2018-09-03, 02:30
Medlem
Den är numera ett minne blott och kan inte ens spåras historiskt. Vad föranledde detta beslutet?
Citera
2018-09-03, 03:02
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Den är numera ett minne blott och kan inte ens spåras historiskt. Vad föranledde detta beslutet?

(FB) Bildtråden 11.0 !

Här är den.
Citera
2018-09-03, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
[url="https://www.flashback.org/t2585790" (FB) Bildtråden 11.0 ![/URL]

Här är den.

Skumt. Länkarna till mina bilder på bildtråden är döda. Postade i ett klädforum och dessa lever däremot kvar. Båda från postimg. Jag tog inte ner mina bilder från bildtråden.
Citera
2018-09-03, 06:24
Medlem
kalkryggars avatar
Har aldrig sett den tråden förut. Gick in och kollade senaste sidorna. Nästan varenda länk är ju död. Tråden är därför helt meningslös. Hör det verkligen hemma på Flashback? Kanske är så man tänker.
Citera
2018-09-03, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Har aldrig sett den tråden förut. Gick in och kollade senaste sidorna. Nästan varenda länk är ju död. Tråden är därför helt meningslös. Hör det verkligen hemma på Flashback? Kanske är så man tänker.

Folk använder bildsidor där bilderna automatiskt slutar att visas efter en viss tid. Smart tycker jag. Flashback kanske inte är det bästa stället att lägga ut en massa bilder på.
Citera
2018-09-03, 08:22
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Folk använder bildsidor där bilderna automatiskt slutar att visas efter en viss tid. Smart tycker jag. Flashback kanske inte är det bästa stället att lägga ut en massa bilder på.

Men om man vet att länkarna kommer försvinna efter ett tag så är det ett motiv till varför inlägget inte bör ligga på Flashback.

Du menar att Flashback inte är ett smart ställe att lägga ut bilder på men ändå skall folk göra det? Låter inte så speciellt smart.

Om inte Flashback motiverar något speciellt för att just den tråden skall få finnas och godkänner just där att länkar förväntas dö så bör tråden slängas i papperskorgen.
Citera
2018-09-03, 08:54
Avslutad
Citat:
Men om man vet att länkarna kommer försvinna efter ett tag så är det ett motiv till varför inlägget inte bör ligga på Flashback.

Du menar att Flashback inte är ett smart ställe att lägga ut bilder på men ändå skall folk göra det? Låter inte så speciellt smart.

Om inte Flashback motiverar något speciellt för att just den tråden skall få finnas och godkänner just där att länkar förväntas dö så bör tråden slängas i papperskorgen.

Behovet verkar ju finnas för en bildtråd. Då bör en sådan också finnas.
Citera
2018-09-03, 10:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Om du tar och följer forumstrukturen så ser du att Bildtråden ligger i det som heter Laidback. Det är som namnet antyder lite mer laid back. Reglerna gäller så klart fortfarande men saker som "frågeställning" och "diskussionsvärde" eller "allmänintresse" är inte riktigt lika viktiga.
Citera
2018-09-03, 12:22
Medlem
Citat:

Okej, bror duktig. Fel av mig att bli nostalgisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in