2018-07-26, 23:31
Bannlyst
Jag undrar hur det paverkar integrationen att alla antirasister har ett hjärta för vuxna barn som dessutom ofta är kriminella. De anser sig goda men skiter i att länderna barnlajvarna kommer ifran sa är tjejer likt denna https://www.facebook.com/groups/279528999133185/permalink/668818436870904/ inte värd vatten. Dessutom kommer endast barnlajvarna ha pengar att ta sig hit för att leva pa bidrag och dessutom tycker vissa synd om dem. Hur är det ställt i huvudet pa dessa antirasister och hur kan vi med hjärta se till att barnlajvarna kastas ut sa att vi kan hjälpa tjejer som i filmen istället?? Vore det inte bra för integrationen?
Citera
2018-07-26, 23:39
Medlem
Klart det vore bra, men försök säga det till dessa antirasister. Då är man automatiskt rasist i deras relativt superskeva värld.
Citera
2018-07-27, 00:10
Medlem
Nu ska vi faktiskt tala om dem som är dem riktiga rasisterna. Det vill säga antirasisterna själva. Det finns väl ingen som hatar så mycket som dem? dem hatar ju till och med sig själva. Det säger rätt mycket om hur mycket dem faktiskt kan hata.
Citera
2018-07-27, 00:12
Medlem
godhetsapostelns avatar
Därför att det är kvinnor. Alla kablar i en kvinnas hjärna är dragna för att ta hand om små barn. Det kan väl ändå inte vara så svårt att förstå om man tror på evolutionen?
Bara för att kvinnor väljer bort barn (eller uppmuntras att välja bort barn) innebär det inte att deras instinkter försvinner.
Citera
2018-07-27, 08:09
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
Nu ska vi faktiskt tala om dem som är dem riktiga rasisterna. Det vill säga antirasisterna själva. Det finns väl ingen som hatar så mycket som dem? dem hatar ju till och med sig själva. Det säger rätt mycket om hur mycket dem faktiskt kan hata.

Det är väl egentligen däri problemet ligger i grunden.

Självhatande vita, hjärndöda, viljelösa, insiktslösa och utan någon form av källkritik, till vita människor. Finns det ens någon annan ras som hatar sig själv så otroligt mycket som vita människor? Och varför är det så?

Jag vet, det är lätt att skylla då på judisk propaganda, riktad mot det vita västerländska samhället.
Det räcker dock inte för mig, för om det är sant, så varför i helvete är den vita rasen så in i helvetes lättledda i så fall?

Det ironiska i slutändan, med allt detta skit som dessa så kallade "antirasister" sprider, är att ju mer de ikläder negrer och araber i en offerroll, desto starkare kommer deras motreaktion bli till slut mot den vita överlägsna rasen (det som dessa vita antirasister, underförstått menar) och de kommer också att drabbas hårdast av det.
Vilka är det som är lättast att komma åt, om man vill straffa vita "rasister"? De som finns i deras absoluta närhet, vilket brukar vara dessa fånar.
Samma sak med kvinnor som blir utsatta för gruppvåldtäkter, de umgicks med smutsen redan och blev därför ett tacksamt offer för slöddret.

Men det är väl lite grand där som jag landar i slutändan. Att dessa "vurmar" för negrerna och araberna, eftersom de vill ha folk som de kan känna sig överlägsna över.

"Vi välutvecklade vita svenskar, med feminism, HBTQ o.s.v. ska omvända dessa barbarer och visa att våran överlägsna kultur är den bästa i världen någonsin. Så det så!"

Jag menar, varför skulle dessa vilja hjälpa svenskar som har det tufft i samhället? Det ger ju ingenting speciellt i slutändan och några likes och liknande får du inte heller för den delen.
Jag har sett det med egna ögon i mitt yrkesliv, då det var mera "givande" att hjälpa barn som hade rötter i ett "exotiskt" land, snarare än svenska barn.
Jag, till skillnad från dessa hjon, hjälper idag barn på plats i Vietnam just nu. Alltså på plats och inte i Sverige.
Dessa barn har farit illa, riktigt illa, men inte fan skulle jag yrka på att de ska skickas till Sverige. Då handlar det faktiskt om riktiga barn också och inte vuxna karlar som låtsas vara barn.

Som sagt, det handlar om att känna makt (även sexuell makt) över "undermänniskor", eller så tjänar dessa pengar på invandringen. Det är kanske här självhatet kommer in också, jag vet inte.
I grunden dock, så skiter dessa batikkärringar och annat slödder fullständigt i dessa människor, det handlar bara om hur det ser ut utåt och som sagt känslan av makt.
Citera
2018-07-27, 10:40
Medlem
Griseknoen123s avatar
Det är egohumanism i fullt utblommat stadium, godhetsextremism helt enkelt.
Ta de yazidiska slavflickorna t.ex. Dem ÄR det synd om, t.o.m. en förhärdad rashatare kan känna medlidande med dem.
Därför visar man sin oändliga godhet genom att rikta all omtanke och medlidande mot 27-åriga barn, sexualbrottslingar, islamister och förortsgangsters.

Det ni... Det är godhet det minsann...
Citera
2018-07-27, 14:46
Bannlyst
[quote=Griseknoen123|64753258]Det är egohumanism i fullt utblommat stadium, godhetsextremism helt enkelt.
Ta de yazidiska slavflickorna t.ex. Dem ÄR det synd om, t.o.m. en förhärdad rashatare kan känna medlidande med dem.
Därför visar man sin oändliga godhet genom att rikta all omtanke och medlidande mot 27-åriga barn, sexualbrottslingar, islamister och förortsgangsters.

Det ni... Det är godhet det minsann...[/QUOTE ] det är det som e så underligt dessa antirasister kramar barnlajvare våldtäktsmän kriminella åldersljugande osv med öppna armar. Men när man konfronterar dem med riktiga flyktingar som tjejen i filmen ja då svarar antirasister med just ingenting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in