2020-10-22, 01:45
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Representanthuset väljer president. I praktiken är det Nancy Pelosi som utser Joe Biden.

stämmer inte, huset röstar om vem som ska bli POTUS och det krävs 2/3 majoritet. FAKE NEWS, seså, på med dumstruten och ställ dig i hörnet.
2020-10-22, 01:47
Medlem
Även om vi faktoriserar in felmarginalen för förra valet så är ju trump körd utifrån dessa siffror.

En sista debatt gör väldigt lite skillnad. Folket vet vad kandidaterna står för och de kommer inte ändra åsikt om dem

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/
2020-10-22, 02:06
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
stämmer inte, huset röstar om vem som ska bli POTUS och det krävs 2/3 majoritet. FAKE NEWS, seså, på med dumstruten och ställ dig i hörnet.

Är du bara TOM i bollen eller gissar hej vilt?

Det du skriver har INGEN sanning!

Jag utmanar dig: LÄNKA TILL EN KÄLLA SOM SÄGER 2/3 majoritet för valet av president vid lika antal elektorsröster!

Du kommer inte hitta någon då det är FEJK påhitt av DIG!

och på med dumstruten!
2020-10-22, 02:06
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Även om vi faktoriserar in felmarginalen för förra valet så är ju trump körd utifrån dessa siffror.

En sista debatt gör väldigt lite skillnad. Folket vet vad kandidaterna står för och de kommer inte ändra åsikt om dem

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/

Nej, jag håller inte med dig. Du baserar dina siffror på hur valet skulle se ut om det skede idag baserat på ett snitt med många väldigt dåliga opinionsinstitut såsom SurveyMonkey och andra skräp opinionsinstitut, det är fortfarande nästan två veckor kvar till valdagen och historiskt sett så bör Trump öka i opinionsmätningarna vilket han har gjort dem senaste två veckor.

Om du tittar på opinionsinstituten/beställarna: The Hill, Rasmussen, Investor, Emerson (äldre siffror ifrån Emerson alla andra är dagsfärska ifrån idag), m.f.l alla dem har att Trump ligger under nationellt med endast 2% till 4%. Om dem siffrorna håller sig eller till och med förbättrar sig fram till valdagen vilket jag tror att dem kan göra så kommer han att vinna dem viktiga delstaterna som han behöver för att vinna.
2020-10-22, 02:09
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Knäpp du är!
Se här från VänsterMedia!
https://www.youtube.com/results?search_query=Biden+sniff

Ser ingenting där.
2020-10-22, 02:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Ser ingenting där.

Biden sniffar lite på kvinnor och killen Hillary Clinton.
Det lustiga är att dom uppskattar det INTE!
2020-10-22, 02:14
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Biden sniffar lite på kvinnor och killen Hillary Clinton.
Det lustiga är att dom uppskattar det INTE!

Till skillnad från damerna som blev grabbed by the pussy?
2020-10-22, 02:15
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Är du bara TOM i bollen eller gissar hej vilt?

Det du skriver har INGEN sanning!

Jag utmanar dig: LÄNKA TILL EN KÄLLA SOM SÄGER 2/3 majoritet för valet av president vid lika antal elektorsröster!

Du kommer inte hitta någon då det är FEJK påhitt av DIG!

och på med dumstruten!

OK, jag hade fel, räcker med enkel majoritet. Men 2 fel blir inte ett rätt, så vi båda får väl ha dumstrut då. Grattis, första gången du kommer med något vettigt i tråden (förutom personangreppen då)
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Nixter!

Varför är dessa siffror inte uppdaterade sedan 31:e August?

https://dos.myflorida.com/elections/data-statistics/voter-registration-statistics/voter-registration-reportsxlsx/voter-registration-by-county-and-party/
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Till skillnad från damerna som blev grabbed by the pussy?

Jag säger inte att Trump har så fin kvinnosyn. Han är oftast van med att kvinnan ska buga inför mannen.
Men att säga att Joe Biden är frisk och en förebild, då känner man inte han.
2020-10-22, 02:22
Medlem
Trump är så jävla korrupt att inte ens Sheldon Adelson vill ge han pengar. Utan han ger det till en pro-Trump group(Preserve America PAC) som sköts av utomstående. 2016 gav han direkt till kampanjen.
2020-10-22, 02:23
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
OK, jag hade fel, räcker med enkel majoritet. Men 2 fel blir inte ett rätt, så vi båda får väl ha dumstrut då. Grattis, första gången du kommer med något vettigt i tråden (förutom personangreppen då)

Fel igen!

Försök på nytt!

Om du inte vet hur du kan söka information använd denna:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in