Citat:
Ursprungligen postat av
Bitcoinkung
Troligtvis åkte Obama från någon av flygplatserna Esbjerg eller Århus.. Med privatjet.
Här är de flygplatser som finns i Danmark.
https://laty.biz/sv/flygplatser/danmark
Var inte så säker på det, även en expresident kan vara ekonomisk. SK 547 avgick från Kastrup kl 13:03, 13 minuter sent (väntan på en VIP?), och kom till Schiphol kl 14:16. Tidsmässigt stämmer det om det tog en timme för polisen att slå på den stora trumman.