Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Haha, javisst funderade jag på om ni är tokiga hela bunten men tänker att det finns säkert något jag inte ser

. Därför jag frågade för jag undrar faktiskt hur han egentligen är. För han ger inget vidare intryck som sagt. Tack för svaret. Det är kanske fler än två, jag har bara sett dig och en till men jag har kanske missat någon. Intressant att höra att han har humor och är lugn, det är det sista jag skulle tro om honom efter den personen han visar upp i media. Jag förstår att anklagelserna mot honom gör honom stressad, särskilt om han ser sig som oskyldig (vilket han gör och kanske är även om det inte verkar så). Han hade vunnit på att tagga ner och vara mer av den personen offentligt med, då hade han kanske fått mer folk med sig istället för, som nu, få de flesta att tycka han får skylla sig själv eller nått. Jag känner att mina taggar går utåt så fort jag ser honom...det gör honom inte skyldig till anklagelserna och det vet jag. Men ändå tror jag att där ligger något i dem...inte speciellt schysst av mig att tro att han är skyldig till något sådant bara för att jag ogillar honom. (Vet inte om jag egentligen tror att han våldtagit barnflickan, men inte heller att var totalt ömsesidigt).
Som sagt tack för svaret, intressant. Du känner en annan sida av TB än vad de som bara ser honom i media gör, det tycker jag med ska fram även om jag aldrig tror att jag kommer tycka annat än att han är läskig.
Tycker dessutom att du verkar en vettig person som inte bara går till försvar utan även ser det negativa, TB har en del försvarare här som inte ger ett trovärdigt intryck, det gör du och den andra jag tänker på men inte minns namnet på.
oj va snäll du är, nu blir jag lite mallig,haha
jag förstår absolut om du tycker att han är läskig, om man läser tidningarna så går det ju faktiskt inte att få någon annan bild av honom.
det är ju förmodligen också så att jag har fått se en annan sida av honom just för att jag redan från början tyckte väldigt mycket om honom och då blir det heller inte svårt för honom att tycka om mig. jag tror alla människor är trevliga med folk man tycker om så även Tito.
jo, han har massa humor det är nog det första de som känner honom skulle säga. det märks jättemycket på honom om han mår dåligt för då skämtar han inte lika mycket. han driver faktiskt ganska mycket med sig själv också och brukar likna sig själv vid en pingvin (med kostymen).
men Tito förstår inte riktigt det här som man försöker förklara med att inte alltid ha taggarna utåt för att öka trovärdigheten för hans person. han har levt i en "värld" där det gäller att vara stark i alla lägen så han tror liksom att folk ska förstå honom bättre om han skriker högst men så är ju inte fallet.
ibland kan jag känna mig ganska besviken på mig själv för att jag har kallat mig för hans vän och ändå lämnat honom när han behöver vänner som mest, men samtidigt så orkar man inte stötta någon som inte vill förstå.
jag respekterar de vänner som fortfarande finns kvar hos honom och jag förstår om man bara inte orkar med honom. jag har dock tillräckligt mycket självinsikt att jag vet att mina åsikter kan variera lite från dag till dag också, det är fortfarande så att ibland har man en positivbild av honom och ibland minns man bara det man störde sig på och då bara gnäller man.
det som är lite svårt för mig är att jag träffade honom efter 1999 så jag kan ju inte svära på hur han var då. jag kan ju bara tala för den tiden då han var med mig och då har jag svårt att se att han skulle tvinga sig på någon, han är liksom så försiktig av sig.sedan är han inte lika smidig när det gäller annat.
föresten jag måste bara säga det att jag beundrar verkligen de som orkar vara ihop med "kändisar", så jävla dryga de är som jobbar 24 timmar om dygnet och har mobiler som ringer jämt!