2006-02-08, 13:09
Medlem
oGGos avatar
Jag har haft mycket att göra på sistone, likaså Pelle. Detta sammanslaget med att Siden och Tippi inte längre är med oss, blir rätt lätt ingen bra combo.
Två moderatorer i ett av flashbacks största forum... nej, det går inte.
Jag säger som Pelle. Om du vill bli mod, hör av dig till admin... vi behöver förstärkning.

/oGGo
Citera
2006-02-08, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Jag har haft mycket att göra på sistone, likaså Pelle. Detta sammanslaget med att Siden och Tippi inte längre är med oss, blir rätt lätt ingen bra combo.
Två moderatorer i ett av flashbacks största forum... nej, det går inte.
Jag säger som Pelle. Om du vill bli mod, hör av dig till admin... vi behöver förstärkning.

/oGGo

Nej för fan, då kan man ju inte gnälla.
Skämt o sido, jag förstår problemet. Lite frusterande ibland bara.
Bra att ni stretar på så gott det går.
Citera
2006-02-08, 15:42
Medlem
General Nogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Vi jobbar på att få in förstärkning.
Sugen på att hjälpa till? Hör av dig till admin.

Ja, en politiskt korrekt tabloidjournalist som kroniskt försvarar Sveriges värsta s.k. "journalister" vore ju rätta botemedlet för M&J.

Nej, men visst behövs det bättre moderering i det forumet.
Citera
2006-02-08, 21:02
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi
Ja, en politiskt korrekt tabloidjournalist som kroniskt försvarar Sveriges värsta s.k. "journalister" vore ju rätta botemedlet för M&J.

Nja, kanske bättre men framförallt mer modererande..
När oGGo och jag gör insatser hoppas jag vi sköter oss hyfsat (även om man inte alltid kan vara alla till lags). Däremot skulle en högre närvaro vara önskvärd. Det bör helst vara 4 mods i M&J/Skvaller för att det ska funka bra.

Sen ska man inte sticka under stolen med att jag (och även oGGo antar jag) ibland kan vara lite trött och inte så entusiatisk som jag borde. Jag har varit mod i M&J snart 2 år (den 14 februari, alltså om 6 dagar är det exakt 2 år) och oGGo ännu längre. Det är bara erkänna att man inte är lika het som i början. Kanske är det dax att lämna över till nästa generation. Vi får se hur det blir.
Citera
2006-02-08, 23:03
Medlem
illums avatar
Håller helt klart med om att det kan behövas moderering där oftare. Den är ju lite som svensk sjukvård, bra men med låg tillgänglighet...

Det är ju lite trist när trådar med titlar som "Är ni egentligen rädda?" ligger och skramlar i media och journalistik länge länge innan de försvinner.

Jag känner nog inte någon bra kandidat tillräckligt väl som gillar att hänga just där. Jag brukar ju vara mer i Vapen och Militär till vardags så känner nog inte stammisarna tillräckligt i M&J. Man vill ju gärna inte ha någon som inte är för stenhårt vinklad men som ändå har intresse självklart.
Citera
2006-02-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General Nogi

Där är vi helt överens.
Det får gärna vara vem som helst av dom som simmar med strömmen här. Bara han / hon gör ett bra jobb.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in