2012-10-11, 15:29
Medlem
padrons avatar
Jag tror att listan på män stämmer ganska väl, Henemark har ju ingen anledning att ljuga. Om det enbart skulle handla om att kränga ex och tjäna pengar skulle hon nog göra en ännu större grej av mötena med kungen.

Henemark var ju för 15-20 år sedan en av de absolut sexigaste kvinnorna i Sverige. Detta i kombination med att hon verkar vara nymfon betyder naturligtvis att hon fick ligga nåt så in i helvete.

Mest upprörande är ju faktiskt att kungen verkade gå ut på Fridhemsplan.
Citera
2012-10-11, 15:33
Medlem
SPAMZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Jag skulle gissa att det beror på att Drottningholmsvägen börjar där... Praktisk trafikmässigt
Citera
2012-10-11, 16:09
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflashback
En hel del skitsnack låter det som. Hon är ju en mytoman så det skriker om det.
Vissa har hon väl knullat men andra icke.
Löjligt.

Skitsnack!? Aldrig!

Om man ljuger om en sån sak riskerar man att åka dit för förtal. Om det däremot är sant kan man aldrig åka dit för förtal.

Det ska bli intressant att se om nån anmäler henne. Skulle inte tro det...
Citera
2012-10-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Helt okej att hon har pippat rundor i sin tid.
Men att gå ut med de - nej tack! Där går en gräns.
Så lågt och vidrigt att jag inte finner ord för de.

Men det är ju detta dagens samhälle vill ha, dessvärre!

Kärlek och sex är trots allt en ganska stor del av de flesta människors liv (the average flashback-kille är möjligen undantaget ). Föga förvånande tas dessa ämnen upp i hennes självbiografi.

Sedan fungerar ju media tyvärr så att skandaler/sex/snask/snusk SÄLJER. Det är tydligen det vi konsumenter vill ha. Att sexhistorierna lyfts fram ur en bok, som jag gissar även innehåller andra intressanta aspekter av ett nästan 50 år långt liv, är knappast Camillas fel..
Citera
2012-10-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bixxemad
Hur många av oss som ligger runt går till pressen och skryter om detta? Nej du fattar inte poängen.

Hon har inte skrutit i pressen. Hon har haft otaliga möjligheter att göra just detta genom åren men ändå valt att inte göra det!

Nu har hon skrivit en bok om hennes liv (det är väl fortfarande ok antar jag??) och då väljer media att fokusera på de snaskiga bitarna för att sälja lösnummer. Media vet att sex etc. upprör känsligt folk (du är ett lysande exempel) och att det därigenom säljer tidningar.
Citera
2012-10-11, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bixxemad
Hur många av oss som ligger runt går till pressen och skryter om detta? Nej du fattar inte poängen.

Men om du fattar poängen, så kan du väl berätta den för en okunnig som mig då?

Sedan kan jag väl iof. sig tycka att det finns en massa människor som går runt till pressen, facebook, twitter, FB och nätet överlag och vill berätta, synas och skryta om både ditt och datt.

Verkar liksom ligga i tidens anda.

Men inte så många av oss har blivit indragna i en historia om självaste Knugen.
Citera
2012-10-11, 16:57
Medlem
Powergirls avatar
Camilla har gjort många dumma saker i sitt liv men bokskrivandet och utlämnande uppgifter om vissa så kallade prominenta personer är bara av godo även om det träffar en och annan som en hästspark mitt i ansiktet.
Det var knappast Camilla som torgförde historien historien med kúngen och någon dementi av honom har jag inte heller sett. Däremot fick Camilla en hel del skit på sig efter den boken.
Att hon då ger ut en bok och avslöjar hur det egentligen förhöll sig och tjänar pengar på det också är bara bra.
Citera
2012-10-11, 17:10
Medlem
rotbergs avatar
Mest skämmigt för männen är att ha ertappats med att visa dålig smak. När jag var ung, kallades en kvinna som Henemark för luder. Utnyttjades som sista chansen eller på fyllan. Var inte lika vanligt att hoppa från säng till säng.
Citera
2012-10-11, 17:14
Medlem
rotbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Jag tror att listan på män stämmer ganska väl, Henemark har ju ingen anledning att ljuga. Om det enbart skulle handla om att kränga ex och tjäna pengar skulle hon nog göra en ännu större grej av mötena med kungen.

Henemark var ju för 15-20 år sedan en av de absolut sexigaste kvinnorna i Sverige. Detta i kombination med att hon verkar vara nymfon betyder naturligtvis att hon fick ligga nåt så in i helvete.

Vi är ju olika, men har aldrig sett Henemark som sexig. Hon har dolt det väl.
Citera
2012-10-11, 17:25
Medlem
Det ar med en nagot skrackblandad fortjusning jag nu kan titulera mig buksvager med kungen.
Detta skedde dock sisadar 6-12 manader innan Chefen kom in i matchen (om man ska ga efter tidsangivelsen i boken).
Citera
2012-10-11, 17:32
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Det ar med en nagot skrackblandad fortjusning jag nu kan titulera mig buksvager med kungen.
Jaså, du kom på det först nu!? Det är ju ingen direkt nyhet att Pungen lägrat La Camilla.
Citera
2012-10-11, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jaså, du kom på det först nu!? Det är ju ingen direkt nyhet att Pungen lägrat La Camilla.

Har inte bott i Sverige sedan 1999, och varken Pungen eller Camilla Henemarks forehavanden har intresserat mig namnvart under denna tid.
Fast det ar sannerligen en smula festligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in