2019-08-16, 02:21
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urvf
I never said it was a _good_ income. Just that she has a _regulary_ income, which was what the person i answered said would be the solution on their problems.

Weren't you leaving this thread?

look back through the thread and see my posts why i returned
Citera
2019-08-16, 15:02
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urvf
Vad jag menade var: VAD ska O plugga på? Om han nu har gjort alla skoluppgifter för föregående läsår (har ingen aning om det), vad ska han plugga på? Skolan är väl inte öppen under sommarlovet, så hur ska han kunna gå dit och få läxor som han kan göra?

"plugga" kan ju definieras på flera sätt. Som jag också tidigare skrivit i tråden, en sådan sak kan till exempel vara att förhålla sig till tider, få bra rutiner och utsätta sig för saker som utmanar det fysiska/psykiska. Vi är ju aldrig klar? Ingen är väl någonsin fullärd, och det finns ju alltid, och då menar jag alltid, saker och ting som vi behöver utvecklas på, både mentalt och socialt.

Och i Olivers fall är det så tydligt att den mentaliteten inte existerar inom familjen, och det är tråkigt att behöva bevittna. För Oliver närmar sig vuxenlivet med stormsteg. Att göra det som är kul och givande är A och O. Men i Olivers fall tror jag att det snabbt blir destruktivt, och ett hinder i utvecklingen.

Därför är det så viktigt att Jewels inte lägger över ångesten och sorgen på sitt barn, att istället lyfta Oliver och vända det till att jobba för att ge honom de bästa förutsättningarna i livet, trots att Jewels själv är missnöjd med mycket och känner förakt för samhället.

Ge Oliver den chans i livet han förtjänar.
Senast redigerad av Imsdal93 2019-08-16 kl. 15:04.
Citera
2019-08-16, 20:39
Medlem
Igår när jag satt och kollade på deras lives så var det någon som fråga O om han evuellt skulle tänka sej att byta tillbaka till sitt gamla namn om han känner att han ångra sej.
O svarade ja det kan tänka mej.
Citera
2019-08-16, 20:55
Medlem
Jag menar absolut inget illa med det tycker bara att man ska tänka sej för innan man bestämmer för testron för då blir väldigt svårt att gå tillbaks som det var.
Och jag hoppas för O skull att han hittar dom svar han söker när han är på linnköping och att dom vet vad dom gör och att inte O ångrar sitt byte mitt i allt vilket ger mej en oro med på det frågor han svarar känns han inte själv så säker.

Vill önska dom lycka till i undersökningen eller vad man säger
Citera
2019-08-17, 15:58
Medlem
Efter att ha sett Jewels video om "the hat-man" och 11:11 skiten, och nu ha läst hennes senaste instagraminlägg är jag helt övertygad om att hon är psykotisk och behöver akut hjälp. Någon behöver ta Oliver därifrån nu!
Citera
2019-08-17, 17:09
Medlem
Japonicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkqueen
Efter att ha sett Jewels video om "the hat-man" och 11:11 skiten, och nu ha läst hennes senaste instagraminlägg är jag helt övertygad om att hon är psykotisk och behöver akut hjälp. Någon behöver ta Oliver därifrån nu!

Vad skrev hon på insta?
Jag hoppades på att hon skulle säga att hon bara prankade oss...men dessvärre tror jag att det brunnit totalt. Hon beter sig väldigt obehagligt.
Citera
2019-08-17, 17:12
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:

Vad skrev hon på insta? Vad är hennes användarnamn där?
Citera
2019-08-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Vad skrev hon på insta? Vad är hennes användarnamn där?

https://www.instagram.com/jewelsturesson/
Citera
2019-08-17, 17:29
Medlem
https://www.instagram.com/jewelsturesson/
Tror hon har ett privat konto dock.

Hon skriver bland annat om alla symtom hon upplever pga den dåliga luften, som hallucinationer, hjärtklappning, att hon tappat känseln och att hon inte kan tänka ordentligt. Men det allra märkligaste är nog att hon taggar The Ellen Show ihop om att få vara med i TV.
Citera
2019-08-17, 17:32
Medlem
Lägger in hela texten från Jewels senaste instagrambild här nedan:

Citera
2019-08-17, 17:49
Medlem
Citat:

Såg en bit av deras live igår, hon verkade inte psykotisk. Tydligen hade socialen varit där igår eftersom folk skickar orosanmälningar.
Citera
2019-08-17, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Såg en bit av deras live igår, hon verkade inte psykotisk. Tydligen hade socialen varit där igår eftersom folk skickar orosanmälningar.

Jag såg också deras live igår och hon uppvisade flera tecken som kan tyda på psykos. Det kanske var soc som hon misstog för "the hat-man" då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in