Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-11, 21:54
  #1
Medlem
hipp-hipps avatar
Vänner,
Jag har skaffat en sådan ny Nokia 3310. Skönt utan appar, mejl och uppdateringar och annat.

Vilken abonnemang har ingen eller liten surf men mycket att ringa för?
Citera
2018-08-11, 22:04
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
Vänner,
Jag har skaffat en sådan ny Nokia 3310. Skönt utan appar, mejl och uppdateringar och annat.

Vilken abonnemang har ingen eller liten surf men mycket att ringa för?

Wifog är gratis mot lite reklam. Annars har comviq fast pris för 99.
Citera
2018-08-11, 22:32
  #3
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
Vänner,
Jag har skaffat en sådan ny Nokia 3310. Skönt utan appar, mejl och uppdateringar och annat.

Vilken abonnemang har ingen eller liten surf men mycket att ringa för?

Du kan ju alltid titta på Fello.
95kr/mån
Fria samtal till svenska nummer
Fria meddelanden till hela världen
o,5GB datatrafik (som du ju kan strunta i även om det ju finns internet i nya 3310)
Citera
2018-08-11, 22:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Wifog är gratis mot lite reklam. Annars har comviq fast pris för 99.
Comviq fastpris 95 har en del surf, 2gb tror jag. Annars är det bara att comviq eller wifog som tidigare användare sagt.
Citera
2018-08-11, 22:54
  #5
Medlem
hipp-hipps avatar
Fello, Wifog? Aldrig hört talas om, ska kolla omgående . Tackar!
Citera
2018-08-12, 10:28
  #6
Medlem
Finns inga abonnemang helt utan surf numera, men här kan du hitta en översikt över operatörenas abonnemang med minst surf: https://www.surf.nu/mobilabonnemang-utan-surf/ - i princip samtliga operatörer sparar oanvänd surf i upp till 12 månader, så om du inte använder surfen nu, kan du tex om 12 månader ha ganska gott med surf som du kan använda med en annan lur.

Ett annat alternativ för dig kan vara Halebop Go som är ett kontantkort där du bara betalar för faktiskt förbrukning (2 KR/samtal) och inte behöver ladda månadsvis.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback