Vet inte vart jag ska posta detta. Men hände precis något jävligt skumt. Var inne på Tinder på min iphone och helt plötsligt börjar det spelas konstiga ljud/musik. Det börjar med något som låter som en trupp som marscherar, tyckte jag även hörde hästklovar. Ett instrument börjar spela, lät typ som en harpa har jag för mig, kan ha varit gitarr. Sedan börjar en tjej/kvinna stöna i bakgrunden?? Vad fan. Det var dålig ljudkvalitet, lät ungefär som det spelades upp från en gammal radio.
Vad kan detta komma ifrån? Och nej jag har inte laddat ner några porrappar eller andra shady program.
Har jag blivit hackad eller vad? Fan precis kollat på skräckfilm också..
Senast redigerad av Hydrogroda 2018-10-25 kl. 02:36.
Även fast du skriver att du inte surfat porr så gissar jag det ändå, det eller andra skumma sidor, mail eller appar. Kolla aktiva och installerade appar efter nå skumt, kör antivirus eller bara fabriksåterställ telefonen..
*Kan det ha varit Tinder som har nå halloween-tema?
Senast redigerad av nilltre 2018-10-25 kl. 02:37.
Upplever ungefär samma sak. Har Galaxy S7.
Ibland när jag öppnar snapchat så spelas det upp ljud av någon Lennart Bladh video som jag sett på Youtube som kan bli väldigt irriterande i vissa sammanhang . Antar att det är något virus eller bugg. Kanske ska pröva fabriksåterställa enheten?
Du hade inget uppe på internet, på en annan flik? Har varit med om att telefonen ballar ur lite och inte fungerar som den ska. Har hänt att Youtube-klipp eller reklamer på någon sida jag har uppe i nån bakgrundsflik på internet börjat spelas upp.