2020-01-18, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Stackaren gjorde live streamen privat så att man inte kan se den längre... Tycka vad man vill om Jewels, men hon kan ju inte ha det lätt just nu. Att folk i denna tråd gottar sig i det är lite äckligt.
Men va? Jag hade hoppats att kunna ha liven på i bakgrunden för att snappa upp något intressant men vad var det som gjorde så att Ida gjorde den privat alt. tog bort den?
Citera
2020-01-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Men va? Jag hade hoppats att kunna ha liven på i bakgrunden för att snappa upp något intressant men vad var det som gjorde så att Ida gjorde den privat alt. tog bort den?

"Tjafs" (hennes uttryck) dvs frågor om var Oliver är och LVU.
Citera
2020-01-18, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Antagligen ett känsligt ämne då det tyder på att hon är en dålig förälder om ens barn blir omhändertaget.
Citera
2020-01-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Är väl ingen som vill se live med bara henne. Märkligt beteende att sitta och flamsa med småbarn på nätet som om inget hänt.
Citera
2020-01-18, 22:49
Medlem
Undrar när Ida träffade en kille senast. Hon är ju supersnygg med rosa hår och tantläppstift och fina skinnimitationsjacka.
Nej men...
Det är vidrigt, hon har gång på gång påpekat att det är ISSYS kanal, det är issys intresse och hobby.
Ni märker väl att hon mer och mer tagit över kanalen den senaste tiden.
Hon sitter där och är psykotisk och pratar till barn som inte vet nånting om vilken satmara hon är. Så jävla falskt.
Sitta och prata om fortnite med BARN. Barn som swishar pengar till henne.
Hon är närmare 40 och beter sig såhär. Som nån skrev, vem fan vill sitta och titta på henne.
Men kaffepengarna måste in, hår ska färgas, läsk ska köpas.

Det är exakt som att rasks pappa skulle ta över hans kanal. Båda är lika sjuka i huvudet.

I övrigt så tror jag att Ida skulle kunna sno pengar av någon däckad hemlös som har muggen framme. Kan man sno från affärer när man har ett ungt barn med sig så kan man nog göra sådär också. Ida är helt utan heder och moral och med noll samvete. Psykopat.

Det är mina åsikter och tyckande, den som inte håller med behöver inte kommentera det här.
carry on...
Citera
2020-01-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Är väl ingen som vill se live med bara henne. Märkligt beteende att sitta och flamsa med småbarn på nätet som om inget hänt.

Folk kommer ju in i varje fall. Har inte sett någon statistik, så vet inte om det är ungefär samma antal som när O var med, men känns inte som någon jättestor skillnad. Sedan är det ju inte bara småbarn, modsen är väl typ 30 hela bunten.
Citera
2020-01-18, 23:56
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Folk kommer ju in i varje fall. Har inte sett någon statistik, så vet inte om det är ungefär samma antal som när O var med, men känns inte som någon jättestor skillnad. Sedan är det ju inte bara småbarn, modsen är väl typ 30 hela bunten.

Får lite vibbar av de kvinnor som blir brevvänner med kriminella. "Hej, du är oskyldig. Jag ser dig. Jag kan rädda dig pga jag är destruktiv och har ingen självrespekt."
Citera
2020-01-19, 00:48
Medlem
Den där kommer vara anonym, har i en tråd kallat pedofilen och våldtäktsmannen Hans Scheike för en ikon.
Bry er inte om det där kioskmongot.

Du, jag fattar inte ens varför du hänger här. Du är den enda som fortfarande försvarar haggan.
Jag får aspisvibbar av dig.

Du argumenterar precis som om du vore idas pappa och har något egenintresse i det hela.
Fjant. Fortsätt sätta ikonstatus på pedofiler istället.
Senast redigerad av Bluehairdontcare 2020-01-19 kl. 00:50.
Citera
2020-01-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare
Undrar när Ida träffade en kille senast. Hon är ju supersnygg med rosa hår och tantläppstift och fina skinnimitationsjacka.
Nej men...
Det är vidrigt, hon har gång på gång påpekat att det är ISSYS kanal, det är issys intresse och hobby.
Ni märker väl att hon mer och mer tagit över kanalen den senaste tiden.
Hon sitter där och är psykotisk och pratar till barn som inte vet nånting om vilken satmara hon är. Så jävla falskt.
Sitta och prata om fortnite med BARN. Barn som swishar pengar till henne.
Hon är närmare 40 och beter sig såhär. Som nån skrev, vem fan vill sitta och titta på henne.
Men kaffepengarna måste in, hår ska färgas, läsk ska köpas.

Det är exakt som att rasks pappa skulle ta över hans kanal. Båda är lika sjuka i huvudet.

I övrigt så tror jag att Ida skulle kunna sno pengar av någon däckad hemlös som har muggen framme. Kan man sno från affärer när man har ett ungt barn med sig så kan man nog göra sådär också. Ida är helt utan heder och moral och med noll samvete. Psykopat.

Det är mina åsikter och tyckande, den som inte håller med behöver inte kommentera det här.
carry on...

Ja det är stört att hon sitter och pratar med barn. Hade en man i hennes ålder suttit på samma sätt hade folk försökt ta bort kontot för länge sen.
Citera
2020-01-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

För att fråga om ungen, inte för att de är intresserade av psykfallet.
Citera
2020-01-20, 00:33
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Vill man veta hur det går för deras kanal kan man se det här.
Dom tappar hela tiden.
31 200 sist jag tittade
Nu 30 900
↘️
https://socialblade.com/youtube/c/jewelsnissy/realtime
Citera
2020-01-20, 00:53
Medlem
RocketShips avatar
Jag har sporadiskt klickat mig in i den här tråden och även sett enstaka videoklipp från familjen på Youtube, jag är alltså dåligt påläst och har inte alls hängt med. Finns det någon sammanfattning i tråden eller finns det någon som skulle kunna sammanfatta vad det är som har lett fram till att barnet (han/hon) har blivit LVU:ad? det är ju ett väldigt stort ingrepp från staten så jag tänker att mamman måste ha gjort något väldigt allvarligt.

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in