2012-10-18, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visually
Är det förklarat hur hon lyckades bli av med sin modellfirma, sitt umgänge, pojkvän Stacka Boo, bostad och pengarna? Fascinerande hur man kan ha så mycket och sluta med så lite.

Det verkar inte vara så ovanligt eller svårt. Tänk på Anders Lettström. Han har varit en av kungens närmaste vänner sen barnsbenen. Nu är vänskapen slut. I samma veva förlorade han två styrelseposter: en i 2E Group och en i Oscarsteatern. Det är ganska mycket pengar. Lettström har också blivit lite paria, eftersom han gärna inte kan umgås med gubbtolvan offentligt eftersom då kan inte kungen umgås med gubbtolvan - offentligt. Så Lettström går väl på slag lina.

När pengarna är slut då sticker väl frun. Och några kaffeflickor som skulle vara intresserad av en gammal skruttig man utan tjock plånbok - finns inte.

I Camilla fall handlade det väl om gränslöst slösande på oviktiga saker som dyra hotellrum, missbruk etc. Kändisar gör sig av med större summor på år än vad Camilla gjorde. Exempelvis på knark. Camilla själv har berättat att hon missbrukade mest alkohol.
Citera
2012-10-18, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLagom
I'm impressed

Är det kanske så att Kungen själv är en med ADHD som inte kommit ut ur garderoben ännu. Man tenderar att dras till sina likasinnade och i den överkontrollerade och påpassade värld den stackarn lever i; ligger det inte nära tillhands att få vila ut hos någon som lever ut det han själv förtryckt i sitt liv? Just en tendens till inre auktoritetsproblem och gränslöshet torde ligga hyfsat nära hans inre med tanke på ställningen han fötts in i:whistle

Håller med. Menar du sårbar i form av mindre "trovärdighet" i media än gubbtolvan?

LL

Me too!

Väldigt imponerande analys om inre auktoritetsproblem..

Jag menar absolut inte "mindre trovärdig" med "sårbar". Hur ska jag nu förklara.. Jag menar att det har alltid funnits en bräcklighet hos Camilla trots den glätta, starka ytan. Hon har själv berättat att hon trodde sig vara stark. Men nu har hon märkt att ensam inte är stark. Hon behöver andra människor - vilket hon kanske inte trodde under gubbtolvans tid.
Citera
2012-10-18, 04:48
Medlem
Arkiaters avatar
Hur attraktiv var/ är Camilla i sexuellt avseende? Varför skulle alla dessa kändisar, inklusive vår käre konung, ha funnit det så enormt givande att vältra sig i sänghalmen med henne? Är inte Camillas påståenden bara ett utslag för mytomani, sökande efter bekräftelse, uppmärksamhet och pengar?
Var finns bevisen för att hon talar sanning?
Citera
2012-10-18, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Hur attraktiv var/ är Camilla i sexuellt avseende? Varför skulle alla dessa kändisar, inklusive vår käre konung, ha funnit det så enormt givande att vältra sig i sänghalmen med henne? Är inte Camillas påståenden bara ett utslag för mytomani, sökande efter bekräftelse, uppmärksamhet och pengar?

På vilket sätt förvånar det dig? Det är inte svårt att få kända män efter sig för en kvinna, vad jag har märkt.
Citera
2012-10-18, 07:42
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:

Efter att ha lyssnat på Camilla i diverse intervjuer den sista tiden så är jag beredd att tro den ligger någonstans mittemellan.

Att hon ljuger/skarvar/överdriver en hel del framstår mer och mer självklart - inte minst i radion hos Lotta Bromé vacklade hon en hel del - "hockeyspelaren" som hon knullade runt med under VM var ju tydligen ingen sådant... "Det lät jag folk tro bara".

Tror man ska ta det mesta hon säger med en rejäl grävskopa salt, uppenbarligen en inte helt frisk person. Dock finns det säkert en del substans ur hennes tidigare liv och levende - finns ingen anledningen att betvivla det.

Bevisen lär aldrig komma och det är givetvis en stor svaghet. Märkligt att så många köper hennes versioner om ditt och datt rätt av.
Citera
2012-10-18, 08:12
Medlem
Citat:

Mycket bra reflektion. Visar på en sundhet att inte köpa allt rakt av. Bevis saknas. Sen går det inte att bortse ifrån att Camilla har missbrukat i flera års tid. Frågan är om hon verkligen minns allt rätt. Det kanske inte handlar så mycket om attraktion.Som någon tidigare nämnde i tråden så finns det en gemensam faktor bland många hon pekar ut. Narkotika. Idag säger kvinnan som vill legalisera hasch att det för hennes del handlar om alkohol. Jag tror sanningen ligger mer åt blandmissbrukare.
Citera
2012-10-18, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Efter att ha lyssnat på Camilla i diverse intervjuer den sista tiden så är jag beredd att tro den ligger någonstans mittemellan.

Att hon ljuger/skarvar/överdriver en hel del framstår mer och mer självklart - inte minst i radion hos Lotta Bromé vacklade hon en hel del - "hockeyspelaren" som hon knullade runt med under VM var ju tydligen ingen sådant... "Det lät jag folk tro bara".

Tror man ska ta det mesta hon säger med en rejäl grävskopa salt, uppenbarligen en inte helt frisk person. Dock finns det säkert en del substans ur hennes tidigare liv och levende - finns ingen anledningen att betvivla det.

Bevisen lär aldrig komma och det är givetvis en stor svaghet. Märkligt att så många köper hennes versioner om ditt och datt rätt av.

Nej hon är inte frisk. Det är något man faktiskt inte kan bortse ifrån. Hon är på väg tillbaka och tar en dag i taget. Utslussningsboendet upphör vid årsskiftet. I radio svamlade hon om att hennes frånvaro i TV4 under sön morgon berodde på ett missförstånd. Redan där är hon påkommer med en lögn. Hon var inbokad sen länge. Camilla söker uppmärksamhet men vill inte bli ifrågasatt. Så fort någon ställer "fel"frågor blir hon aggressiv och börjar tala i mun på den som intervjuar.
Citera
2012-10-18, 08:36
Medlem
på 80-90 talet då va hon en vacker stjärna,,..nu är hon bara pinsam ,hon gör bort sig hela tiden...hon borde ha dementerat allt,det verkar som om hon har blivit mycket utnytjad av alla möjliga kändisar
Citera
2012-10-18, 08:39
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
birkaboo skrev

- Och några till....

Gunde Svan också.
Citera
2012-10-18, 08:41
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
sno skrev

Tänk på Anders Lettström. Han har varit en av kungens närmaste vänner sen barnsbenen. Nu är vänskapen slut.

Lettström erbjöd Camilla pengar för att hålla tyst.
Citera
2012-10-18, 09:02
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
birkaboo skrev

Utslussningsboendet upphör vid årsskiftet. I radio svamlade hon om att hennes frånvaro i TV4 under sön morgon berodde på ett missförstånd.

Pungen kanske har någon fastighet som hon kan flytta in i.

I intervjun med Lotta Bromé i P4, sa hon ju att hon mådde dåligt och att "Jag kände mig som en riktig mediahora". Hon bad även om ursäkt för det som inträffat.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2151&artikel=5311601

Ha, ha. Varför är ni alla så sura på Camilla. Har ni också fastnat med kuken i brevlådan? Camilla är ju så härlig.
Citera
2012-10-18, 11:10
Medlem
Citat:

Jag träffade Camilla ett antal gånger, nu var det iofs längesen, men hon är en underbar kvinna! Hon är speciell, men samtidigt har hon en diagnos, ADHD, vilket kan förklara vissa saker. Att umgås med henne var på alla plan en fantastisk upplevelse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in