2018-09-08, 14:35
Medlem
PTSD-av-AFs avatar
Att den Antidemokratiska ockupationsmakten förlorar en bundsförvant. Förhoppningsvis är det globalisternas MP som får strykas ifrån riksdagen. Men dom lider ingen nöd, det blir väl raka spåret över till skatteparadiset för att kassera ut mutpengarna och sedan en livslång semester som dagas. Tyvärr är det inte sju som rider ut men man får hoppas på att både SD vinner valet och därmed sätter ministrarna. Grädden på moset är om AƒS kommer in och kanske även MED. Det blir lite svårare att blockera demokratin och tysta var femte röstare sedan.

Hämnden för Decemberöverrenskommelsen är att bevittna detta val!
Citera
2018-09-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Ja vilken händelse som rimligen skulle kunna ske i valet 2018 skulle ni jubla mest åt? Om det flera saker så nämn en primär och en sekundär. Det verkar ju kunna bli många extraordinära händelser så att säga.
Primärt jublar jag när klockan är 20, så att vi slipper dessa astrista spekulationer och pajkastningar i media och diskussionstrådar. Det är ju lite som uppsnack och trash-talk inför en viktig landskamp, det är just bara snack och inte fakta.

Sekundärt jublar jag åt alla besvikna och rödgråtna godhetshjon som bryskt får inse att PK-eran tagit slut.

Om jag får stoppa med en tertiär sak så är det nöjet att få se en totalt blockerad riksdag som inte kommer att kunna åstadkomma ett jota.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in