Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Exakt. Det är föräldrarnas fel, hur mycket de än gråter ut i Aftonbladet.
Som jag sade tidigare, hade Eric ramlat i ån och drunknat, blivit ihjälkörd, ramlat och slagit ihjäl sig, eller råkat ut för någon utav dom andra 318 saker(som ej involverar direkt inblandning av polis) en gravt förståndshandikappad kan råka ut för om denne spatserar omkring ute själv, då hade inte heller den intellektuella eliten haft något att invända mot detta. Men nu var det ju polisen som krävde in slutnotan, och då förvandlas spelbrädet för foliehattarna
Citat:
Så är det, samtidigt så är utvecklingsstörda med vapen ett jävligt ovanligt larm som polisen får. Har det någonsin hänt?
Mig veterligen inte, påpekas bör att inringaren uppenbarligen inte såg att det rörde sig om en mongoloid heller.
Citat:
Har själv dessa tankar. Förstår även din frustration, folk är tydligen dumma i huvudet.
Jag har personligen svårt att förstå hur människor kan ha sådan brist på självinsikt. Varför måste man projicera sitt hat på en hel yrkesgrupp för att man känner sådant komplex över sitt eget misslyckade liv?
Citat:
Visst, men om jag får gissa så såg inte poliserna hans utvecklingsstörning.
Jag såg en gång en kraftigt påtänd pundare, jag trodde först att det var ett CP, faktum är att många pundare/ fyllon kan röra sig lite som en mongoloid gör också. År utav knarkande/ supande pajar motoriken. Sen skulle jag nog inte tro att någon , i situationer då vapen riktas emot en tänker: " Oj vapen....det var illa, men tänk om han har någon diagnos?...nej vi väntar * pang pang'* ..." oj nu sköt han visst oss istället"..." så det kan gå"