2018-11-04, 22:21
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Kärrtorp?
Var det inte där som Soldiers of Odin var och rensade upp för ett par år sedan?
Du tänker nog på Kärrtorpskravallerna 2013 där nazister attackerade en fredlig antirasistisk demonstration. 23 nazister dömdes för våldsamt upplopp m.m. varav 19 st fick fängelsestraff, de övriga fick ungdomsvård.
Edit: Även en antifascist dömdes till fängelse för dråpförsök.
Citera
2018-11-04, 22:23
Medlem
Citat:
Och iklädd mössa och vantar.
Vad är det för jävla signalement?

Släng upp hudfärgen och dialekten om polisen menar allvar med att vilja hitta kräket.
Mörka kläder är inofficiell beskrivning som de flesta här känner till.
Citera
2018-11-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Att MGM verkar vara så utstuderad och väl förberedd tyder i min värld på ett av två scenarion:

1)- Det som intermittentexplosivitet ger uttryck för här ovan, nämligen att tjejen har hittat på alltsammans.

2)- Att det för en gångs skull rör sig om en gärningsman med rötter i västeuropa.

Planeringen talar för att det är någon som kommer försöka igen.
Citera
2018-11-04, 22:35
Medlem
judekolls avatar
NMR försökte gå till Kärrtorp för fem år sen för att varna för detta. Dom blev anfallna av AFA och polisen. Nu får Kärrtorps kvinnor betala priset genom att ta negerkuk i röven. Bra jobbat, Kärrtorpskärringarna!
Citera
2018-11-04, 22:37
Medlem
judekolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Du tänker nog på Kärrtorpskravallerna 2013 där nazister attackerade en fredlig antirasistisk demonstration. 23 nazister dömdes för våldsamt upplopp m.m. varav 19 st fick fängelsestraff, de övriga fick ungdomsvård.
Edit: Även en antifascist dömdes till fängelse för dråpförsök.

Det finns inga fredliga antirasistiska demonstrationer. Deras syfter är att mörda. NMR gick dit för att varna för vad som väntar, men ingen ville lyssna. Nu har en kvinna blivit våldtagen av en svartskalle. Om dom bara hade lyssnat på NMR så hade inte detta hänt. Antirasisterna är medskyldiga till denna våldtäkt.
Citera
2018-11-05, 09:54
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Och iklädd mössa och vantar.
Vad är det för jävla signalement?

Släng upp hudfärgen och dialekten om polisen menar allvar med att vilja hitta kräket.

Men den vet ju alla redan.

Färgad, svart hår, 18-25 år, brytning
galen vild blick
Citera
2018-11-05, 11:14
Medlem
Jag tippar på att det var en arabflykting.

Det här är vad jag misstänker efter att ha hört mig för i området med olika grannar.

Se denna bild: https://pasteboard.co/HLJXLcJ.png

Har pratat med en vän till mig och hon berättade att det var en arabisk man i 30-40 års åldern som kom fram från ingenstans och frågade ifall hon ville följa med ut i skogen på en "promenad"(han kollade väldigt intensiv på hennes kropp när han pratade med henne). Detta var dock för 1-2 år sedan, men han hade tydligen pekat mot området markerat med en gul hexagon på kartan. Kan detta vara samma man? Om det finns en flyktingförläggning antingen i området som den gula hexagonen markerar eller i närheten av brottsplatsen så borde polisen ta in alla män som bor i dessa. Brottsoffret kan då kanske peka ut förövaren.

Se även denna bild: https://pasteboard.co/HLK0YVF.png

Platsen där överfallet kan ha skett. Svårt att veta var gärningsmannen tar vägen, speciellt när offret flyr i panik. Frågor som uppstår är då : Åt vilket håll flydde offret och åt vilket håll flydde gärningsmannen?
Citera
2018-11-05, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregormendel123

Har pratat med en vän till mig och hon berättade att det var en arabisk man i 30-40 års åldern som kom fram från ingenstans och frågade ifall hon ville följa med ut i skogen på en "promenad"(han kollade väldigt intensiv på hennes kropp när han pratade med henne). Detta var dock för 1-2 år sedan, men han hade tydligen pekat mot området markerat med en gul hexagon på kartan. Kan detta vara samma man? Om det finns en flyktingförläggning antingen i området som den gula hexagonen markerar eller i närheten av brottsplatsen så borde polisen ta in alla män som bor i dessa. Brottsoffret kan då kanske peka ut förövaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Antizmutz
Mötte en arabisk man i 30-40 årsåldern som gick runt i nacka reservatet vid 19-tiden för någon vecka sedan. Fick riktigt dåliga vibbar av honom, tittade bort konstigt när man mötte blicken. Lockigt svart hår och såg typ ut att komma från Irak, lite bulligt ansikte, 80 kg och gick jättefort. Behöver ju inte vara något men han kändes absolut inte som en vanlig motionär som njöt av skogen.

Känns som att det finns en koppling på att det kan vara samma person.
Citera
2018-11-05, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregormendel123
Jag tippar på att det var en arabflykting.

Detta var dock för 1-2 år sedan, men han hade tydligen pekat mot området markerat med en gul hexagon på kartan.
vara samm

Edit: Det utpekade området var tydligen där han bodde.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in