Köpte förut dom med chokladöverdrag och kola i mitten men dom har ta mig fan slutat säljas i alla butiker jag varit i. Finns enbart på tax free's och att beställa från nätet. Kanske var bra för min hälsa men förbannad likaså. De hårda har jag aldrig fått känn för.
Tycker själv att dom inte smakar något vidare och tugga på dom är uteslutet om man inte vill bli helt tandlös. Kanske kan vara något att ge bort eller bjuda på till någon man inte gillar. Vem kör denna skitkaramell?
Werthers original är bäst. Reklamen är tilltalande och alla som medverkar är 100% rena från Anabola. Ser trevligt ut med Werthers.
Tycker själv att dom inte smakar något vidare och tugga på dom är uteslutet om man inte vill bli helt tandlös. Kanske kan vara något att ge bort eller bjuda på till någon man inte gillar. Vem kör denna skitkaramell?
Har du dåliga tänder för du är tjackis eller ramlar de ut när sterioderna gör ditt underbett större`?
Jag både älskar Werthers original samt tuggar jag på det. Jag måste vara helt sjuk enligt många i denna tråd. Men så är det med alla karameller för mig. Man kommer till en punkt, sen går det inte längre. Man måste tugga. Suget blir för stort.
Nästan det enda godis jag gillar. Det är nog sådana som jag som köper alla de konstiga varorna folk undrar över vem som köper. Jag kunde inte låta bli att tugga på hårda karameller som barn, men som vuxen funkar det. Inte för min kompis dock, hon tuggar på dem som det vore vanligt godis. Det gör ont i själen att höra.