2025-09-25, 22:29
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Vanlig turkpizza eller vedugnsbakat?

Bra turkpizza finns hos Porto Bello på Vegagatan, och bra vedugnsbakat hittar du hos Meno Male på Fredsgatan.

Porto bello har helt tappat det. Förr var det, ganska små, men väldigt goda pizzor. Nu är det 20 minuters väntetid (i en tom lokal) och riktigt risiga pizzor.
Citera
2025-09-26, 00:51
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Porto bello har helt tappat det. Förr var det, ganska små, men väldigt goda pizzor. Nu är det 20 minuters väntetid (i en tom lokal) och riktigt risiga pizzor.
Det var trist att höra! Vill även jag minnas deras flottlock som litet mindre än genomsnittet, men istället väldigt smarriga! Synd att dom har gått ned sig! Hänt nyligen?
Citera
2025-09-26, 01:30
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Det var trist att höra! Vill även jag minnas deras flottlock som litet mindre än genomsnittet, men istället väldigt smarriga! Synd att dom har gått ned sig! Hänt nyligen?

Åt där back in the days, 15+ år sen och sedan åt jag där ett par gånger förra sommaren. Oengagerad personal som bara kör en money grab, det är under snittet när det kommer till pizza.
Citera
2025-10-17, 23:57
Medlem
Skattmasen08s avatar
Citat:
Vanlig turkpizza eller vedugnsbakat?

Bra turkpizza finns hos Porto Bello på Vegagatan, och bra vedugnsbakat hittar du hos Meno Male på Fredsgatan.

Förstår inte grejen med Porto Bello, högst medelmåttig. Väljer hellre Lilla Napoli på Tritonvägen, betydligt större size på dem också.

Har inte testat Meno Male ännu men gillar Lilla Pixel i Solna och deras napolitanska pizzor. Stella Pizza på sturegatan är bra också, skulle beskriva det som en fusion av turk- och finpizza
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in