg handlade om hur orimligt hennes nya försök på makten är och att egentligen ingenting utom en kula från "säkerhetstjänsten" kan stoppa Trump från att mosa både Hillary och alla de andra dårarna som DNC kastar fram. Jag nämner även att Hillary den här gången har hård konkurrens om knäppskallerösterna från både Bernie och AOC. Så var det inte förra gången.

Du får nog läsa om mitt inlägg igen. Kanske vänta tills du är nykter, dock.
Citera
2019-10-20, 14:04
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benke-50
Hillary kallar partikollegor ryska spioner!
Hillary Clinton har tappat sans och balans, kallar nu egna demokrater för ryska spioner, tokvänstern i USA kallar folk för ryska spioner, det är det värsta man kan kalla någon för där, precis som tokvänstern i Sverige kallar sina motståndare det värsta de kan, alltså nazister.
Lågvattenmärke, vilken tur att inte hon blev president !
Hur stolliga har demokraterna blivit?

https://www.dn.se/nyheter/varlden/clinton-pekar-ut-ledande-demokrat-som-ryssvanlig/

https://mobile.twitter.com/TulsiGabbard/status/1185289626409406464

https://youtu.be/OtgCC5cZP5Q
Vilken äcklig dåre hon är alltså, crooked Hillary.
Jag hoppas faktiskt att hon ställer upp och får smisk IGEN av POTUS Trump. Det vore obetalbart.

Biden - blöder ur ögat, dement, förvirrad. Ute.
Sanders - hjärtfel, ev ute.
Trump - Superman
Crooked Hillary - latinos vill inte ha henne, svarta vill inte ha henne, männen vill inte ha henne. Kvar är endast feministiska, vänster/center lib-kvinnor.
Tulsi och alla de andra - har väl en liten mikroskopisk chans var, antar jag.
Citera
2019-10-20, 14:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Vilken äcklig dåre hon är alltså, crooked Hillary.
Jag hoppas faktiskt att hon ställer upp och får smisk IGEN av POTUS Trump. Det vore obetalbart.

Biden - blöder ur ögat, dement, förvirrad. Ute.
Sanders - hjärtfel, ev ute.
Trump - Superman
Crooked Hillary - latinos vill inte ha henne, svarta vill inte ha henne, männen vill inte ha henne. Kvar är endast feministiska, vänster/center lib-kvinnor.
Tulsi och alla de andra - har väl en liten mikroskopisk chans var, antar jag.
Hillary är friad från alla misstankar, så vad är det du pratar om?

Annars vann Hillary folket röst med HÄSTLÄNGDER, på tal om smisk då.

Men vi vet alla om elektorer och hur få röster det faktiskt handlade om för trumpen och Hillary.
Citera
2019-10-20, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu har Hillary Clinton sagt att hon kanske kommer kandidera till oresidentposten än en gång i valet 2020 trots allt:

https://thehill.com/homenews/campaign/413572-hillary-clinton-leaves-door-open-for-2020-run-id-like-to-be-president

Vad tror ni? Har hon en chans? Bör hon över huvudtaget försöka kandidera igen, eller är det bättre ifall hon lämnar över till någon annan?

Det tror jag att hon, mycket motvilligt, har insett inte är någon idé alls.

Hon har också insett att Jill Stein "tog" röster av henne i förra valet och att Stein var på middagar med Putin och Michael Flynn och därmed kan misstänkas att jämte Trump vara en rysk "asset".

Sen hur hon får in Gabbard i det hela vet jag inte.
Citera
2019-10-20, 15:19
Medlem
arbetets avatar
Det är fullt möjligt att Hillary Clinton är en Russian operation and possibly an SVR sleeper-agent. I alla fall så ser denna bloggare alla tecken på det. Jag kan inte göra annat än att hålla med tanke på det senaste uttalandet från tanten om Tulsi Gabbard och Jill Stein. Om inte annat så kan hon vara någon form av Agent Provocateur:
/…/Moreover, I think she herself is a Russian operation and possibly an SVR sleeper-agent. Consider this: if Russians wanted to destroy the United States from the inside, how could they approach the implementation of this plan? No better tool for this job could ever exist than DNC, US main-stream media and decrepit US humanities "education". Hillary is a blood and flesh of this system, in fact--she could serve as a poster child for it. And she proved it beyond a reasonable doubt when, escaping enemy fire, she, as a Secretary of State promoted, together with her POTUS, a mediocre Chicago lawyer, a mindless aggressive foreign policy which resulted today in the United States being in a state of geopolitical impotence and retreat, if to politely describe a collapse of Pax Americana. In fact, Hillary is an author of this policy, which also helped to finally mobilize Russia. It played directly into Russian hands! Oh, boy!
https://smoothiex12.blogspot.com/2019/10/i-wonder-if-hillary-clinton-experiences.html

Citera
2019-10-20, 19:44
Medlem
arbetets avatar
Hillary Clinton ville så gärna bli astronaut när hon var liten men fick inte. Angående den helt kvinnliga rymdpromenaden nyligen:

Hillary Clinton
@HillaryClinton
When I was a little girl, I wrote to NASA and told them I dreamed of being an astronaut.

They wrote back and said they weren't taking girls.

A new generation of little girls watched today's historic spacewalk. May their dreams of reaching the stars have no bounds.
https://twitter.com/HillaryClinton/status/1185316131998851072?s=20

Svaret lät inte vänta sig:

Alexander J.A Cortes
@AJA_Cortes
19 okt.
Svarar
@HillaryClinton
You were born in 1947, NASA wasn't formed until 1958 and we didn't have an astronaut in space until until 1962 when you were 15 years old.

You didn't write a letter to NASA when you were a little girl and you should definitely stop drunk tweeting.

~@Easycure
~
https://twitter.com/AJA_Cortes/status/1185584838599958529?s=20

Citera
2019-10-20, 19:50
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Det vore kul om det blev en repris. Trump kör åter igen med crooked Hillary och hon förlorar med några få elektorsröster. Skön förnedring skulle det vara och humor på hög nivå. Jag älskar att se på när vänstermänniskors värld faller i spillror....
Citera
2019-10-20, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Det vore kul om det blev en repris. Trump kör åter igen med crooked Hillary och hon förlorar med några få elektorsröster. Skön förnedring skulle det vara och humor på hög nivå. Jag älskar att se på när vänstermänniskors värld faller i spillror....

Japp numera får man dra sig tillbaka till gamla minnen. Att det skulle upprepas är ju inte troligt. Av flera skäl. Clinton sitter politiskt i sin gungstol men som äldre människor pläga göra är att de kan hoppa in när de har lust i vilket samtal de har lust. De styrs inte av konventioner eller utmätt tid för diverse förbokade aktiviteter. Hon kan ropa "Hallå!" precis när hon vill. Och folk lyssnar. Och kommenterar. Det är sött, det också.
Citera
2019-10-22, 16:42
Medlem
klybans avatar
Ingen om bryr sig om fågelholken och FOX fantasier om Hillary som inte ens ställer upp, rätt lustig snuttefilt.
Och även friad flera ggr om, trumpen klarade inte ens sig förbi första utredningen.
Citera
2019-10-23, 12:59
Medlem
FlashyBears avatar
Det roligaste var att Tulsi var helt bortglömd och så Crooked gav henne lite draghjälp. Sannolikheten att hon visst blir en tredjeparti-kandidat har således gått upp.

Crooked Hillary, the queen of warmongers, embodiment of corruption, and personification of the rot that has sickened the Democratic Party, är alltså Putins nyttiga idiot
Senast redigerad av FlashyBear 2019-10-23 kl. 13:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in