Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-08, 19:33
  #25
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Män är väldigt bra på att ha flera samtidigt......kanske ärvda gener från gammalt tillbaka?.. vi märker när det är passion o äkta kärlek..har själv sabbat ett sådant förhållande.. tro.........på........mig..........du vet när du träffat han med stort H
Jag tror dig
Men jag är inte "sidoknullet" för honom. Vi slutade ha sex för ett tag sedan på hans initiativ. Då trodde jag att han tröttnat men han ville hålla kvar mig som vän. Tills nu då.
Citera
2018-11-08, 19:44
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Ja, jag vill lämna dörren på glänt men samtidigt är jag inte intresserad om han inte är 100% engagerad i mig. Då går det hellre vara. Även om det gör jävligt ont just nu är det ändå en lättnad på nåt sätt att slippa träffa honom och försöka hantera hans dubbla signaler.

Jag kämpar med att aktivera mig. Vill helst gömma mig men jag ska göra som du säger
Jag vet (och de flesta) hur det känns med heartbreak...
lycka till! Du kommer bli starkare när du kämpar.
Citera
2018-11-08, 20:17
  #27
Medlem
Så du sitter där och är kär...och han knullar runt med andra och du tycker det är ok...jag tycker han behandlar dig väldigt illa
Citera
2018-11-08, 20:21
  #28
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Så du sitter där och är kär...och han knullar runt med andra och du tycker det är ok...jag tycker han behandlar dig väldigt illa
Vi är inte tillsammans och vi ligger intd mec varandra, så jag har ingen rätt att ha några synpunkter på vad han gör.
Om vi vore ett par skulle naturligtvis trohet för båda gälla.
__________________
Senast redigerad av Sandkaka 2018-11-08 kl. 20:25.
Citera
2018-11-13, 21:29
  #29
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Du var hans ”rebound”, en tröst när äktenskapet höll på att ta slut.
Nu inser han att du inte var rätt för honom men vill ta sig ur på ett snyggt sätt.
Hårt men tyvärr sannolikt sant. Gå vidare, lycka till.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback