2026-05-18, 17:28
Medlem
Jaha då är de snart den 19onde. Några dagar efter så brukar det också komma tiggeri tiggeri tiggeri då aaaaaaaaaaalla pengar gick till räkningar.

Eftersom jag är blockad på Instagram men ser vad ni skriver här så verkar hon vara exakt likadan som hon alltid varit.

Vet hennes pappa om att hon håller på såhär undrar jag. Tviii att synas på stan med henne när man vet att folk ser rakt igenom henne.

Hon har inget gott i sig, bara lögn efter lögn och snyfthistorier deluxe. Den ena värre än den andra…… komiskt….. OCH PiNSAMT juvelen. Men du har ju iaf fina fasadtänder och sillisar. KARMA!
Citera
2026-05-18, 21:43
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Jaha då är de snart den 19onde. Några dagar efter så brukar det också komma tiggeri tiggeri tiggeri då aaaaaaaaaaalla pengar gick till räkningar.

Eftersom jag är blockad på Instagram men ser vad ni skriver här så verkar hon vara exakt likadan som hon alltid varit.

Vet hennes pappa om att hon håller på såhär undrar jag. Tviii att synas på stan med henne när man vet att folk ser rakt igenom henne.

Hon har inget gott i sig, bara lögn efter lögn och snyfthistorier deluxe. Den ena värre än den andra…… komiskt….. OCH PiNSAMT juvelen. Men du har ju iaf fina fasadtänder och sillisar. KARMA!

Vi skulle ju kunna ha tävling här. Hur många dagar tar det innan hon är igång igen?😄
Citera
2026-05-18, 22:20
Avstängd
Drottningaviss avatar
Redan imorgon kommer hon berätta om alla räkningar som är betalda (massa fler än vanligt) och det kommer vara knapert att få ihop till mat hela månaden. Men ”pappa går först”. Hon kommer be om pengar redan i veckan så de ska kunna klara sig hela månaden då det nu är ”värre än nånsin”.
Citera
2026-05-18, 22:33
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Redan imorgon kommer hon berätta om alla räkningar som är betalda (massa fler än vanligt) och det kommer vara knapert att få ihop till mat hela månaden. Men ”pappa går först”. Hon kommer be om pengar redan i veckan så de ska kunna klara sig hela månaden då det nu är ”värre än nånsin”.

Fan! Du snodde min teori 😂😂😂😂
Senast redigerad av AnalDelRey 2026-05-18 kl. 22:36.
Citera
2026-05-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnalDelRey
Vi skulle ju kunna ha tävling här. Hur många dagar tar det innan hon är igång igen?😄

Jaaaa! Någon gång under denna veckan blir det.
Sen ännu mer när folk får lön nästa vecka. Hon vet exakt vad hon gör. Så genomskinlig.

”Det har aldrig varit tuffare och hur ska vi klara oss utan mat till den 19onde” och bla bla bla pappa behöver, jag behöver, pappa behöver.

Tror att om man swishar henne något så kommer det så småningom ett snyft-sms om hur tacksam och lycklig hon blev över att hon kunde köpa krokiga bananer och melon MEN nu är kylskåpet tomt och det har aldrig varit tuffare……

Hon ska verka så godhjärtad men jag kräks på henne. Falska människa som utnyttjade sitt eget barn för att få klick på YT.
Senast redigerad av Hajmedii 2026-05-18 kl. 22:44.
Citera
2026-05-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis

Exakt!!!! 🤢.
Att höra sanningen blev hon inte glad för.
Block 👊🏻👏🏻
Citera
2026-05-19, 15:06
Medlem
Hela skafferiet är ju fyllt med mat ser man ju i hennes senaste story. Hmmmmm??? Viktigt att köpa nutella i denna ekonomiska kris?
Citera
2026-05-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen9875
Hela skafferiet är ju fyllt med mat ser man ju i hennes senaste story. Hmmmmm??? Viktigt att köpa nutella i denna ekonomiska kris?

TÄNKTE SAMMA! Såg ut att vara hur mycket som helst. Och en skogaholmslimpa på bordet.
Citera
2026-05-19, 16:53
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingen9875

Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
TÄNKTE SAMMA! Såg ut att vara hur mycket som helst. Och en skogaholmslimpa på bordet.

Ja! Vilken miss av henne, jag ser inte vad allt är men definitivt innehåller skafferiet flera substantiella grejer man kan äta direkt eller laga dvs inte bara kryddor. Nu visste ju vi att hon ljuger konstant om att pengar tar slut pga mediciner och hon inte har råd att köpa mat, men nu har hon på egen hand bidragit med stöd för detta.
Citera
2026-05-19, 17:09
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Till er som är blockade eller av annan anledning inte kan se hennes story:

Hon har lagt upp bild på köket för en hantverkare är och kollar fläkten för att hela lägenheten är rökfylld (tror vi det snart kommer tiggas pengar för att dom få tillhörigheter stackarn har blivit förstörda av det?) och på bilden ser man hyllor och bänkyta med massa matvaror

Hur länge kommer denna story vara kvar förresten?
Senast redigerad av Clean-Cut-Kid 2026-05-19 kl. 17:09. Anledning: Stavning
Citera
2026-05-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Till er som är blockade eller av annan anledning inte kan se hennes story:

Hon har lagt upp bild på köket för en hantverkare är och kollar fläkten för att hela lägenheten är rökfylld (tror vi det snart kommer tiggas pengar för att dom få tillhörigheter stackarn har blivit förstörda av det?) och på bilden ser man hyllor och bänkyta med massa matvaror

Hur länge kommer denna story vara kvar förresten?

Herregud!Hon var väll i extas när hon tog bilden och den skulle upp på Instagram så fort som möjligt så hon kan säga att allt är rökskadat och behöver köpa massa nytt.

Har hon tagit bort storyn nu? 😉
Citera
2026-05-19, 18:58
Avstängd
Drottningaviss avatar
Storyn är kvar. Hon har väl ”fått allt”. Det är säkert ”pappas mat” dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in