Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 11:02
  #1
Medlem
caecos avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Sett att det dykt upp lite till salu med rabatt. Har hittat några recensioner på utländska forum, men utan batch-nr och dylikt. Vore intressant att höra om någon testat det som florerar inrikes.
Citera
2018-10-26, 11:38
  #2
Medlem
c-d af ands avatar
Köpte på mig lite av deras testo-p. Dock är jag på dianabol samtidigt så kan tyvärr inte uttala mig om doseringen.

Dock är det totalt smärtfritt, vilket säger mig att det är EO-fritt. Något som jag uppskattar eftersom jag injicerar dagligen sedan minst ett halvår tillbaks. Och innan det 3 gånger i veckan de senaste 9 åren (ungefär)

Jag älskar när man injicerar och det enbart känns som en beröring av ett par sensuella läppar på injektionsstället.
Citera
2019-01-02, 10:26
  #3
Avstängd
Kört igenom 20ml Sustanon (1ml ED) än så länge och upplever inga tecken på någon "dipp" från föregående märke snarare tvärtom.

När det kommer till oljan så är den inte lika len och behaglig att sätta som tidigare märken jag kört men inget nämnvärt att klaga på, svider till efter injektion men lägger sig relativt fort.
Citera
2019-01-18, 23:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c-d af and
Köpte på mig lite av deras testo-p. Dock är jag på dianabol samtidigt så kan tyvärr inte uttala mig om doseringen.

Dock är det totalt smärtfritt, vilket säger mig att det är EO-fritt. Något som jag uppskattar eftersom jag injicerar dagligen sedan minst ett halvår tillbaks. Och innan det 3 gånger i veckan de senaste 9 åren (ungefär)

Jag älskar när man injicerar och det enbart känns som en beröring av ett par sensuella läppar på injektionsstället.

Vad är "EO" förkortning för?
Citera
2019-01-31, 22:16
  #5
Medlem
c-d af ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Vad är "EO" förkortning för?
Ursäkta sent svar. Men det står för "Ethyl Oleate"
Denna wikipedia-artikel förklarar det bättre än jag kan: https://en.wikipedia.org/wiki/Ethyl_oleate
Citera
2019-12-04, 12:35
  #6
Medlem
lifesentences avatar
Test Ena och NPP från Hilma är jag riktigt nöjd med, mest troligt är att jag kommer hålla mig till detta märke framöver. Utöver att produkten ser väldigt välgjord och proffsig ut så är oljorna sköna att sätta, första sticket fick jag pyttelite pip av men efter det så var det bara att tuta på! Även deras Anadrol var det riktigt bra tryck i, märkte en ökad styrka efter några dagar och en annan typ av pump jämfört med andra produkter jag testat. Nöjd med dessa produkter hittills!
Citera
2023-10-24, 07:59
  #7
Medlem
Någon som kört deras anavar? Förutsatt att växtg****nten kränger grejer som är legit
Citera
2024-01-02, 13:59
  #8
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Någon som kört deras testo e från vg på sistone och kan uttala sig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback