2018-09-11, 11:34
Medlem
Sinraths avatar
Köpte förut dom med chokladöverdrag och kola i mitten men dom har ta mig fan slutat säljas i alla butiker jag varit i. Finns enbart på tax free's och att beställa från nätet. Kanske var bra för min hälsa men förbannad likaså. De hårda har jag aldrig fått känn för.
Citera
2018-09-11, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Finns det en kopia? Som alltså inte är original?

Jajjamensan!

På Lidl heter kopian "Grandmas Best" och är enligt mig oskiljbar från originalet. Till och med påsen är förvillande lik.
Citera
2018-09-11, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnTigris
Jajjamensan!

På Lidl heter kopian "Grandmas Best" och är enligt mig oskiljbar från originalet. Till och med påsen är förvillande lik.

Haha ! Ok är denna billigare? Många i tråden förespråkar ju Werthers pga att de är ett ekonomiskt godis.
Citera
2018-09-11, 19:01
Medlem
Ja, den är billigare och riktigt bra för de som gillar "smörkolasmak"
Citera
2018-09-11, 22:00
Medlem
DemTheDodos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsmet
Tycker personligen att de är riktigt djävlig goa, men inget slår kaffevarianten av Werthers
Har jag inte sett, är dom godare än kaffeversionen av Caramints. De där i en plåtburk.
Citera
2018-09-16, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ifb
Vad säger Flashback om Werthers original?

Tycker själv att dom inte smakar något vidare och tugga på dom är uteslutet om man inte vill bli helt tandlös. Kanske kan vara något att ge bort eller bjuda på till någon man inte gillar. Vem kör denna skitkaramell?
Werthers original är bäst. Reklamen är tilltalande och alla som medverkar är 100% rena från Anabola. Ser trevligt ut med Werthers.
Citera
2018-09-16, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ifb
Vad säger Flashback om Werthers original?

Tycker själv att dom inte smakar något vidare och tugga på dom är uteslutet om man inte vill bli helt tandlös. Kanske kan vara något att ge bort eller bjuda på till någon man inte gillar. Vem kör denna skitkaramell?
Har du dåliga tänder för du är tjackis eller ramlar de ut när sterioderna gör ditt underbett större`?
Citera
2018-09-16, 09:54
Medlem
Cosmouses avatar
Jag både älskar Werthers original samt tuggar jag på det. Jag måste vara helt sjuk enligt många i denna tråd. Men så är det med alla karameller för mig. Man kommer till en punkt, sen går det inte längre. Man måste tugga. Suget blir för stort.
Citera
2018-09-16, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doottood
Werthers original är bäst. Reklamen är tilltalande och alla som medverkar är 100% rena från Anabola. Ser trevligt ut med Werthers.

Citat:
Ursprungligen postat av Doottood
Har du dåliga tänder för du är tjackis eller ramlar de ut när sterioderna gör ditt underbett större`?

Är nog en kombination av de båda.
Citera
2018-09-16, 19:07
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Android2000
Off topic kanske, jag tänkte på den "gamla" typen av Nickel som låg i en avlång förpackning. Fast det kanske är samma smak på de du länkar till.

Om det är den här modellen du menar så fick vi sådana i lumpen. De var smaskens i skogen.
Citera
2018-09-19, 22:40
Medlem
Android2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersM79
Om det är den här modellen du menar så fick vi sådana i lumpen. De var smaskens i skogen.

Precis den typen! Om det gick att gå bakåt i tiden...
Citera
2018-09-24, 04:21
Medlem
neuron-drones avatar
Nästan det enda godis jag gillar. Det är nog sådana som jag som köper alla de konstiga varorna folk undrar över vem som köper. Jag kunde inte låta bli att tugga på hårda karameller som barn, men som vuxen funkar det. Inte för min kompis dock, hon tuggar på dem som det vore vanligt godis. Det gör ont i själen att höra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in