Det är ett egendomligt sammanträffande - att utgående trafik stängs - samtidigt som en President är i närheten.
Man stoppade bro och färjor i 2 timmar FRÅN Själland -
Nu finns det ingen president där. Och den ex-president som var i Danmark var på Jylland, som är i andra änden av landet & han har dessutom redan rest vidare till Holland.
Omrimligt i och med att den först blev avställd för fyra dagar sedan.
Polisen borde istället för att gå ut med uppgifter om regnummer ge med fordonsspecifika uppgifter som man som civil kan hålla ögonen öppna efter, Transportstyrelsen register visar att bilen är dieseldriven och bör då ha beteckingen D3, D4 eller D5 på bilens baksida.
Bilen är en "patsy"... så att Danmark och Sverige kan bryta sina demokratiska regler - för att bli en diktatur i några timmar, för att skydda Obama.
Och för att göra det extra svårt så desinformerar man er.
Den stals i somras enl. uppgift (från AB:s chatt):
Jag vet vilken bil det är, jag jobbar med att tvätta hyrbilar på Sturup i Malmö.
Denna bilen har varit stulen sen i sommras.
Jag förmodar att personalen på hyrbilsbolaget har informerat polis
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Den blev antagligen stulen och därefter avställd i samband med att man anmälde den stulen.
En chatt är inget bevis, men ändå... varför avställdes den just nu, eller nästan just nu om den varit på villovägar sedan i sommras ?
Den stals i somras enl. uppgift (från AB:s chatt):
Jag vet vilken bil det är, jag jobbar med att tvätta hyrbilar på Sturup i Malmö.
Denna bilen har varit stulen sen i sommras.
Jag förmodar att personalen på hyrbilsbolaget har informerat polis
Detta citat från anonym på AB chatt ska därmed tas med en stor nypa salt.
Sanningen enligt Hert;
Uthyrningsfirman Hertz bekräftar för danska BT att bilen stals från dem i måndags.