2018-09-15, 08:44
Bannlyst
Först och främst: Ring MM Sports och be om nya burkar. Mejla dom och bifoga en bild på burkarna med dagens datum, eller skicka tillbaka produkterna.

Det finns inga droger i någon av burkarna. Knark är dyrt, ingen skulle ge det till en random helt gratis. Gift? Också osannolikt, varför skulle någon vilja förgifta en random? Särskilt när det är gjort så att det är superenkelt att spåra?

Pluspoäng för att du såg hålen som var små som nålstick!
Citera
2018-09-15, 09:02
Medlem
pipp-elis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Först och främst: Ring MM Sports och be om nya burkar. Mejla dom och bifoga en bild på burkarna med dagens datum, eller skicka tillbaka produkterna.

Det finns inga droger i någon av burkarna. Knark är dyrt, ingen skulle ge det till en random helt gratis. Gift? Också osannolikt, varför skulle någon vilja förgifta en random? Särskilt när det är gjort så att det är superenkelt att spåra?

Pluspoäng för att du såg hålen som var små som nålstick!

nej gift tror jag inte men finns sjukt folk ute i samhället.minns bla.sperma i vitsåsen på lokala pizzerian.
sen att mitt namn antagligen sitter på nån vänsterorienterads lista gör att jag är uppmärksam
Citera
2018-09-15, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pipp-eli
nej gift tror jag inte men finns sjukt folk ute i samhället.minns bla.sperma i vitsåsen på lokala pizzerian.
sen att mitt namn antagligen sitter på nån vänsterorienterads lista gör att jag är uppmärksam
Bra att du varnar andra! Kan du inte ta kort på burkarna och ladda upp här? Ta bort metadata från bilden och ladda upp på någon anonym sida. Bra sätt att varna andra!
Citera
2018-09-15, 12:52
Medlem
pipp-elis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Bra att du varnar andra! Kan du inte ta kort på burkarna och ladda upp här? Ta bort metadata från bilden och ladda upp på någon anonym sida. Bra sätt att varna andra!
nu kanske det finns en naturlig förklaring på hålen men det låter konstigt att lufttäta förpackningar skulle ha stickhål.
nu kom jag på att förra vintern hade jag en oöppnad burk bcaa i thailand som hade dragit åt sig fukt.kanske var det samma sorts hål på den med...var bara o kasta skiten då.
samtliga 6 burkar nu har hål och locken var inte åtdragna heller..
Citera
2018-09-15, 13:27
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack

Glöm inte att ta på dig dubbla foliehattar när du hanterar det farliga godset!
Citera
2018-09-15, 14:08
Medlem
pipp-elis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Glöm inte att ta på dig dubbla foliehattar när du hanterar det farliga godset!
var fick du luft ifrån trötter?
Citera
2018-09-15, 15:20
Medlem
T-Todts avatar
Citat:
nu kanske det finns en naturlig förklaring på hålen men det låter konstigt att lufttäta förpackningar skulle ha stickhål.
nu kom jag på att förra vintern hade jag en oöppnad burk bcaa i thailand som hade dragit åt sig fukt.kanske var det samma sorts hål på den med...var bara o kasta skiten då.
samtliga 6 burkar nu har hål och locken var inte åtdragna heller..

Är det vätska eller pulver? Om det är pulver är det fullkomligt orimligt. Vill man förgifta någon på det viset måste den suspekta substansen blandas ut med resten av innehållet. Går inte att ta ex. 2kg proteinpulver och kasta in ett gram amfetamin och sedan skaka lite på påsen.
Citera
2018-09-15, 15:30
Medlem
pipp-elis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-Todt
Är det vätska eller pulver? Om det är pulver är det fullkomligt orimligt. Vill man förgifta någon på det viset måste den suspekta substansen blandas ut med resten av innehållet. Går inte att ta ex. 2kg proteinpulver och kasta in ett gram amfetamin och sedan skaka lite på påsen.
amfetamin?kanske nån hemlig beundrare vill att jag ska bli 100kg stenhård?
Citera
2018-09-15, 16:51
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
var fick du luft ifrån trötter?

Kraftig foliehattsvarning!!

"minns bla.sperma i vitsåsen på lokala pizzerian."

Hur mins du det, kände du igen smaken?

Tråden hör inte hemma i dopning, det borde även en normalbegåvad vitsåsätare begripa.
Senast redigerad av trottwell 2018-09-15 kl. 17:12.
Citera
2018-09-15, 18:41
Medlem
pipp-elis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Kraftig foliehattsvarning!!

"minns bla.sperma i vitsåsen på lokala pizzerian."

Hur mins du det, kände du igen smaken?

Tråden hör inte hemma i dopning, det borde även en normalbegåvad vitsåsätare begripa.

antar att du gick i blöjor på 80-talet då det stod i lokala tidningen.och nej som tur är åt jag inte av deras pizzor.sen dess har iaf inte mentaliteten hos dessa varelser ändrats utan svensson har grävt ner sina huvuden ist.
lite hör den nog hit iom alla som tar aas även borde vara intresserade av kosttillskott.
så baby,sluta vara så lättstött o gå o laga middag eller städa eller nått.
Citera
2018-09-15, 20:01
Medlem
T-Todts avatar
Citat:
amfetamin?kanske nån hemlig beundrare vill att jag ska bli 100kg stenhård?

Amfetamin var ett exempel. Du verkar konspiratoriskt lagd.
Citera
2018-09-15, 20:29
Medlem
pipp-elis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-Todt
Amfetamin var ett exempel. Du verkar konspiratoriskt lagd.
man får det svar man förtjänar.har redan svarat att det är pulver.du själv för förgiftning på tal och sen pratar om amfetamin så vad ska jag säga?
min fråga från början är fortfarande om nån annan har samma små nålstick på sina burkar?ingen som har svarat på frågan.konspiratoriskt eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in