2018-10-08, 21:27
Medlem
Nedomanskys avatar
Så länge du inte har haft en pojkvän innan, så är det väl inga problem..
Citera
2018-10-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
+1 på det.

En bekant till mig gjorde det enkelt för sig. Han var bara tillsammans med tjejer som heter Linda. Han hade nog tre stycken på raken som heter det och dessutom heter hans sekreterare Linda. Han är sedan 10-15 år tillbaka gift med en brasilianska men jag tror dock inte att hon heter Linda.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Detta understryker vikten av att alltid ha exakt samma smeknamn på alla fruar, flickvänner & älskarinnor.

Måste ju vara en briljant lösning på problemet. Synd att inte alla är kusiner samtidigt.
Citera
2018-10-08, 22:40
Medlem
JayJayAdamss avatar
Jag är väldigt kluven. Vet inte vad som är mest patetiskt, att du älskar en person du känt i ynka fem månader eller att du blir hispig över att du sagt fel namn.

Shit happens. Du var trött och utmattad mentalt. Gå vidare med ditt liv.

Hur gammal är du förresten? Kan tyckas irrelevant men är du ca 20 år kan jag ha överseende med ditt beta-beteende men är du 25+ har du en hel del att jobba på.
Citera
2018-10-08, 23:21
Medlem
Som andra redan har skrivit, shit happens... Säkert jobbigt för henne men har hon inget att oroa sig för så kommer det bero. Har hon anledning att bry sig så kommer det få vatten på kvarnen....

Om det får dig att må bättre kan jag berätta en anekdot som inte kanske var värre men inte heller bra. När jag träffade mitt ex och vi låg i sängen nykära så pratade vi om att ha One nights stand med människor som har fula namn... jag tänkte ut det fulaste namnet jag kunde och kröp upp mot henne och sa - Hej, jag heter (X).... Hon sa -Va fan, det heter min pappa.... Jag bad om ursäkt och ljög om att det finns faktiskt ett ännu fulare namn och körde samma scenario.... -Men för i helvete, det heter min bror..... Sa hon.

Blev inte heller så jättebra start, men eftersom jag slutade yra om dom så la det sig. Och det var kanske dit jag ville komma....

Lycka till
Citera
2018-10-09, 05:24
Medlem
Kickexs avatar
Om hon har släppt det så borde du göra detsamma.
Ju mer du insisterar på att det var ett misstag ju mer misstänksamt kommer det framstå.
Sluta vara en sån toffel.
Citera
2018-10-10, 15:53
Medlem
Fan gubben, värre saker kommer antagligen hända i eran relation och då måste man vara hårdhudad.
Citera
2018-10-11, 17:49
Medlem
Jag hade nog inte regerat så mycket . Det är inte så jätte farligt om är i en stabil relation man känner att partnern gillar en.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in