2018-09-30, 14:59
Medlem
Hej! Behöver er hjälp!

Det är så att jag har träffat en kille för några månader sedan! Vi har jättekul tillsammans och vi pratar ganska ofta. Men det är en grej som får mig att bli väldigt less och ledsen. Det är många gånger vi har planerat att ses hemma hos mig, jag har städat, fixat iordning osv.. men han ställer in. Senast igår hände detta, han hörde av sig och frågade om han kunde komma, låg vaken och väntade i 3 timmar på att han skulle dyka upp, men sen får jag ett meddelande att han inte kommer. Blir så besviken och arg. Och han har gjort såhär 3 gånger nu.. Vad ska jag göra?
Citera
2018-10-01, 03:43
Medlem
SvartaBjorns avatar
Vi testar ett annat forum.

Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2018-10-01, 12:46
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HL09
Hej! Behöver er hjälp!

Det är så att jag har träffat en kille för några månader sedan! Vi har jättekul tillsammans och vi pratar ganska ofta. Men det är en grej som får mig att bli väldigt less och ledsen. Det är många gånger vi har planerat att ses hemma hos mig, jag har städat, fixat iordning osv.. men han ställer in. Senast igår hände detta, han hörde av sig och frågade om han kunde komma, låg vaken och väntade i 3 timmar på att han skulle dyka upp, men sen får jag ett meddelande att han inte kommer. Blir så besviken och arg. Och han har gjort såhär 3 gånger nu.. Vad ska jag göra?
Det är enkelt. Skit i killen och gå vidare.
Han hittar annat som är roligare att göra än att träffa dig men kollar om han kan komma om han får tråkigt... och de här 3 gångerna fick han inte det.
Du kommer inte i första hand och är det ok för dig så kan du ju fortsätta vänta eller så hittar du en annan kille som gör tvärt om.
Lycka till.

EDIT: Ställer han bara in på nätterna har han fler tjejer att besöka, eller så är han kriminell och får "arbete" när han är på väg till dig.
Citera
2018-10-01, 12:48
Medlem
Strunta i honom.
Redan efter andra gången han ställde in så skulle du sagt till honom.
Citera
2018-10-01, 13:11
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HL09
Hej! Behöver er hjälp!

Han prioriterar inte dig. Han väljer något annat som är intressantare för honom än vad du är. Dig kommer han bara till när han inte har något roligare för sig.

Slår vad om att han håller på med flera tjejer och dom gånger som han inte har dykt upp hos dig när han har lovat komma så har han nog åkt till någon annan tjej istället.

Gör slut med honom rakt av och säg att du inte accepterar att han har ställt in 3 gånger.
Citera
2018-10-01, 13:20
Medlem
Haha, flashback är sig likt. En massa deprimerade determinister som, baserat på en kort text, kan hitta orsaken till alla världens problem. Läs dessa med stor skepticism är ett hett tips.

Det kan finnas en rad anledningar till varför han ställer in, det spelar inte så stor roll vilka vi spekulerar i här. Vad som faktiskt spelar roll är att du frågar honom och baserat på hans svar själv utvärderar vad du tror. Det kan ju lika gärna vara att han är så pass förtjust i dig att små pinsamma problem som gasig mage, ränneskita etc sätter käppar i hjulet. sååå, fråga honom och var tydlig med att det påverkar dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in