2024-02-29, 22:39
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Någon som uppskattar Jewels diarré stories? Förstår inte varför man skrattar och delar med sig så som hon gör.
”SÄNGLÄGE PGA HÄFTIG DIAREEEE.
TJÖRVA IN HANDEN I TSHIRTEN OCKSÅ NÄR JAG SKULLE TA AV BYXORNA PÅ TOA LOL 😆 SẢ JAG HANN INTE RIKTIGT AV MED DEM INNAN DET SPRUTADE UT NER I BYXAN ISTÄLLET.
TVÄTTMASKINEN JOBBAR NU”
Tänkte precis komma in o skriva det, lite väl mycke information för min del
Citera
2024-02-29, 23:03
Medlem
Citat:
Någon som uppskattar Jewels diarré stories? Förstår inte varför man skrattar och delar med sig så som hon gör.
TJÖRVA IN HANDEN I TSHIRTEN OCKSÅ NÄR JAG SKULLE TA AV BYXORNA PÅ TOA LOL 😆 SẢ JAG HANN INTE RIKTIGT AV MED DEM INNAN DET SPRUTADE UT NER I BYXAN ISTÄLLET.
TVÄTTMASKINEN JOBBAR NU”

Skulle precis gå in här och fråga samma sak. Bra märklig sak att dela med sig av. Störd kvinna det där.
Citera
2024-02-29, 23:51
Medlem
Citat:
TVÄTTMASKINEN JOBBAR NU”

Ja det är målande beskrivningar av snorfärg och konsistens, stora skinnflagor i close-up och diarré-snack. Så j-kla äckligt!
Citera
2024-03-02, 23:15
Medlem
Någon som såg hennes senaste uppdatering på Instagram ... verkligen bara skin och ben , inlägget handlade dock inte om hur hennes snor såg ut det var ju lite framsteg 🙃
Citera
2024-03-03, 17:48
Medlem
pungkabelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2014116
Någon som såg hennes senaste uppdatering på Instagram ... verkligen bara skin och ben , inlägget handlade dock inte om hur hennes snor såg ut det var ju lite framsteg 🙃
Tycker man ska låta denna kvinna vara nu.
Citera
2024-03-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014116

Hon är döende, med tanke på att hon inte har något som helst fett på kroppen och verkar ”äta” grönsaker som redan är sönderkokade och innehåller noll näring. Organen kommer inte orka mycket längre till.
Citera
2024-03-05, 09:57
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlashnikovkamrat
Hon är döende, med tanke på att hon inte har något som helst fett på kroppen och verkar ”äta” grönsaker som redan är sönderkokade och innehåller noll näring. Organen kommer inte orka mycket längre till.
Jag undrar verkligen vad det är för slags generationstrauma som ligger bakom allt detta. Hon svälter sig själv till döds för att hennes vuxna dotter inte "tar hand om" henne på samma sätt som hon "tar hand om" sin egen far.
Citera
2024-03-05, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag undrar verkligen vad det är för slags generationstrauma som ligger bakom allt detta. Hon svälter sig själv till döds för att hennes vuxna dotter inte "tar hand om" henne på samma sätt som hon "tar hand om" sin egen far.

Gissar att uppväxten varit sådär. Att växa upp som kvinna med npf när J var liten är väldigt annorlunda mot hur det ser ut idag. Då fanns det knappt på kartan att flickor kunde ha diagnos. Med hennes förutsättningar och att fostras inom Jehovas vittnen kan nog göra skada på vem som helst. Inom Jehovas håller man sig till sin klick, och beblandar sig inte med värdsliga. Har själv haft skolkamrater som var aktiva i Jehovas och hela familjen brakade sönder med missbruk och självmord. Det är självisolering redan från start och det i sig kan vara ett självskadebeteende.
Senast redigerad av Kahlashnikovkamrat 2024-03-05 kl. 11:25.
Citera
2024-03-05, 19:14
Medlem
Blir så otroligt orolig när jag ser henne. SÅ avmagrad. Bilder på morfars gigantiska portioner och hon äter någon frukt eller lite grönsaker. Har hon några läkarkontakter? HUR kan hon inte bli tvångsinlagd? Jag har själv legat inne på psyk pga ohälsa och mött många anorektiker med LPT just för att de är en fara för sig själva.
Citera
2024-03-05, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Blir så otroligt orolig när jag ser henne. SÅ avmagrad. Bilder på morfars gigantiska portioner och hon äter någon frukt eller lite grönsaker. Har hon några läkarkontakter? HUR kan hon inte bli tvångsinlagd? Jag har själv legat inne på psyk pga ohälsa och mött många anorektiker med LPT just för att de är en fara för sig själva.
Är ju dock ej lätt att få in en person på tvångsvård. Krävs ju extremt mycket.
Citera
2024-03-05, 19:37
Medlem
Hon är döende? Så i det avseendet, jo. Räcker att morfar hittar henne medvetslös och ringer ambulans. Kan ju bara gissa mig till hennes värden men hennes hjärta kan inte orka länge till. Magen har bevisligen pajat helt och allt bara rinner igenom. Hon är en fara för sitt eget liv.
Citera
2024-03-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Hon är döende? Så i det avseendet, jo. Räcker att morfar hittar henne medvetslös och ringer ambulans. Kan ju bara gissa mig till hennes värden men hennes hjärta kan inte orka länge till. Magen har bevisligen pajat helt och allt bara rinner igenom. Hon är en fara för sitt eget liv.
Bara ringa soc o ambulans, om hon är fara för sig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in