2025-08-13, 09:22
Medlem
BB_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serblovinhimself
Fått hem massa Hilma Biocare produkter (samtliga går att verifiera) men när jag öppnade Mast E:n så var den lite för grön för min smak, se bild: https://ibb.co/CSxYmC0 (den blanka vialen innehåller också Mast E).

Kollat med några aktörer inrikes som tillverkar oljor och fick svar: "så grön ska ingen olja vara". Har mailat Hilma och inväntar respons..
Det sämsta man kan göra är väl att fråga konkurrenterna och förvänta sig ett ärligt o bra svar. Dela gärna svaret när du fått. Ligger själv på den masten sedan innan det tog slut ( samma batch ) och är nöjd.
Citera
2025-08-13, 09:28
Medlem
s44ms avatar
Håller med om att den ser lite för grön ut men kanske de använder oliv-olja som bas?..
Jag hade åtminstone väntat på svar från hilma se va de svarar innan ja börjar med vialen....
Citera
2025-08-13, 21:36
Medlem
Mastifmeisters avatar
Kör Hilma Test-E för tillfället, 2/3 vialer avklarade, NOLL PIP, oljan luktar fräscht och ger riktigt bra tryck.

5/5
Citera
2025-08-17, 00:40
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Kör Hilma Test-E för tillfället, 2/3 vialer avklarade, NOLL PIP, oljan luktar fräscht och ger riktigt bra tryck.

5/5
Kört SP Laboratories 450mg/ml sustanon nu och får bara massa pip, feberfrossa och inkapsling (övergående) tre gånger. Sitter just nu med smärta i hela överarmen efter att ha satt i axeln i onsdags. Lär väl gå över det med men ska nog slänga den sista slatten. Jävla skräp.

Blir en cruise på Hilma Testo-E nu på 250mg/v så detta låter lovande. Tack för informationen.
Citera
2025-08-24, 18:06
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Fått hem massa Hilma Biocare produkter (samtliga går att verifiera) men när jag öppnade Mast E:n så var den lite för grön för min smak, se bild: https://ibb.co/CSxYmC0 (den blanka vialen innehåller också Mast E).

Kollat med några aktörer inrikes som tillverkar oljor och fick svar: "så grön ska ingen olja vara". Har mailat Hilma och inväntar respons..
Fick du nått svar?

Sitter själv med ljusgrön Primo.. Har inte märkt något akut efter första sticket men är lite orolig eftersom jag har hört att Primo är lite känsligt för hur det bereds av tillverkaren.

Lite intressant också att deras Mast och Primo ser likadana ut... Är vi kanske tillbaka till tiden då man betalade för Primo men fick Mast?

Vore intressant att höra om Hilma's andra oljor också är ljusgröna. Någon?
Citera
2025-09-05, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Fick du nått svar?

Sitter själv med ljusgrön Primo.. Har inte märkt något akut efter första sticket men är lite orolig eftersom jag har hört att Primo är lite känsligt för hur det bereds av tillverkaren.

Lite intressant också att deras Mast och Primo ser likadana ut... Är vi kanske tillbaka till tiden då man betalade för Primo men fick Mast?

Vore intressant att höra om Hilma's andra oljor också är ljusgröna. Någon?
Jag fick ingen svar för Hilma har ingen support. Man kan enbart kontakta dem ifall man är återförsäljare. Har försökt utan resultat.

Har sugit upp 1ml och postat till Janoshik iallafall, bör landa inom kort.
Citera
2025-09-26, 23:29
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Jag fick ingen svar för Hilma har ingen support. Man kan enbart kontakta dem ifall man är återförsäljare. Har försökt utan resultat.

Har sugit upp 1ml och postat till Janoshik iallafall, bör landa inom kort.
Fått svar?
Citera
2025-09-28, 11:41
Medlem
fittanstickerframs avatar
Undrar också. Låg på den gröna Primo flera månader utan att märka nåt så är nyfiken på om jag svarar dåligt på Primo eller om Hilma är skit!
Citera
2025-10-03, 01:42
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Undrar också. Låg på den gröna Primo flera månader utan att märka nåt så är nyfiken på om jag svarar dåligt på Primo eller om Hilma är skit!
Jag är inte så erfaren men gissar att den är legit. Primo har tidigare givit mig välbefinnande och en aning snabbare muskelökning. Jag upplever samma nu.

Dock är jag lite misstänksam mot formuleringen (oljan mm) eftersom jag får klumpar/ansamlingar där jag sticker, som inte löser upp sig i normal takt. Dock ingen pip.
Citera
2025-10-03, 11:36
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Jag är inte så erfaren men gissar att den är legit. Primo har tidigare givit mig välbefinnande och en aning snabbare muskelökning. Jag upplever samma nu.

Dock är jag lite misstänksam mot formuleringen (oljan mm) eftersom jag får klumpar/ansamlingar där jag sticker, som inte löser upp sig i normal takt. Dock ingen pip.

Tryckte 3 ml e3d och fick varken pip eller klumpar. Klev på i maj sen av i september. Hade aldrig problem med oljan som sådan men kanske inte noterade effekterna om det är äkta. Len och fin som sätts enkelt med orange nål.

Hoppas det var äkta så jag slipper testa primo igen!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in